14

111 2 9
                                    

Berk"Melodi emin misin"

Melodi"Eminim Berk..."Ve kapı açıldı.Gizli odanın kapısı açılmıştı.Berk odayı sormuştu oda artık vaktinin geldiğini anlamıştı ve açmıştı kapıyı...

Berk"Bu resimler ne melodi?Noluyo?"Bir sürü kensini boğan kızlar ve zayıf kızlar vardı bir de boy aynası ve bir sürü içki sigara..

Melodi"Otur şuraya"eliyle gösterdiği yere oturttu Berki

Melodi"Asla kendi isteğimle gitmedim oraya...Seni burakla aldatiyormuşum gösterdim ama hastaydım hem de çok...Bulimia..İspanyaya bu yüzden gittim..Burda çok ağladım ben bak bu benim ilk resmim.Siz yokken eve taşiyordum bunları..Sonra annem farketti ilk psikaytriste sonrada.."

Berk"o-orda naptın"

Melodi"Arkadaş edindim asla korkmadım çünkü biz güçlüyüz.Zayıf şişman kısa uzun farketmez biz insanız.Sadece bunu Nisa ve Süsen biliyordu.Bir de Burak.Senin Aybikeye aşık olduğunu duydum...Kıskançlık sarmıştı etrafımı ama birşey beni durduyordu,Senin mutlu olman.Süsen ona bakışını anlattı.Nisada benim yanımdaydı ama kimse farketmedi.Sen ona kraliçem demiştin....."

Berk"BANA BÖYLE ÖNEMLİ BİR KONUYU NEDEN SÖYLEMEDİN!!!"

Melodi"Korktum senin üzülmenden korktum.."

Nisa"S-sen Asiye ve Aybikeye kralice mi dedirttin?"

Berk"Nisa"

Nisa"HAY SIKEYIM"diyip gitmisti.

.......
Susen"Gidiyosun he"

Omer"Seni çok özleyeceğim..."İkiside sarılmışlardı ve süsen evine doğru yola çıkmıştı o sırada nisa bir kayaya oturdu.

Ömer"Noldu küçük kraliçe?"

Nisa"Ben yokken çok şey değişmiş"diyip ağlamaya başladı.Ömer şaşırmıştı.Ama Nisanın bir oyunu olduğunu farkına bile varmadı ve ona sarıldı.Sonra Nisa kafasını kaldırdı.Ömerin dudağına bir öpücük bıraktı.Ömer koşarak oradan uzaklaştı.

.......

Doruk"Asiye seni..."

Berk"gerizekali ksfam gerizekali"

Doruk ve Berk"BU HAYATIN AMINAKOYIM"

Doruk"Oğlum bugmdn hatikaadan ağlırlcaö ASSİUEE"

Berk"MELODİĞĞĞ AFFET BENİ.."

Doruk"ASİYEEEEĞ"ikiside sarhoş sahilde yürüyorlardı.

Doruk"Buraya niye geğldik bizp"

Berk"Nisaagg burayaa grğl"

Doruk"Ne nisa sı ya bir melodi bir aybike"nisa koşarak onlara geliyordu arkasındasa emir koşuyordu.

Nisa"Noluyo lan burda"

Doruk"aa mirhaba nisağ"

Nisa"SEN KİMSİN AMINAKOİM"

Emir"Hepiniz mi sarhoş olursunuz be"

Berk"Gel emircim öpüçem"

Emir"Kafalarınızı sikim ve nisa sen niye koşuyon."

Nisa"İMDAT BU BENİ KAÇIRIYO KORUYUN BENİ ASKELER"

Berk"Sen kimsinde kraliçeyi kovalıyon" diyip nisayı arkalarını almışlardı.

Emir"3 ayyaş HELPPP MEE"

Deniz"Noluyor"

Emir"Sen kimsin ya"

Deniz"Ben deniz hani şu grubta olan"

Emir"Hee"

Deniz"Yardıma ihtiyacın var galiba"

Emir"Evet şunları arabaya bindirelim haydi"üçünü arabaya bindirmişti.

Herkesi eve bırakmıştı ve sıra nisaya gelmişti.

Nisa"Emirimmmmm"

Emir"Ne var yine "diyip bağırmıştı.

Nisa"Ben seni çok seviyorum beni hiç bırakma diycektim..."

Emir"seni ömrümün sonuna kadar seveceğim sevdiğim kadın ve asla seni bırakmayacağım."

Nisa"O zaman haydi gidelim"diyip gülüyordu..

Spoi>>>>


AdiósHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin