5 gün sonra
Berk"Aybike"diyip yanindaki kisiye sarilmisti ve öpdüştü.
Tolga"ANANI SİKİM SENİN"
Emir"BENI ALDATIYO MUSUN TOLGA,BIZIM BOY BOY COCUKLARIMIZ VARDI,BENI BENI EMIRINI"
Nisa"Noluo amınıza,LAN PARTŞ VAR SAAT KAÇ"
Doruk"Günaydın gençlrt dicemde saat 3 oldu"
Nisa"Hasiktir kuaförün buraya çağırıyorum.Eşyalarımda butaya gelir."Emirin yeni evinde kalmıştı hepsi ama sabah yatakta tolga ve berkin sarılarak uyuduğunu,emir ve nisanın koltuklarda uyunacağını düşünmemişlerdi.Hepsi hazırlandı ve partiye doğru yola çıktı.Nisa"Talyanın gitmesine çok üzüldüm..."
Melodi"Evet bende umarım yakında gelir."
Nisa"Ömerin ne işi var burda?"
Süsen"Kızım salak mısın?Ömerde hani istanbulu kazandıya."
Nisa"hacatepe diyodu."
Süsen"o yaşanmış şaka yapmış"Nisa onuz silkim dans etmeye geçti.
Deniz"Merhaba."
Emir"Merhaba?"
Deniz"Nasılsın görüşmeyeli?"
Emir"iyiyim sen?"
Deniz"Bende iyiyim.."
Emir içtikçe içiyordu.
Nisa"Haydi dans edelim."Emir"Olur."
Oğulcan"Harika neden..."
Harika"Annem için bunu yapmalıyım lütfen...Dorukla ilişkimizi devam ettirmem lazım..sonra o flashbacki alicam ve ayrılcam."
Oğulcan"Seni seviyorum."
Harika"Bende seni çok seviyorum...Ajan gider"Ve harika doruğun yanına gider.
Aybike"Sevgilin gitmiş."
Berk"Sevgilim değildi.Öylesine takıldık.Şimdi yanımdan git yoksa kendime karşı koyamıyorum."
Aybike"Ne?"
Berk"Biliyor musun?Hani hep bana gerizekalı derdin ya...Asıl gerizekalı sensin."
Berk melodinin yanına gider.
Berk"Nasıl oldun?"
Melodi"İyiyim galiba."
Berk"o zaman dans edelim ve dahada iyi ol."Tolga"Nisa burası sıktı haydi döner yemeye gidek."
Nisa"OLUR"Erkekler ve kızlar tuvaletinden aynı anda çıkan doruk ve asiye birbirine baktı baya uzun süre.Asiye bir şey demek istiyordu ama diyemiyordu.O günkü ayrılışları çok kötüydü.Asiye pişmandı ama gururundan özür dileyemiyordu.Doruğun aklına o sahnr geldi.Gözleri dolmaya bailamıştiki ordan koşarak uzaklaştı.
YARIN SABAH
"Günaydın tatlım."
Emir"Günaydın bebe-NE"
Deniz"Noluyo ya"
Emir"Senin benim yatağımda ne işin var.VE BİZ NEDEN ÇIPLAĞIZ?"
Deniz"Hatırlamıyor musun?"
Emir"Neyi?"
Deniz"Sen içmeye başladın nisa sana bakıyordu.Sende ona baka baka bya içtin sonra ben dans edelim mi dedim sende olur dedin.Baya dans ettik sonra sen benimle gel dedin ve eve geldik.Eve gelirkende bana baya bir serenatlar yağdırdın bak."Videoyu gösterdi.
Emir"Ben seni nisa sanıyordum.."
Deniz"Sorun yok bir hataydı geçti gitti."
Emir"Deniz ben bunun hata olarak kalmasını istemiyorum.Benimle çıkar mısın?"
Deniz"Tabikide evet."1 ay sonra
GRUB
Tolga=Selam genclik
Nisa=Selam bebem
Emir=napiyon tolgammmmmmmmmmmmmmmmmmm
Tolga=Bu beni siker
Ogulcan=Sey dicem ben
Nisa=evet?
Ogulcan=HAFTAYA SALI BENIM DOGUM GUNUM VE SIZLERI BIZIM CAFEYE CAGIRIYORUM.
Nisa=SIMDI MI SOYLENIR BU HEDİYE BAKMAM LAZIM TABIKIDE GELIYORUM
Tolga=Bende geliyom
Doruk=hepimiz geliyoruz.__________.&______._.$._._.&÷(÷&÷(÷&÷&
"IYIKI DOGDUN OGULCAN"Oğulcan pastayı üflemişti.Herkes hediyesini vermişti ve dans ediyodular.Deniz ve Emir arka bahçeye kaçtı.
Emir"çok özlemişim be bu güzelliği."
Deniz"Ya emirrr"
İkiside sarılmıştı ve birbirlerini öperken.Nisanın çığlığı etrafı sarmıştı.Emir"Nisa"
Nisa"Emirim...Demek bir aydır benden uzak kalmanın nedeni bu.."
Aybike ve Berk aynı anda"Noluyor ya"
Nisa"o ikisi sevgiliymiş."
Melodi"Ne diyon sen ya imkansız."
Nisa"Onları öpüşürken gördüm...Ve emir bana 1 aydır soğuk davranıyordu."
Aybike"Deniz?"
Deniz"Biz bir aydır sevgiliyiz."
Tolga"Nisa sakin ol,ağlama"
Nisa"Zaten sakinim emirlr bizim aramızda bir şey yok onun içinde ağlicak değilim tek derdim şu sözde benimle yakın arkadaş olan ve birbirimizden bir şey saklamadığımız emir bunu benden saklıyor.Bir aydır soğuk yapiyor düzgün buluşmayıp benle iki kelime bile mesajlaşmıyordu.."
Emir"Nisa"
Nisa"KES SESİNİ,Bir daha ağzına adımı almıyorsun."Diyerek gitmişti arkasından aybike,Tolga ve berk gitmişti.Nisa sonunda bir kaldırıma oturup ağlamaya başlamıştı.
Aybike"Ben özür dilerim."
Nisa"Sen neden özür diliyorsunki?"
Berk"Ağlama amınakoyim."
Nisa"Bütün sevgililerimizi bilirdik en yakın arkaştık Noldu şimdi ya?1 aydır emir bana nasılsın demedi be..."
Tolga"sikicem ha...Yeter ya bu kızın 15 yaşından beri çektiği ne?Gözyaşlatını toplasak okyanus olucak."
Aybike"15 yaşından beri?"
Berk"Nisa olmasa emir olmazdı.Emiri emir yapan Nisaydı.Emiri adam eden Nisaydı.O it dipteyken nisa kurtardı onu.."
Nisa"Ya yeter sizde barışırsanız barışın ikinizde birbirinizi seviyorsunuz ama uzaklaşıyosunuz yeter yani."
Aybike"ne"
Nisa"Aybike bütün yaptıklarım için özür dilerim.Ama bende hastaneye dolaylı yoldan sizin yüzünüzden düştüm o yüzden bana borcunuz var ve borcu BERKLE YENIDEN SEVGİLİ OLARAK KULLANIYOSUN."
Aybike"Melodi?"
Nisa"Onunlada artık alakam yok Emir ve Denizi bilen tek kişiydi.."
Tolga"Ne diyon ya"
Nisa"Bir gün otururken Melodi imalı bir şekilde emire denizde boğulöayı çok seviyorlar kendisi demişti emirde deniz benim herşeyim ölürsem ondan dolayı ölüm demişti..ve gülmüştüler.."
Berk"Aybikeyle biz gidiyoz konuşcaklarımız var."İkiside yola doğru yürümüştüler.Ve bir anda Berk yere çömelmişti.
Berk"Ne olursa olsun artık hiçbir şekilde ayrılmayacağımıza ve benimle ilerde bir hayat kurmayı kabul edıyo musun?"demişti.
Aybike"Biliyor musun?Nisa haklı EVET KABUŞ EDİYORUM."
Berk"yüzüğümüz yok ama."
Aybike"Yüzüğe gerek yok senin kalbin yeter."Benim getirdiğim emir melodi ve nisa>>>>>>>>>>>>>senaristin emir ve grubu
Kısa oldu ama yenisi gelicek yakın zamanda
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adiós
FanfictionYari texting bir kitap Küfürlü içerik +18(küfürlü içerikten dolayı) Diziden uyarlama dizinin tamamını kapsamaz