~2~

18 2 0
                                    

„Aká je teraz hodina?"opýtala som sa Tess lebo jediné čo viem je že ju mám s ňou, „Francúzština"usmiala sa na mňa, je pravda že je francúzština jedna z mojich obľúbených jazykov ale vážne sa mi tam nechce , dneska to tu mám ešte ukázať Colovi keďže pred pred dvoma dňami prišiel a nepozná to tu v L.A. a dneska bol prvý deň v škole , „No super"povedala som s nezáujmom v hlase , „Iz tebe sa tam nechce" nasadila prekvapený výraz v tvári, „Nechce , lebo chcem byť už s Colom" fňukala som ako malé dieťa, je pravda že som sa do neho zamilovala ale hlavným dôvodom prečo chcem byť s ním tak chcem vedieť všetko o našej starej škole a čo robil a tak ,áno písali sme si ale skôr sme hovorili o tom čo chceme robiť , čo si oblečiem do školy a tak . „Ty si do neho zamilovaná?!"opýtala sa Tess s mierne naštvaným hlasom , „A......... Áno"povedala som so sklonenou hlavou, „Prečo si mi to nepovedala?" povedala už vážne s naštvaným hlasom, „Lebo som sa do neho zamilovala dneska a my dve sme mali spolu prvú hodinu čo so do neho ešte nebola a teraz máme spolu poslednú"
potom bola už len ticho a išli sme spolu na hodinu keď som tam videla toho človeka koho najviac nenávidím .......... Dylana Seartsa môj ex, človek ktorému som verila ale zradil ma ,podviedol ma, on mi ublížil najviac na svete ,nenávidím ho!! „Ja odchádzam prepáč Tess" povedala som a chcela odísť ale Tess ma nepustila , ,,Nikam nejdeš, budeš ho ignorovať , a hneď som tu idem na wcko zatiaľ nám nájdi nejaké voľné miesta" usmiala sa na mňa a odišla, Dylan si ma všimol a išiel za mnou , ,,Iz , prepáč , koľko krát sa ti mám ospravedlňovať , miloval som, Milujem a budem  milovať len teba prosím Iz ..." videla som že ho to trápi mozog chcel odpustiť ale  srdce nie , a ešte k tomu milujem Cola ktorý ma miluje ,mám taký pocit ,keby som Dylanovi odpustila tak by som mu nedala šancu ako človekovi ktorého milujem , ,,Dylan nie, zranil si ma ani nevieš aké bolo ťa tam vidieť s Lili , keby si bol opitý možno to ako tak pochopím ale ty si bol normálne pri vedomí a naviac ťa už nemilujem , milujem niekoho iného ......" chcela som odísť ,ale chytil ma za ruku ,chcela som vykĺznuť ale bol moc silný ,,Je to ten nový? Videl som ako sa okola teba motá" povedal dosť nahnevaným tónom , ,,Dyla6 n prosím pusti ma bolí ma to!" skríkla som na neho a on ma pustil , ,,A ten nový ma aj meno volá sa Cole a áno milujem ho a nehanbím sa za to!!" skríkla som a videla Dylenovú nahnevanú tvár , ,,POZNÁŠ HO SOTVA 7 HODÍN A TY SI SA DO NEHO ZAMILOVALA?!" skríkol na mňa , bola som vydesená lebo nikdy na mňa nekričal , ,,Keby chceš vedieť tak poznám ho od malička bývali sme spolu v New Yorku ,boli sme susedia!!!" skríkla som na neho a po ani nie minúte sa v triede objavil Cole.                         
,,Čo tu chceš?" spýtal sa naštvane Dylan ,,Idem na francúzštinu" odpovedal a sadol si úplne do zadnej lavice ,,A prečo ste sa vlastne hádali?" „Do toho ťa nič!"skríkol na neho Dylan a potom prišla Tessa a tesne za ňou učiteľka a začala hodina ja s Tess sme sedeli hneď vedľa Cola ktorý sa stále na mňa pozeral. Keď skončila hodina tak som čakala na Cola aby som mu to tu v L.A mohla ukázať. „Prečo ste sa s tým týpkom hádali ?"povedal Cole a pozrel sa na  mňa  „Ale nič dôležité , je to môj ex a chce aby som mu odpustila ale ja to nedokážem , a ešte kôli tomu........."
„Kôli čomu?" pozrel sa na mňa tým výrazom ktorý mi hovoril že mám u neho 100% dôveru „To je jedno..... A keď si ma pobozkal tak ma aj miluješ či ako to mam chápať?" pozrela som sa na neho a on len sklopil hlavu „No.......... A-Áno len ne.." nenechala som ho dohovoriť a pobozkala som ho ,,Aj ja ťa milujem"a usmiala som sa na neho a on mi úsmev opätoval , „Staneš sa mojou priateľkou?" 

TRUE OR FALSE LOVE/POZASTAVENÉ/Where stories live. Discover now