Zobudila som sa na ten otravný tón budíka ,je 5:30, prvý deň v druháku, vyšla som z mojej vyhriatej postele a smerovala rovno do kúpeľne kde som si dala dlhú sprchu keďže som si nastavila budík na 5:30 aby som mala dosť času.Keď som vyšla zo sprchy som si vyfénovala a navlnila vlasy a spravila si make-up: čierne kúrové tiene , vínový rúž ,linky, umelé mihalnice a potom moja cesta bola smer šatník kde som si dala krátke čierne šaty a čierne lodičky , viem obliekam sa ako na pohreb ale čierna je moja obľúbená zobrala som si čiernu kabelku ako inak xD a išla dole na raňajky kde už sedela Elizabeth a mama , tatino bol zase v práci ako inak úprimne mi to už lezie na nervy že vôbec nemá čas na rodinu ale nič s tým nespravím.Ja s Eli sme dvojičky lenže ja som blondínka po mame a ona je brunetka po otcovi .„Dobre ráno Iz" pozdravila ma mamka a ja som jej pozdrav opätovala. „Lukas tu stále není?"opýtala som sa.„Stále spí" odpovedala mi Eli a ja som sa rozhodla zobrať pohár čistej vody a išla som ho zobudiť. Keď som ho obliala som videla jeho nahnevaný ksicht a tak som radšej zdrhala neradím utekať na lodičkách lebo sa prizabijete našťastie som sa ja neprizabila . „POĎ SEM!" kričal na mňa cez celý dom Lukas . „Lukas choď sa radšej obliecť aby ste nemeškali!" rozkázala mu mama.Lukas nad tým pretočil oči a išiel sa obliecť. Keď konečne prišiel dole tak sme rýchlo utekali do auta a vyrazili smer škola.
Keď sme prišli pred školou Eli čakala na svoju partu a ja som vyrazila za tou svojou bola som najslávnejšia na škole a každý sa chcel so mnou kamarátiť ale ja som mala 2 party 1. Bola roztlieskávačky a 2. sa skladala zo mňa Thomasa,Dereka,Sarah a Tessy . Tessa je moja najlepšia kamarátka. Všetci sme sa privítali a začali sa rozprávať.
„Počuli ste o tom že k nám do školy má prísť nejaký nový chalan" povedala Tessa.„Dúfam že bude pekný" povedala som a všetci sme sa začali smiať.Niekto mi zrazu zo zadu zakryl oči. „Kto som?"opýtal sa neznámy.„Neviem" povedala som a pozrela som na neznámeho a skočila na neho bol to Cole môj najlepší kamarát z detstva,písali sme si ale nechodili sme von lebo som bývam v L.A. a bývala som tam kde on v New Yorku.„Čo tu robíš?"opýtala som sa.„Presťahovali sme sa sem a tak som ťa chcel prekvapiť"povedal a usmial sa ,ja tie jeho úsmevy mil..... Iz na čo to zas myslíš vrať sa radšej do reality.
„Ja už musím ísť do triedy prepáč uvidíme sa cez prestávku?"opýtala som sa so smutným výrazom v tvári lebo som s ním chcela byť , nevidela som ho 5 rokov naživo .„Jasné, tak ahojte uvidíme sa na prestávke" odišiel, „Kto to bol?"opýtal sa Derek a ja som im všetko povedala a potom sme sa rozdelili lebo každý bol v inej triede ja som bola len s Tess a tak sme išli do triedy a tam som zbadala Cola a ospravedlnila sa Tess že s ňou nebudem na Matike sedieť bola trošku nahnevaná ale pochopila to a tak som išla za Colom ktorý sa bavil s nejakými chalanmi „Ahoj Cole" usmiala som sa na neho, „Ahoj Iz,čo tu robíš?"opýtal sa a usmial sa na mňa, „No... Idem si pri teba sadnúť" povedala som a čakala na jeho odpoveď. „Kľudne si sadni" povedal a ukázal na miesto vedľa seba. Začala hodina a ja som sa vôbec nesústredila chápem prečo , mala som motýliky v žalúdku keď som bola s Colom alebo o ňom rozprávala , ja som sa asi vážne do neho zamilovala ale čo teraz ako poznáme sa od detstva ,za takú krátku dobu sa stal na škole viac slávnym ako ja, z premýšľania má vyrušila učiteľka, „Izabell, čo si robila ty cez prázdniny?" opýtala sa a usmiala sa na mňa ja som jej len odpovedala že som bola na dovolenke v Egypte a to je aj všetko 😂, keď hodina skončila Cole mi povedal aby som išiela na chvíľu za ním. „Čo potrebuješ?"opýtala som sa ho a on sa ku mne iba naklonil a začal ma bozkávať sa som spolupracovala ale keď som si uvedomila čo sa deje tak som sa odtrhla. „Prepáč ja ...."ospravedlňoval sa, „Neospravedlňuj sa" usmiala som sa na neho a odišla na ďalšiu hodinu ktorú som mala spoločnú s Eli a znova s Colom .„Ahoj El" pozdravila som svoju milovanú sestričku. „Ahoj Iz ,nevieš ako sa volá ten chalan?" ukázala sa Cola. „Volá sa Cole prečo?" „Lebo stále na mňa pozeral akoby ma poznal" pozrela som sa na neho a on sa iba usmial a ja som sa vybrala za ním. „Čo potrebuješ ?" opýtal sa ma s tým jeho nádherným hlasom.
„Prečo čumíš na moju sestru?"
„Vyzerá presne ako ty len na to že je brunetka" „To je Elizabeth moja dvojička" pozrel sa prekvapene akoby nevedel že mám dvojička. „Ty si úplne zabudol že mám dvojičku?" povedala som pomerne dosť naštvatným hlasom.„Prepáč" povedal so smutným výrazom v tvári ,bolo vidieť že je mu to ľúto .„Nevadí, predstavím ťa jej" on len kívol na súhlas . „Eli toto je Cole, Cole toto je Elizabeth"predstavila som ich.
YOU ARE READING
TRUE OR FALSE LOVE/POZASTAVENÉ/
RomansaIzabell a Elizabeth sú dvojičky ,majú spolu vynikajúci vzťah ale všetko sa zmení keď sa Izabell stane hlavnou roztlieskavačkou a zamilujú sa do toho istého chalana Cole a Izabell sa poznajú od malička boli najlepší kamaráti do kým sa Izabell musela...