Part 1

0 0 0
                                    

Hai guys nama aku  Nur Syakila Irdina binti baharuddin umur aku 19, aku berkerja di sebuah library yang berdekatan dengan rumah aku. And cerita aku kali ni aku nak cakap pasal kisah aku dengan crush aku yang bernama syed idham bin dato syed mukhlis. Yaa aku tahu dia anak dato tapi ape salah nye kan aku nak mencuba jugak tuk merasa dapat lelaki cam dia :>. Okey la kan aku cerita la sikit tentang crush aku tu, dia ni tinggi hendsome kulit hitam manis dan dia mempunyai satu cafe yang bernama the boys', and yaa dengan ketampanan dia tu membuatkan cafe dia selalu diserbu oleh wanita-wanita. Aku tak pasti la kan dia ni dah ada girlfriend atau belum tapi aku nampak dia cam single je hehehehe. Keesokkannya, "syakilaa bangunnn kau pikir kau tu boss ke nak datang keje lambat", haduh mak aku ni relax la hari ni hari pertama aku start kerja selepas aku terpaksa berhenti untuk jaga bapak aku yang sakit, "so yah new day new story". "kau tu bawak moto bawak slow - slow jangan cam pelesit paham", ye makk saya tau laa, bai mak assalammualaikum. "tekak aku kering laa aku rase aku nak try la minum air kat Cafe crush aku tu hehehehe so let's go". Tiba-tiba muncul seorang lelaki yang tinggi lampai dan kacak datang dan bertanya "hai, nak minum apa ini menunya", dengan kulit yang bersih senyum yang manis membuat kan hati aku rasa nak pecah hahahahaha. "hello miss, can I have your order?", "no, no, no I tak nak minum I just nak you je, ehh silap-silap I mean bagi saya cappuccino satu and donut caramal satu", "ahh okey, anything else?", "nope". Wehhhhh nape laa aku bole tersasul pulakkk malunya akuuuu ya allah nape la gan kau ni syakilaa, tibaa tibaaaaaa........




Lanjut for part 2 just comment yah

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 10, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

love you Mr. waiter Where stories live. Discover now