Kaikkea sitä.

213 4 0
                                    

Aleksi:
Heräsin aamulla ja laitoin vaatteet. Lähin kohti keittiötä ja huomasin että jääkaappi oli täysin tyhjä. Siinä nyt ku hetken mietin että lähenkö kauppaan vai jätänkö syömättä nii päätin että paras vaihto ehto ois lähtee sinne helkkarin kauppaan.
NOIN PUOLI TUNTIA MYÖHEMMIN...
Kun olin päässyt kotiin niin latoin kamat paikkalleen ja aluin syömään leipää. Seuraavaks pitäis sit lähtee toimistolle. Olin jo kerenny ulko-ovelle asti kunnes tajusin että en omista vittu auto ja jos omistaisin en osais ajaa sitä. Ainoo ratkasu oli et soittaisin itteleni kyydin. Kilautin sitten Tommille.
"Moi" sanoin
"Moikka" Tommi vastas
"Heruisko kyytiä toho toimistolle?" Kysyin
"Joo menee 5min" Tommi sanoi
Hetken kuluttua istuin jo etupenkillä Tommin vieressä.

Olli:
Aamu oli alkanut perinteisesti. Aamut toimet oli done ja oli aika lähteä toimistolle.
Kun pääsin toimistolle siellä oli jo kaikki muut paitsi Joonas.
"Missä Joonas on?" Kysyin
"Varmaan kotona krapulassa." Joel vastasi
"Ei yllätäny. Säki taidat olla"sanoin
"Enkä oo! Okei no ehkä vähän" joel sanoi
Katsoin Aleen. Hän oli yhtä söpö kuin ennenkin. Ale istui sohvalla Nikon vieressä. Itse päätin mennä istumaan toiselle sohvalle Tommin viereen. Joel jostain helkkarin syystä makasi X asennossa lattialla. No ei kyllä mikään ihme hän hän on krapulassa niinkuin itse sanoi.

Aleksi:
Oltiin siinä istuskeltu ja juteltu jätkien kanssa kaiken laisia juttuja kun ulko ovi aukesi. Sieltä tuli joonas! Hän näytti kuoleelta. Mitäköhän pojat oli eilen säätänyt?
"Huomenta" joonas sanoi
"No huomenta! Oliko vähän rankempi ilta eilen?" Niko kysyi naurahtaen
"Et jaksais" joonas sanoi ja kävi makaamaan Joelin kanssa lattialle.
Oli jotenkin outo olo. Käänyin katsomaan ollia. Hän nauroi siinä Tommin kanssa. Ilmeisesti jompi kumpi oli sanonut hauskan vitsin. Jaaa nyt Olli kattoo mua. Käänsin katseeni nopeasti ja aloin tuijottamaan jalkojani. Toivottavasti Olli ei huomannu et punastuin!

Olli:
Tommi kertoi minulle hauskan vitsin ja melkein kuolin nauruun. Käännyin katsomaan Aleen ja huomasin että Ale katto mua. Heti kun katoin sitä se käänsi katseensa pois. No ei nyt sitä ihmetellä!
"Lähetääks baariin?!" Joel sano
"Käy mulle" Niko vastas
Kaikkille kävi joten lähettiin sit lähi baariin.
Ku oltiin baarissa nii Joonas varas meille pöydän ja Joel kävi ostaa juotavaa. Hauskaahan täst tekee se et Joonas ja Joel on jo krapulas!
TUNTI MYÖHEMMIN..
Kaikki oli kännissä paitsi Tommi joka toimi kuskina. Joel ja Joonas oli umpikännissä ja Niko oli ihan vaan kännissä...
Mä taas puolestani olin lievässä kännissä niinku Alekin.

Näin tän ei pitänyt mennä...Where stories live. Discover now