Vai että sillä lailla

104 3 0
                                    

Aleksi:
Heräsin aamulla. Ja jos jotain tiedän niin sen että tää ei oo mun koti! Katoin hetken ympärilleni ja näin OLLIN nukkuvan hänen omassa sängyssään. Okei miten oon päätynyt ollin kotiin!? Miks en oo omassa kodissa!?
Hetken päästä Olli herää.
"Aa huomenta!" Olli sanoo
"Mitä teen sun kämpällä!? Miks en oo omassa kodissa!?" Sanon vähän liiankin kovalla äänellä.
"Tommi heitti meiät molemmat tähän illalla ku ei jaksanu viedä sua omaan kotiis." Olli vastas
"Niinpä tietysti!" Sanoin turhaantuneena.
Hetken päästä noustiin ja mentiin syömään aamupalaa.

Olli:
Oli aika outoo et Ale oli mun kotona. Tai siis emt tuntu vaan kummalta. Johtuu ehkä siitä et olin täydellisessä krapulassa.
Kun oltiin syöty ja puettu lähettiin studiolle. Siellä olikin jo Niko ja Tommi. Joonas ja Joel tuli vähän meiän jälkeen.
"Tommi tiiätkö mitä tapahtu viime yönä?" Ale kysy
"Kyl mä jotain tiiän." Tommi vastas
"Pliis kerro mä en muista mitään!" Ale sano
"Ok esim te kaks pussasitte." Tommi sano ja katto mua ja Alee.
Katoin Alee vähän kysyvällä ilmellä. Ale oli jähmettynyt paikoilleen tuijjotamaan Tommia.

Aleksi:
Siis kuuluinks mä just oikein!? Miksi hitossa mä ja Olli ollaan pussattu!?
Olin jähmettyny paikalteen tuijjotamaan Tommia. Tunsin että kaikki katto mua ja Ollia. Tää oli mun elämän yks ahitsvimmista tilanteista!
"Uu onks meil nyt uus pari tääl!" Joel sanoi ärsyttävällä äänellä
"NO EI OLE!!" Sanoin vähän liiankin kovaan (taas)
"Miten se tilanne ees tapahtu!?" Olli kysy
"No sä ja Ale lähitte sieltä baarista kännissä kaksin. Lähin seuraan teitä/kattoo minne te menitte ja ku olin kävelly noin 5 metrii nii näin teijjän pussailevan siinä baarin ulko seinää vasten" Tommi kerto.
"Olli voidaanko jutella hetki?" Kysyin ja katsoin ollia.
"Joo tottakai!" Olli sanoi ja nousi sohvalta.
Käveltiin toiseen huoneeseen. Mulla meni hetki mietti mitä sanoisin mutta päätin sit näemmä sanoo jotain vähän.. no lukekaa ite!
"Ömm- tota.. Mä Olli tykkään susta!" Kadun jo nyt...
"O- Ale.. mäki sust!" Olli sanoi.
Hetken päästä tunsin Ollin huleet vasten omiani. Tällä kertaa en ees ollu kännissä!

———————————————————————-
Tässä ois nyt tätä toista osaa! Näitä on ollu kyl aika kiva kirjottaa! Mut viikonloppusin päivittelen aktiivisesti ja arkena yiritän!

Näin tän ei pitänyt mennä...Onde histórias criam vida. Descubra agora