01 {희승x 하은}

325 22 6
                                    

Heeseung?....dia dh bertahun hidup
sebagai seorang vampire tapi dia mendapat satu kuasa yg blh membuat dia blh hidup di bwh cahaya matahari sedangkan ahli keluarga lain tk blh pon...setan mane bagi kuasa kat dia aku pon tktau....so bile dia blh duduk di bwh cahaya dari tuhan tersebut...dia mengambil keputusan untuk belajar tentang pembelajaran seperti manusia biasa....dia hanya blh menyorok taring yg berada di mulut....dia belajar hidup berdikari,belajar kat tadika,sekolah rendah,sekolah menengah sampai lah dia mencapai msk ke universiti...now bermula lah hidup heeseung sebagai pelajar universiti.

Heeseung duduk sendiri di rumah miliknye yg dibeli menggunakan duit nye sendiri....

Heeseung bgn dari katil dan bergerak ke meja solek dan tengok cermin...dia menyelak bibir nye keatas untuk melihat taring yg cukup tajam...

Mampus kalau org nmpk..kata heeseung sambil serabutkan rambut nye lembut.

Dia pergi ke bilik air dan bersiap ke universiti...

Settle semua...dia pergi ke meja solek semula and make mirror selfie...instafamous la katakan.

After selfie dia mencapai beg galas di kerusi meja belajar nye

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

After selfie dia mencapai beg galas di kerusi meja belajar nye...byk btl meja kat bilik.

Dia toast roti and sapu strawberry jam kat atas roti tu...

Dia ngap roti tu and terus bergerak ek universiti....

Dia menunggu bus sambil bermain telephone...

Sampai saje bus dia membuat payment dan mencari tempat duduk...

Disebelah tempat duduk nye kosong...ade satu perempuan duduk disebelah nye...heeseung pandang atas bwh atas bwh pompuan tu...

heeseung pandang atas bwh atas bwh pompuan tu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kat rantai dia tulis 이 하은.
{Lee haeun}

Bus berhenti di bus stop berdekatan universiti...jadi dari situ heeseung jln kaki ke universiti...Haeun hanye mengikut jejak heeseung dari belakang sambil memakai airpod....

Sampai je universiti dia nmpk Haeun tu msk universiti....

Ohh satu building rupanye...kata heeseung sambil berjalan msk...

/Skip dh msk building.

Heeseung nmpk Haeun pergi kat cafeteria....heeseung tkde keje pi ikut Haeun.

Ohh,jumpa member..kata heeseung sambil menjengah kat belakang pintu..

Heeseung pon bergerak ke kelas Dimana dia belajar.....dia msk tengok lecturer Jake tengah presentation...dia melangkah kecil msk ke kelas...

Awk Lee heeseung ye...tanye lecturer Jake.

Ye saye...kata heeseung blur.

Awk blh msk...kata lecturer Jake.

Heeseung pon msk sambil melihat sekeliling..

Introducing yourself..kata lecturer jake..

Annyeong yeorobun,Lee heeseung imnida....kata heeseung sambil menunduk hormat.

Neon jalsaenggyeosso....kata Jay sambil senyum manis.

Kamsahamnida...kata heeseung sambil menunduk hormat....

Heeseung-ssi,ko blh duduk sebelah aku...kata sunghoon sambil menepuk kerusi sebelahnye yg kosong...

Ko pesal ajak dia babi...bisik Haeun ke sunghoon...

Lantak aku la,ko sebok asal....kata sunghoon sambil menjeling.

Aishh,pabo...kata Haeun ke sunghoon.

Ksh ape aku..kata sunghoon.

Heeseung pon duduk di sebelah sunghoon....sunghoon berada di tengah tengah dan Haeun disebelah kiri sunghoon dan heeseung di sebelah kanan sunghoon.

Yeayy,i have new friend...sorak sunghoon.

Aku camne...tanye Haeun sambil menulis nota.

Ko pon...kata sunghoon sambil menolak bahu Haeun lembut.

Hehehe....kata Haeun sambil senyum kambing.

/Skip balik...

Annyeong....kata heeseung ke Haeun dan sunghoon....jay pon tidak dilupakan.

Haeun melambai perlahan ke heeseung...

Wooo,first time nmpk lambai kat jantan...kata sunghoon sambil menyiku lengan Haeun.

Hbstu selama ni,aku terajang ko...kata Haeun sambil melihat phone.

Klah l,aku balik dulu...kata sunghoon.

Haeun,jom balik....kata Jay.

Jom..kata Haeun sambil keluar..

Haeun selalu balik Ngan Jay sbb kesempatan dia la Soh Jay belanja dia coffee latte...

Dlm perjalanan Haeun nmpk Starbucks.....dia pandang Jay sambil senyum...

Mwo...jerit Jay perlahan.

Nk tu...kata Haeun sambil tunjuk kedai berclass tu.

Wei,hbs duit aku..rengek Jay.

Ksh ape,nanti aku belanja balik...kata Haeun.

Aishh,ko ni kan...kata Jay.

Blh tk?...tanye Haeun.

Cpt la,nah...kata Jay sambil menghulur duit.

Gomawo....kata Haeun sambil berjalan ke kedai tersebut.

Hmm..kata Jay.

/Skip settle beli air.

Asal lame Siot...tanye Jay.

Beratur panjang nyah...kata Haeun sambil bermain phone.

Dh cpt...kata Jay sambil berjalan ke hadapan.

Sampai saje di kawasan perumahan Haeun msk ke rumah dan mandi....keluarga dia kat Busan sbb tu sedap badak dia je nk balik bile....

____________________________

Vote and comment ok....thanks dh Bace story ni









Vampire {이 희승} {✓}Where stories live. Discover now