Rozdział 1

16 2 3
                                    

Byłem jedyny w tej walce, Ale to normalka. Ale nie wiadomo kiedy dołączył do mnie
Złoczyńca ten był bardzo nie bepieczny miał ogon w kolce i rzucał jadem. A w ręku miał pistolet...
Zaraz pistolet ?Po co mu to przecież i tak nie ma tym jak walczyć... I tobiero teraz zorientowałem się że wszyscy są w siatkach z ktòrych nie mogą się wydostać. A wokòł mnie stoją wszyscy złoczyńcy ktòrtch jak dotąd nie widziałem a wszyscy w dłoniach mieli strzykawki.
-Poddaj się Spider menie albo ukatrupie twoich pomocnikòw
Nigdy!
-więc tego chcesz? Czy a by na pewno chcesz?
Z ròbmy więc układ ja k daż mi się w ręce zostawię i wypuszczę twoich pomocnikòw a jak nie dąż to còż i tak będe musiał to zrobić a to tylko kwestia czasu...
Czułem jak moje serce bije coraz mocniej i szybciej a z oddali było słychać policję ktòra tu przybędzie lada moment
Spróbowałem się cofnąć albo się wycofać ale jak tylko to spròbowałem poczułem mocne ukłucie i spojrzałem w tą stronę gdzie to poczułem  zobaczyłem strzykawkę i nagle poczułem się senny...  -brać go!! Ryknął ktoś z tyłu i poczułem zarzuconą na mnie siatkę.
-widze ,że pajączek jest w siatce!
Zażartował ktoś z tyłu.
Starałem się uwolnić chociaż czułem się senny,
Ale to i tak na nic wiedziałem ,że to kwestia czasu ... mimo tego ,że czułem się senny nie poddałem się.

podbiegłem co prawda wolnym krokiem ,ale jednak więc tak podbiegłem to najbliższego budynku i rzuciłem siecią o niego szybko się przestałem i runąłem jak długi na plecy na ziemi nie stety nie udało mi się tam dotrzeć jedyne co usłyszałem  to dźwięk radiowozu...

i zasnąłem.

________________________

Witajcie i oto powracam chce powiedzieć że opis zostanie zmieniony i będzie tu tylko

wydarzenia wiążące się ze spider-mana homecomink więc no...

do zobaczenia...

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Mar 09, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Spider-man ~Nieudane bohaterstwo~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz