bölüm 4

68 2 0
                                    

Alt kalttan  tekrar bir gurltu koptu bu patronun sesiydi kaba,kalın
-sizi ahmaklar ne yaptınız boyle
Ust katta olduğum için hiç bir şey duymuyordum sadece fısıltılar vardı. Sonra tekrar aynı ses.
-bu bize lazımdı nasıl yaparsınız lan, gidin burdan yoksa bende aynısını size yapcam. Ağlamakta olan biri hızlıca ust kata çıkıyodu. Ben bir kere kapıya vurdum sonra, abi kapıyı açtı ağlamaktan gözleri kan çanana dönmüş, gözlerinin altı şişmişti. O bana bakıyodu ben ona sonra
-ne oldu
-yok birşey senin bilmemen gereken bişey.
-ben eğer burdaysam ve şuan içimde bir korku yoksa söyle lütfen belliki dertlisin bana her şeyi anlatanilirsin.
Oylece yuzume baktı, sonra bir ahhh çekip söze başladı.
- annem beni doğururken olmuş biz babamla birlikte yaşadık.bir gun kumar oynamış sinirli bir şekilde eve geldi babama ne oldu sarılıyımderken beni dövmeye başladı. Sonra çıktı gitti gunlerce onu bekledim hernekar dövsede babadır o 1hafta olmuştu ben hayla o halde babamı bekledim hayla gelmemişti. Sonra anladım babam beni terk etmişti gunlerce o halde ağladım, artık ne yapcamı bilmiyordum aç, susuz yaşadın bir gün evin zili çaldı ilk umursamadım sonra babam aklıma geldi, koşarak kapıyı açmaya gittim.derin bir nefes alıp kapıyı açtım kafamı kaldırdığımda siyaha burunmuş bi adam karşımda bana bakıyo.ilk korktu olduğum yerde kelentlenmiştim adam kolumdan tutum buraya getirdi. Bana baban trafik kazasında ölldü dedi inanmaktan başka çarem yoktu. Bu yaşıma kadarda beni o idare etti neden olduğunu bilmiyorum .
Ben bunları dinlerken kopmuştum o anlatırken o anı yaşıyodum.
-başın saolsun , çok uzuldum
- merak etme unuttum gitti, işte ondan dolayı ona kozamıyotum ona minnettarım. Sonra merdivenlerden ayak sesleri geldş abi telaşlanmıştı bana şşşş diye işaret yaptı ve bana
- şimdi uyuma numarası yap hemen ben dışarı çıkcam.
Ben ne dediyse yaptım amaa planını anlamamıştım .

keşkeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin