3.Bölüm

184 12 6
                                    

Sabah yağızın üstüme uçmasıyla uyandım."sabah oldu uykucu kalk hadi"ben"lan kalk üstümden iç organlarım iflas etti!"bunu dememle ayağa fırlayıp endişeli bir sesle "özür dilerim iyi misin çok canın acıdımı"deyince sakin bir sesle "iyiyim sende ne korkak çıktın sence ben bir ezilmeyle yıkılırmıyım"bu sefer cıkladı bir kaç kendimi övmelerimden sonra yağızı odadan kovup lavaboda işlerimi halledip üstüme beyaz tişört altımada siyah şortumu giyindim ayakkabı olarakta yine beyaz spor ayakkabılarımı ayağıma geçirip aynada kendime baktım siyah, beyaz beşiktaşlı gibi duruyordum gerçi zaten beşiktaşlıyım. Bunları boş verip aynadan kendime öpücük atıp odadan çıktım.

Aşağıya inince herkesin salonda beni beklediğini gördüm.Beni ilk fark eden eymen abi oldu gelip bana sarıldı "birtanem hadi git üstünü giyin biz seni bekliyoruz "bunu dedikten sonra hiç de şaşkın şaşkın ona bakmadım ne dediğini anladığım için onu takmadan konuştum "gayette hazırım bence gidebiliriz "bu sefer eymen abi biraz kaşlarını çatarak "ne demek gidebiliriz hayatta böyle gelemezsin mazallah biri bacaklarına falan bakar sonra ben onu hastanelik ederim sonumuz karakolda biter hiç gerek yok hadi sen altına pantalon giyin"bu sefer göz devirip herkese hitaben "Bacaklarıma falan bakarlarsa ben hadlerini bildiririm beni korumanıza gerek yok ayrıca az karakola düşmedim "dememle hepsi şaşkın şaşkın kaldı bunu fırsata çevirip kapıya yürüdüm çıkarken konuşmayıda unutmadım "hadi sizi mi bekliyicem" kapıdan çıkıp onları beklemeye başladım.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Yaklaşık yarım saatlik beni götürme kavgasından sonra tabiki eymen abinin kazanması sonucu en sonunda kahvaltı yapacağımız kafeye gelmiştik.İçeri girip en köşedeki masaya oturduk bir süre bekledikten sonra yakışıklı bir garson gelip ne istediğimizi sorunca ben tam cevap verecekken mert abim söze atladı "kahvaltılık ne varsa getir ayrıca bir dahakine kadın garson gelsin"bu dediğiyle garson çocuk gidince sinirle ona döndüm "ne yapıyorsun sen ben konuşabiliyorum ve ayrıca çocuğa niye öyle davrandın"bu sefer mert abiden önce berke abi konuşmaya başladı"ne demek ne yapıyorsun görmedin mi çocuk sana nasıl baktı birde seni onunlamı konuşturucaktı"bu sefer sinirli bakışlarım ona döndü"saçmalamayı kesin çocuğun bana baktığı falan yoktu boş boş kıskançlık yapıp durmayın "o sırada kız bir garson siparişleri getirip masaya yerleştirmeye arada berk abiyi kesmesi dısında siparişleri koyup gitti.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Kahvaltının ardından ben ve yağız kola eymen ,mert,berke,ve berk abi kahve içiyordu.Kahvaltı boyunca yan masadaki grubun beni gözleriyle yemesi ve sürtük garsonun abimi kesmesi dışında bir şey olmadı.Tam kalkacakken yan masadaki sarı saçlı çocuğun konuşmasıyla içimden ışte şimde ş***** diye düşündüm "şişt güzellik yanındakiler yerine bizimle takılmaya ne dersin "bunun üzerine ona bakıp "bana mı dedin"başıyla onaylayınca devam ettim "istemez sizin gibi y***** kişilerle bırak takılmayı yanyana bile gelmem "çocuk tam devam edecekken eymen abiden yumruk yemesiyle sandalyeyle beraber yere yapıştı çocuğun arkadaşlarıyla abimlerde kavgaya girişince bende fırsattan istifade garson kızın saçına yapıştım.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Kavga güvenliğin ayırmasıyla son bulunca hep beraber arabalara binip lunaparka geldik arbadan iner inmez abilerimin koşma uyarılarına aldırmadan çarpışan arabaların olduğunu alana koşmaya başladım.

Yaklaşık bir saat boyunca çarpışan arabalara bindikten sonra abimlerin söylenmesiyle inip dönme dolaba bindik en tepeye ulaşınca telefonla fotoğraf çekip instagrama koydum.Aşağı inince ben ve yağızın ısrarlarıyla zar zor abimleri ikna edip gondola bindik.Başta yavaş yavaş hareket eden aletle eğlenceli gelirken hızlanmasıyla ben de dahil herkes bağırmaya başladı ben sıkı sıkı tutunurken gözlerimi kapatıp içimden dualar ediyordum beş dakikanın sonunda durunca hemen gondoldan indim bir anda berk abinin kusmasıyla onun benden kötü olduğunu anladım.Mahcupça ona bakıp "özür dilerim benim yüzümden oldu bu kadar ısrar etmeseydim keşke" dememle yüzümü avuçlayıp "asma suratını ben istemesem binmezdim deyip yanağımdan öpünce hemen eski halime döndüm arkadan mert abinin "ulan bizde bindik gondola illa öpülmek için bizimdemi kusmamız lazım "demesiyle yanlarına gidip hepsini tek tek öptüm anında suratları düzeldi o sırada karşıda pamuk şeker satan adam görünce resmen gözlerim parladı hemen eymen abiye dönüp yavru kedi bakışlarıyla "bana pamuk şeker alırmısın"bunun üzerine ilk önce kahkaha attı ardından adamın yanına gidip elinde 6-7 tane pamuk şekerle döndü hepsini elinden alıp arabaya koşmaya başladım "boşuna istemeyin hepsi benim gidin kendinize alın "arabanın kapısını açıp içeri girdim bir tane pamuk şekeri açıp yemeye başladım bir kaç dakika sonra kahkaha atarak onlarda arabaya bindi benim suratımı görünce daha çok gülmeye başladılar arabanın aynasına bakınca her yerimin pamuk şeker olduğunu gördüm yağızın bana uzattığı ıslak mendili alıp her yerimi sildim eymen abi arabayı çalıştırıp avm'ye sürmeye başladı yağızın elimdeki pamuk şekere bakıp "bana yokmu ikiz "demesini umursamadan "bana ne alsaydın bunları bana eymen abi aldı."dediğimde arabada bir sessizlik oldu.Ben de jeton yeni düşünce ilk defa özel olarak birine abi dediğim için şaşırdıklarını anladım eymen abiye bakınca gözlerinin parladığını gördüm mert abi "bana ne ilk bana abi demeliydin "diye söylenmesini umursamayıp yağıza elimdeki pamuk şekerlerden birini uzattım "al hadi ikiz"bunu bilerek söylemiştim hemen mutlu bir şekilde elimden pamuk şekeri alıp teşekkür etti.

Sessiz geçen yolun sonunda ardından şimdi avm'de alışveriş yapıyorduk elimde tuttuğum kırmızı özel günler için giyilebilecek sırtı açık diz kapağımın üstünde biten bir elbiseyi denemek için kabine girdim uzun uğraşlar sonucu sonunda kabinden çıktım abimleri ileride oturmuş görünce yanlarına gittim tam ortalarına geçip"nasıl olmuş "diye sordum bana göre çok güzel olmuştu bu elbiseyi beğenselerde beğenmeselerde alıcaktım yağızın böğürerek "bunu alamazsın" demesiyle ona bakıp"nedenmiş o ayrıca ben beğendim ve alıcam "diyerlerinin az çok ne söyleyeceğini bildiğim için onları umursamadan kabine geçip üstüme tekrar kıyafetlerimi giydim.

Kasada aldıklarımın parasını verip yanımıza gelen berke abiyle direk "ben acıktım" diyerek guruldayan karnımı gösterdim ne yapayım kahvaltı yaptığımızdan beri 5-6 saat geçmişti ve ben bunu yeni fark ediyordum.Diğerleride beni onaylayınca bir kat aşağıdaki yemek bölümüne geçip hamburger ve kola söyledik karnımızda doyunca eve geri döndük bugün baya eylenmiştik.

Bir kaç saat daha salonda oturduktan sonra tam herkes odasına çıkacakken kapının çalmasıyla herkes merakla kimin geldiğini görmek için kapıya baktı ama gelenin polis olması hepimizi şoka soktu karşımda her zamanki komiser selim abiye bakıp hayırdır der gibi kafasallayınca konuşmaya başladı."eymen ateş,berke ateş,mert ateş,berk ateş,yağız ateş ve yağmur ateş hakkınızda şikayet var bizimle karakola gelmeniz gerekiyor"

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Kafede dövdüğümüz çocukların şikayeti sonucu nezarete atılmıştık şu anda ise eymen abinin avukatını bekliyorduk mert abi sinirle ayağa kalkıp "hem suçlular hem güçlü şunlara bak ya"demesiyle onu onayladık bu seferde eymen abi bana bakarak "ben sana söylemedim mi şort giyersen biri bacaklarına bakar sonra karakolluk oluruz diye"demesiyle haklı olduğu için sustum yaklaşık yarım saatin ardından sonunda karakoldan çıkmış eve gidiyorduk.

Eve gelince herkes odasına dağılmıştı bende kendi pijamalarımı giyip yatıp uyumuştum gece yarısı susamam yüzünden uyanıp odamdan çıkmıştım tam merdivene adım atmışken arkamdan birinin itmesiyle merdivenlerden yuvarlanıp kafamı korkuluklara çarptım en son hatırladığım sürtük hizmetçinin pis sırıtışıydı.

1092 kelime

Bölüm Sonu

Arkadaşlar yeni bölüm  geldi Ama bu sefer emeğimin karşılığı için sınır koymaya karar verdim sınır 5 oy 3 yorum bunu lütfen doldurun şimdiden okuyanlara teşekkürler.

ABİLERİM VE ÜÇÜZLERİM Mİ ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin