Trebuie sai spun ...

84 7 0
                                    

...un zgomot puternic ma trezit la realitate era alarma de la telefon care ma anunta ca trebuie sa ma pregatesc pentru liceu.... oh doamne ce vis am avut ce mi se intampla? Cred ca trebuie neaparat sa fac ceva in legatura cu asta.... ma scol repede din pat ma duc la baie ma spal pe fata si pe dinti dupa imi aleg o pereche de blugi alabstrii deschis la culoare si o camasa alba foarte stramta pe mine cu 3 nasturi neinchiate...imi asez paru ma incalt si urc in masina
Ella povesteste...
Razele soarelui isi faceau loc prin draperiile de la geam pentru a intra in camera sa ma trezeasca. Alarma de la telefon suna puternic care ma anunta ca trebuie sa ma scol sa ma pregatesc pentru scoala... dupa ce mam intins bine pe pat mam dat jos repede si am plecat la baie sa ma spal pe fata. Apoi mam inbracat cu o fusta cu talie innalta alba cu buline negre mai sus de genuni cu 3 degete si o camasa neagra cu manegile pana la umeri care e un pic incretata. Mam pus in fata oglinzii mi-am facut cateva bucle mam dat cu un strat de fon de ten cu rimel si un ruj roz pal... in picioare miam luat o pereche de sandale cu toc intreg dar nu foarte inalte ...miam luat geanta si am coborat la bucatarie acolo Sara ma astepta cu o omleta care arata foarte delicioasa dar nam mai apucat sa mananc din ea pentru ca era prea tarziu si intarziam la scoala. Amandoua am urcat in masina si am plecat spre liceu. Ori cat mas grabi a fost in zadar pentru ca profesoara intrase la ora... aveam engleza deci sigur nu ma primea....am oftat puternic si am iesit afara mam asezat pe banca din spatele liceului am scos o carte si am inceput sa citesc din ea. In timp ce citeam carte un parfum puternic mia infundat narile parfumul imi era cunoscut mam intors deodata si el era in spatele meu oare ce mai vrea acum? Nu ia ajuns ca sa folosit de mine?
-Buna.. te-am speriat?
-Buna... nu mai speriat....spun eu cu o voce mai joasa...
-Pot sa stau langa tine?
-Da desigur....spun eu si imi continui de citit cartea... era o liniste puternica intre noi si deodata:
-Imi cer scuze...spune el cu o voce serioasa..
-Pentru ce?
-imi cer scuze pentru ce tiam facut dar sincer credema nam vrut sa se intample asa sa nu crezi ca am vrut sa profit de tine dar sincer nu stiu ce mi sa intamplat cand eram langa tine ... spune el foarte trist se vedea cai parea rau dar ce pot spune chiar lam crezut si cred ca na fost doar vina lui si in plus e un baiat ok...
-Scuzele sunt acceptate... spun eu cu un zambet pe fata care si el la randul lui imi raspunde tot cu un zambet....
-Azi trebuie sa ne asculte profa la scenariu ai vreo idee ce o sa facem?
-Ooo am uitat complet de asta.... cred ca o sa luam o nota mica nu stim nimic ..
-Cred ca da.... Mai bine nam intra la ora si am merge sa bem un suc ce zici ?
-Mmm poate alta data eu o sa intru la ora si o sa inventez o scuza...
-Cum vrei ...spune el si clopotelul suna e pauza deci pot sa ma duc in clasa spun eu in gand....
-Sa sunat eu merg in clasa ne mai vedem... spun eu si ma ridic si merg spre clasa...
Ema ma astepta in clasa am ajuns langa ea mam asezat pe locul meu am salutata si i spus ce sa intamplat... dupa ce au trecut 3 ore a venit momentul pentru ora de muzica deci trebuie sa inventez o scuza.... clopotelul a sunat si cei dea 11 au venit la noi in clasa dar Cris nu era intre ei... Ema mia facut semn sa ma mut de langa ea ca Derek sa stea langa ea.... Profesoara a venit la ora si prima ei vorba a fost Ema si Cris treceti in fata.... Eu mam ridicat in picioare miam cerut scuze si iam inventat o poveste cum ca nu am putut repeta cu Cris deoarece bunica era bolnava si a trebuit sa am grija de ea... din fericire profa ma crezut si rolul meu si a lui Cris lea dat lu Ema si Derek ...Ema era cea mai fericita... oara sa terminat mam indreptat spre parcare ca so astept pe sora mea . Telefonul imi suna era Sara:
-Unde esti? O intreb eu
-Eu am plecat cu Jack (Jackob ) poti sa mergi azi singura acasa
-Ok bine pa. Ii spun eu un pic bosumflata
-Te pup iubita pa.
Acum ce o sa fac? So sun pe Ema sa vad daca a ajuns departe.. Alo Ema unde esti? Sunt cu Derek mergem sa repetam... de ce sa intamplat ceva? Aaa nu vroiam sa mergem inpreuna spre casa dar mai bine lasa spun eu razand ....Te sun eu mai in colo te pup pa.. si a inchis doamne ce fericita era poate se leaga ceva intre ei... eh deci merg singura acasa. In timp ce mergem pe strada o masina clacsona dupa mine bine inteles nu mam oprit si nu miam intors capu. Din fericire telefonu imi suna.. era Cris :
-Ema stai ca sunt eu in masina. Si a si inchis eu mam oprit si mam intor chiar era el uhh ce usurare...
-De ce esti singura?
-Pai sormea a plecat sa se intalneasca cu Jackob..
- Aa pai hai urca in masina sa te aduc eu unde vrei..
-Bine. El mia deschis usa si eu am urcat in masina ma intrebat unde merg iam spus . In timp ce el conducea eu ma uitam atent la el de fapt il studiam era atat de frumos inbracat si corpul lui era foarte bine lucrat cred ca petrece ore bune la sala.. Ohh trezestete ce tot spui el ar vrea doar o aventura cu tine ca doar e cel mai populat si dorit baiat din scoala... El sa uitat spre mine si ochii nostri sau intalnit a oprit deodata masina
-De ce neam oprit? Spun eu curioasa
-Vreau sati spun ceva...
-Da spune te rog...
-Ai... ai... ai vrea sa....si deodata suna telefonul lui... zi mai repede ce vrei zice el un pic nervos ti-am zis sa ma lasi in pace da? Ce nu intelegi? Tu chiar nauzi?! Lasama si nu ma mai suna!!! Inchide telefonul sil trandeste cu putere. Era foarte nervos e prima oara cand il vad asa.
-Scuze....zice el
-Pentru ce?
-Pentru ca ai asistat la asta...
-Aaa nui nimic.... vroiai sa-mi spui ceva
-Nu mai conteaza de fapt conteaza dar nui momentul potrivit acum..
-Ok cum vrei....porneste masina si continua drumul .Tot drumul nam vorbit nimic..in sfarsit am ajuns acasa. A oprit masina iam multumit si lam pupat pe obrazul drept dupa care am coborat din masina si am intrat in casa.
Cris povesteste:
Are buzele asa fine si dulci cum am putut eu sa o ranesc? Imi place tare mult de fata asta si cred ca va intrebati cum de intr-o zi sa ma indragostesc sau sa-mi placa atat de mult de ea?! Pai sa va spun eu pe Ella o uraresc de mult timp dar tot ma prefaceam ca no vad sau ca nu o stiu dar nui asa stiu tot ce face tot cei place uneori chiar o sun cu numar ascuns doar ca sai aud vocea . De aceea am reactionat asa cand am ramas cu ea in camera. Imi place foarte mult de ea cred ca o sa ziceti cas obsedat dar nu sunt eu sunt doar indragostit nu ma judecati: ). Am pornit masina si am plecat spre casa. Dupa ce am ajuns am intrat in baie sami revin un pic. Mi-am infasurat in jurul taliei un prosob si am plecat in camera ca sa ma inbrac. Am luat o pereche de boxeri albi de la Nike, o camasa neagra stramta si o pereche de blugi negrii. Miam facut freza si mam stropit de 3/4 ori cu parfum. Dupa ce ma-m uitat in oglinda inca de cateva ori miam luat geaca din piele si am iesit din casa urcand in masina sa plec la club. Acolo ma asteapta prietenii in seara asta vrem sa ne distram. Am ajuns acolo prietenul meu Derek era acolo cu Ema, Jackob, Dima,Elena,Katy. Am coborat din masina si iam salutat iar pe Derek lam felicitat ca formeaza un cuplu cu Ema. In timp ce stateam noi masina Sarei isi face aparitia. Wow trebuie sa recunosc Sara e o fata foarte frumoasa Jack e foarte norocos. Langa Sara apare si Ella era inbracata in niste colanti din piele negrii cu o camasa neagra legata deasupra buricului cu o pereche de pantofi cu toc. Parul ii era strans in coada iar ochii ei ieseau in evidenta din cauza creonului negru, buzele ei erau foarte rosii iar alunita o facea sa arate si mai sexi. Imi venea sa ma duc langa ea si so sarut dar din pacate nu puteam. Ele sau apropiat langa noi Ea ii zambea Emei.
-Fetelor aratati superbe in seara aceasta..spune Dima (Dima inalt brunet bine facut, este colegul de clasa al Sarei)
-Multumim... spune Ella
-Daca ati terminat conversatia putem intra? Ii intreb eu ..
In timp ce intram in club Dima sa apropiat de Ella si o tinea de vorba ..ba chiar sia pus mana pe soldul ei . In acel moment imi venea sai zdrobesc fata. Neam asejat cu totii la masa Dima si Ella sau asezat unul langa celalant iar eu in fata lor ca sa pot sa vad ce fac mai bine.
Ella povesteste:
Dupa ce ne-am asezat la masa cu totii  neam comandat bauturile. Multi dintre ei sau ridicat si au plecat de la masa ca sa danseze. Am ramas doar eu Dima si Cris. Dima imi spunea multe glume si ma facea sa rad . In seara aceasta imi acorda multa atentie .Cris sa apropiat de mine si ma trans un pic spre el:
-Ella ai vrea sa vi pana afara vreau sati zic ceva.
-De ce numi spui aici?
-E multa galagie si trebuie sa fim doar noi doi.
-ok.. ma luat de mana si ma scos afara.
-Ella uite vreau sa-ti spun de multa vreme dar nam putut..
-Te ascult spune....
-Ella eu te....
-Tu ma ce?
-Eu te...
-Ma ce?
-Te iubesc ...
-...?
Sfarsitul capitolului 2 sper sa va placa. Va rog sami iertati greselile sunt noua pe wattpad si aceasta e prima mea carte care o scriu poate nu e foarte reusita dat pentru mie e un inceput. Va astept cu sugestii si idei . Daca nu va placut puteti sami lasati comuri.. va pup si va multumesc ca ati citit..: * :)

Te iubesc pitico ! ⓣⓔⓘⓤⓑⓔⓢⓒ♥♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum