Pohled Doriana :
Jelikož se Míša nechce bavit tak ji moc rád teď v hodině ukážu co dokážu a navíc se mi teď nebude moct bránit aby nedostala poznámku tak budu hajzl. Využiji toho a hned začnu s mojí hrou tak jsem si napřed nenápadně opřel ruku o lavici. V momentě kdy nedávala pozor jsem ruku pomalu dal na její stehno, kdy jsem se dotkl její nohy tak nenápadně a lehce nohou cukla ale nedala to více znát e ji to nijak rozhodlo.
Rozhlédla se po třídě a nenápadně na mě sykla '' Co si myslí e dělá? '' já jsem se jen pousmál a rukou jsem jel pomalu ale opravdu pomalu nahoru.
Jo na tady takové volovinky a prasárničky jsem machr. Divil jsem se e mě rukou stále nezastavila protože jsem byl rukou u docela vysoko. Díky tomu se jsem seděl vedle ní tak jsem mohli slyšet jak lehce vzdychla i kdy se snažila to držet hodně dlouho v sobě ale nevydržela to. Nenápadně jsem se usmál ale jako by se v ní zase probudilo to chladné já a od dělala moji ruku a zase začala dávat pozor. Kdybych toho, ale nechal tak bych to přece nebyl já, protože já jsem hroozně otravný. Baví mě to ji štvát takže jsem svou ruku znovu položil na její stehno. Opět jsem jel rukou pomalu nahoru. Čekal jsem, že opět uslyším její tichý vzdech místo se na mě otočila s vražedným pohledem. Ruku měla nachystanou aby mi mohla dát facku a já u jen čekal kdy to přijde. Kdy v tom si nás všiml učitel a zeptal se Míši na nìějakou otázku ohledně téma co teď bereme v biologii. Míša se v mžiku zastavila v pohybu a dělala že se nic neděje a odpověděla na otázku jako by se nic nedělo a dávala celou dobu pozor. Učitel si vyslechl její odpověď a začal se znovu věnovat zbytku třídy. Já jsem viděl jak je Míša zabraná do zapisování zápisků do sešitu. Tak jsem toho využil a nenápadně jsem se nahnul a potichu jsem ji do ucha zašeptal " To je moje kočička"