tanışma

20 4 0
                                    

Merhaba Arkadaşlar sizi  hayatın  gerçekleri  ile karşı karşıya getireceğim belki duymak istemediğiniz gerçekleri Söyleyeceğim belki de bir gün mutlu olabiliriz edasıyla bizi binlerce kez yaralayan insanlara nasıl tahammül ettiğimizi göstereceğim hayatta kendimizi ne kadar arka plana attığımızı ne kadar çok üzüldüğümüzü ve kırıldığımızı sırf karşınızdaki görmesin diye ne kadar kendimizi hırpaladığımızı göstereceğim hayatta sırf birileri mutlu olsun diye ne kadar çok üzüldüğümüzün farkına varacağız benim bu hikayeye başlama sebebim size bu anlattıklarımın hepsini yaşıyor olmam içimizde benim gibi olan binlerce kişi var Her gece yastığına başını koyarken başından önce yastığa düşen gözyaşları var çoğumuzun gözyaşları gün boyu kendini saklayıp geceleri bize ızdırap olarak geri dönüyor hayatta mutlu olmayı bilmiyoruz mutluluğu hep birilerine bağlıyoruz sanki Onlar olmazsa mutlu olamaz mışız gibi hissediyoruz biz böyle yaptıkça onlar da kendilerini öyle hissediyor Bize acı vermek onları mutlu ediyor onların o kahrolası egoları bizim mutsuzluğumuz da besleniyor Umarım Hepimiz bir gün kalbimizi gururumuzu hayatımızı Paramparça ve bize değersiz hissettiren herkesi hak ettiği yere göndereceğiz.

 Hayattan Bir Kesit Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin