Chapter.16✔️

359 43 6
                                    

•I loved you, I love you!•

✖️pov Harry Styles✖️

"Houd je van me?" Voor het eerst in dagen, weken en eigenlijk zelfs jaren kan ik weer hoop en blijdschap in haar bruine ogen lezen, ze stralen zelfs een beetje.

"Ja Harry.."

"S-serieus..?"

"Ja Harry ik houd van je! Altijd al gedaan! Altijd! Als sinds de eerste keer dat ik je zag! Weet je ik zal je de waarheid zeggen! Ik houd van je! Zoveel! Je maakt me gewoon gelukkig! Je maakte me aan het lachen! Je bent anders dan de andere! En ik zeg het je, alleen jouw glimlach zou mijn dag kunnen maken! En nu.. Nu heb ik je weer in mijn leven en dan dit.. Waarom heb je dit gedaan Harry? Wat heb ik je ooit misdaan..?"

"Wat je me ooit misdaan hebt? Ben je nu serieus? Je ging trouwen met een ander! Je ging fucking
trouwen Sarah!"

"Harry.. Dat was echt niets.. Ik werd verplicht! Ik wilde het niet Harry! Ik hield niet van hem! Ik hield van jouw! Ik.. houd van jouw!"

"Je werd verplicht?"

"Ja.. Ze.." Ze zucht diep en kijkt even weg.

"Mijn ouders..ze vinden zichzelf en hun familie nog al..beter als de rest. Ze denken dat ze alles zijn en boven de andere staan en willen dat dus ook zo houden maar toen ik hun vertelde dat we samen waren..flipte ze. Ze zeiden dat ik een schande voor de familie zou zijn en dat ik alles zou verpesten. En toen hebben ze me laten verloven met een jongen die ik nog niet eens kenden maar wel waarvan zijn famillie net zoals de onze was. Ik moest met hem samen wonen, trouwen en rechten gaan studeren zodat ik een geweldige toekomst zou hebben maar dat wilde ik niet! Ik ben niet een deftig meisje die alles in orde heeft en die heel haar leven al uitgestippeld wilt hebben, ik wil als ik 's avonds in slaap val nog niet weten hoe mijn volgende dag er zou uit zien. Ik wilde literatuur studeren en zoveel mogenlijk met boeken bezig zijn, en een jaar geleden heb ik dan ook heel mijn leven overhoop gegooid. Ik moest een kind van hem krijgen, en pas toen besefte ik wat er allemaal gebeurt was. Dat ik al heel mijn leven bevelen opvolg. Ik heb wat geld bij elkaar gespaard en ben weggelopen. Ik heb een klein huisje gekocht in een andere stad en nu werk ik ergens waar ik tegenlijkertijd ook nog literatuur kan studeren... Zo nu weet je alles.."

Hiii lovies,

Het boek ik bijna uit😁😁😁en heel misschien komt er een vervolg maar ben niet zeker.
Big love❤️

Dead ✖️Harry Styles✖️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu