2 ♥ Yeni Arkadaşlıklar

39 2 1
                                    

Onur'un babasına tepkisi tabikii sert olmuştu.Üstelik babası Onurla Tuğçe'nin ailesiyle bile tanışmıştı.Büyük bir ihtimal tanışmaya gittiklerinde birbirlerinden hoşlandılar.Aynı şey benim başıma gelse bişey demezdim anneme ama belki biraz kızardım.

*

Neden ayrıldıklarını anlattıktan sonra Onur'a telefon geldi ve aceleyle gitmesi gerektiğini söyledi.Acaba yine ne oldu.Neyse beni ilgilendirmez.

Tek başıma kalmış lattemi yudumlarken o yakışıklı garsonun yine bana dikkatlice baktığını gördüm ve rahatsız olduğumu belli etmek için gözlerimi devirdim.Ama sanırım anlamadı.Ne yani,ne yapmam gerekiyordu ?

Bu sefer tam kalkıp giderken yanıma geldi.''Merhaba bayan, tanışabilir miyiz ?'' dediğinde şaşkına dönmüştüm.Nerden çıktı şimdi bu?

''Pekala.Ama nerden çıktı şimdi bu?''

''Sizi beğendim ve yanınıza geldim bir sakıncası mı var?'' Biraz küstah sanırım.Tanışmasam iyi olur diye düşündüm ama tanışmaktan bir şey olmaz eğer davranışlarını beğenmezsem konuşmayı bitiririm elbet.

''Hayır ama aniden gelince merak ettim.''

''Önce bayanlar.''

''Ben Ayça 17 yaşındayım İzmir lisesinde okuyorum.Peki ya sen?''

''Aa bende orda okuyorum ek olarakta burda çalışıyorum.'' dedikten sonra biraz şaşırdım.Çünkü hiç görmemiştim  böyle birini.

''İsmin ney peki?''

''Alp'' dedi bende tanıştığıma memnun olduğumu göstermek için el uzattım oda uzattıktan sonra tokalaşıp ayrıldık.

*

Eve geldiğimde çok yorulmuştum hemen kendimi banyoya attım.Banyo yaparken ise çocuğun numarasını almadığım aklıma geldi ve birden içime bir hüzün düştü.Banyodan çıktıktan sonra direk kendimi yatağa attım saat daha 20.30 fakat benim uykum geldi bile en iyisi yatmak diye düşündüm.Yatağıma yattığımda kapının çaldığını farkettim.

Yataktan kalktığım gibi terliklerimi giyip kapıyı açmaya kalktım.Bu saatte kim olabilir ki?

Kapıyı açtığımda karşımda Alp vardı.Her zamanki gibi yine şaşırdım.Neden gelmişti ki ?

''Ne işin var senin burda?''

''Kusura bakma numaranı almadığım aklıma geldi bende seni takip ettim.'' dedi mahçup bir şekilde.

''Sırf numara için mi beni yatağımdan kaldırdın yani ?''

''Gerçekten çok özür dilerim.Numaranı alabilir miyim?'' dediğinde sevindim ama hemen vermek istemedim aslında numaramı vermekle vermemek arasında kalmıştım.Olsun veriyim bişey olur filan ihtiyacım olur diye eline numaramı yazdım.

*

Gittiğinde yüzümde hafif bir kızarıklık olduğunu farkettim.Gecenin bir saati numaramı almak için buralara kadar gelmesi bayaa bir tuhafıma gitmişti.Zaten herkesin tuhafına giderdi herhalde.Artık uyumanın vakti geldi.

*

29 Mart 2015

Sabah saat 12de kalktım.Artık dün çok yorulduğumdan emindim.Sabahın 12sinde kalkmak pardon öğlende kalkmak nedir?

Bugün neler yapıcağıma dair planlarım yoktu.Acaba Alpi mi arasaydım.Hayır kızlar aramaz o arasın istiyorsa.Gidip banyoda elimi yüzümü yıkadıktan sonra uzunca bir süre aynaya baktım.Artık aynaya bakmaktan kafayı yiycektim.

Bir Aşk HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin