Tanıyordum onu.Çoğu zaman Draco'nun etrafındaydı.
Astoria:Selam çocuklar.Bana haber vermeden gelmişsiniz kırıldım.Neyseki haberim olduda geldim.
Pansy:Son anda karar verdik gelmeye seni de bulamadık o yüzden.
Astoria:Ben Astoria tanışmamıştık.Gerçi beni okulda tanımayan yoktur.
Y/n:Bende Y/n.Malesef ben tanımıyordum.Pansy:Biliyormusun hiç hoşlanmam Astoria'dan.Okulda onu tanımayan yoktur derken sürtüklüğünden bahsediyor herhalde.
Y/n:Hmmm..Neden hep Draco'nun etrafında sevgili mi bunlar?
Pansy:Evet sevgililerdi.Okul başı ayrıldılar.Hala Draco'nu seviyor ama Draco istemiyor.
Y/n:Neden ayrılmışlar peki?
Pansy:Bilmem.Draco söylemedi biz de çok üstüne gitmedik.Sürtük olduğunu anlamıştır belki.Okula döndük.Her kes odasına çıktı.Draco'yla gölde olan anımız aklımdan çıkmıyordu.Sonunda uyudum.
~. ~. ~. ~. ~. ~. ~. ~. ~. ~. ~. ~ ~. ~. ~. ~. ~.
Uykudan nefes nefese kalktım.Garip bir rüya görmüştüm.Sarı bir taşa dokunuyordum ve arkasında bir kadın vardı yüzün tam göremedim.
RÜYANIZErkendi.Pencereden dışarıda Draco'nu gördüm.Ben de üstüme rahat bi şeyler giyinip yanına gittim.
ÜSTÜNDEKİLERY/n:Selam.Nasılsın?
Draco:İyi.Sen?
Y/n:Bende.Hep böyle erkenden mi kalkıyorsun?
Draco:Bazen.
Draco'nu izliyordum.Birden yüzünü bana çevirdi çabuk önüme döndüm.Utanmıştım.
Draco:Y/n?
Y/n:Evet?
Bi şey söylüyücekti ki,Astoria geldi.
Astoria:Selam Draco.Ne yapıyorsunuz burada?Ups unutmuşum sana da selam.
Y/n mood 👀👄👀Draco:Sen gelmeseydin bi şey yapacaktık(kısık sesle söyledi ama ben duydum).
Astoria:Anlamadım?
Draco:Hiç.
Astoria:Bu akşam saat 10 da Slytherin ortak salonun da parti olucak Draco gelmeyi unutma bekliyicem seni.
Draco:Tamam.
Astoria:Y/n istersen gele bilirsin sende.
Y/n:Vaktim olursa gelirim.
Odalarımıza çıktık.Pansy'de kalkmıştı.
Pansy:Siz üçünüz ne konuşuyordunuz?
Y/n:Aslında Draco'yla bendim.Astoria sonra geldi.Seni partiye davet ettimi?
Pansy:Evet.Sen de geleceksin dimi?
Y/n:Hayır,gıcık ya istorson golobolorson sondo dedi bana.
Pansy:Hadi ama yalnız bırakma beni ya Draco ona mı bırakıcaksın?
Y/n:Draco istediğini yapar bana ne ondan sadece arkadaşız.
Pansy:Bari bana yalan söyleme gölde gördüm sizi arkadaşlar bir birlerine öyle bakmazlar.Draco'da sana karşı boş değil eminim.
Y/n:Uf tamam.Bi şeyler hiss ediyor ola bilirim ama bu aşık olduğum anlamına gelmez.Benden hoşlandığını nereden biliyorsun?
Pansy:Anlarımmm bennn😌.Hadi yemeğe inelim.
Y/n:Tamam.Umarım beğenirsiniz💜
Yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın.
Şimdiden teşekkürler.
Aradaki gifler görünüşünüz değil sadece ana göre yüz ifadenizi falan hayal ede bilirsiniz.
Love uuuu😙😙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Loverboy
Fanfiction"Sen ve ben sonsuza kadar...♡" "Senden nefret ettiğimi yüzümde bir gülümseme ile söylüyorum"