Bide özür dileyecektim aptal gibi iyi ki yapmadım.Pansy içeri girdi.
Pansy:Sen Draco'nu takma kafana genelde böyledir.
Y/n:Birinin ona haddini bildirmesi gerek ama.
Pansy:İçimden bi ses bu kişinin sen olacağını söylüyor.
Güleriz.
Y/n:Ben bu gün erken yatıcam.İyi geceler sana.
Pansy:Sana da.Akşam erken yattığım için sabah da erkenden kalktım.Hava güzel olduğu için dışarı çıktım.Dışarıda bi kişi daha vardı.O kadar güzel ve soft görünümü vardı ki.Yanına gittim.
Y/n:Selam,ben Y/n.
Luna:Selam,Luna,memnun oldum.
Y/n:Bende.Neden bu kadar erkenden kalktın?
Luna:Bilmem.Aslında çoğu zaman böyle erkenden kalkarım.
Sohbet ettik.Çok sevmiştim onu.Odama gitmek için geriye döndüğümde Draco balkondaydı.Göz göze geldik. 4-5 saniye öyle kaldıktan sonra sonunda gide bildim.Acaba bunca zaman bizi mi izliyordu.Odaya gitdim Pansy de kalkmıştı.
Pansy:Neredeydin?Hazırlan aşağı inelim.
Y/n:Dışarı çıkmıştım.Tamam.
Aşağı indik.Her kes salondaydı.İçeri girdiğim de gözüm istemsizce Luna'yı aradı.Rawenclaw masasındaydı puding yiyordu.Çok şirindi.Selam verip masaya oturdum.Draco'yla göz göze gelmemeye çalışıyordum.Çünkü gelince de gözümü alamıyordum.Galiba Draco bunun farkındaydı.Vote vermeyi unutmayın.Umarım beğenirsiniz💖.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Loverboy
Fanfic"Sen ve ben sonsuza kadar...♡" "Senden nefret ettiğimi yüzümde bir gülümseme ile söylüyorum"