🎶Siedemdziesiąt Cztery🎶

12 2 2
                                    

Co odwaliliście? 2/2

Baran:    Kiedy Mr. Kurski sobie spokojnie drzemał pomazałyście mu twarz pastą do butów.

Byk:    Kiedy Jeangu spał, James trąbką zagrał przy jego uchu.

Bliźnięta:    Podczas występu próbnego jednego z uczestników weszliście na scenę i zaczęliście śpiewać ,,Jaja Ding Dong".

Rak:    Przegrał z Toba zakład wiec musiał wskoczyć do pierwszego lepszego kanału na oczach wszystkich ludzi, którzy się tam znajdowali.

Lew:    O trzeciej w nocy wyszłyście na hol w hotelu i krzaskałyście garami żeby obudzić ludzi.

Panna:    Wyszliście na Rotterdam w strojach środkowego palca.

Waga:    O trzeciej w nocy wyszłyście na hol w hotelu i krzaskałyście garami żeby obudzić ludzi.

Skorpion:    Wylaliście strumień zimnej wody na Andreasa ( TIX'a ).

Strzelec:    W galerii handlowej puściłaś podkład do jej nuty, a ona w pewnym momencie zaczęła piszczeć ( te takie długie AAAAAAAAAAA ).

Koziorożec:    Wsadziłaś kasjerkę pewnego sklepu do worka a Elen pisała jej do ucha.

Wodnik:    Podczas występu próbnego jednego z uczestników weszliście na scenę i zaczęliście śpiewać ,,Jaja Ding Dong".

Ryby:    Kiedy Mr. Kurski sobie spokojnie drzemał pomazałyście mu twarz pastą do butów.

Eurowizja 2021--Zodiaki✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz