14 September 2021
20:38 p.mHello everyone
Ieyda's here.Setelah berpkpkpkpkp selama 2 tahun, akhirnya geng matrik dan Stp dh graduate dari KMKT & Smkpc dan bakal melanjutkan pelajaran ke Universiti.
Uniey dah intern utk diploma dia, Niesa dan Sha pun sedang sambung degree, jadi tinggal kami yang baru nak masuk Uni ni la mereput di rumah berbulan bulan.
Anyway, esok(15/9/2021) akan diumumkan result Upu untuk Stpm dan setaraf. Harap sangat kami dapat Universiti yang diinginkan.
Hehehe tu je nk roger since setahun berapa kali je this book dapat update sbb kitorang terpaling busy HAHAHH.
Anyway everyone yang dah vaksin aku ucapkan tahniah. Saya dah lengkap dua dose anda bila lagi heheh.
Akhir kata everyone jaga kesihatan, dah vaksin pun jangan merayau sebab covid serang jugak orang yang dah vaksin tau. Selain jaga kesihatan fizikal, jaga juga kesihatan mental kita! Kalau rasa down ke stress ke cari something untuk release stress. Jangan pendam sorang²,jgn segan² contact aku gais even aku mungkin tak dapat membantu banyak tapi at least aku dapat dengar keluh kesah korang tanpa being judgemental. :) If rasa takda org yang boleh dipercayai, boleh jgk go to some mental health forum and luah kat situ!
Semoga kita semua sentiasa dilindungi dan diberkati!
Bye!#minahsekalianbilamahuupdate?
YOU ARE READING
Gojes_Minah
RandomMemori Group Minah melalui zaman remaja kami di sekolah direkod disini. School, 2017