Hye hye hye hye ....
Its me your cutie arie bunny ... Wohooooo 🙈Today .. We will fight !!
No not today ------- together wi will survive------- jongggg jeojunnn balsaaaa !!!
Ehem ehem ,dah arie dah -,-Today i nak story kat uolssss .. Eww gedik plak aku nie -,-
Ok ok kita mulakan semula ok,,.Today arie nak story sikit kat korang.... Yg aku berjaya buat min jatuh tersemban depan junior junior yg kecik molek yg cute bagai nak rak ..... Dah kah jatuh dekat kantin AHHAHAHAHAHAHHAHA malu dowh semua junior tengok ...
Nak tau tak reason kenapa kitaorang berlari sampai min terjatuh tergolek boommm meletup gitu... Sbb nak kejar makcik kantin yg jual aiskrim ... Kebetulan dia nak tutup kedai dah.. And aiskrim yg ade tu oreo.. Gile kalau tak beli kan.. So aku ngan min yg duk rancak berborak pun dgn tergopoh gapah berlari ke arah kantin...
Disebabkan keseimbangan min yg tak berapa ok... And sbb aku tarik tangan dia ... Dia jatuh !!! KEBABOM !! JATUH DEPAN JUNIOR !!! Perghhhhh 😂 5-6 minit jugak kitaorang duk tergelak bagai langsuir xcukup suara ,,, perghhh memang malu gile kot ....
K tu jerrr .,,
BYE for today 😂😂
Saje jer nak story... Kalau hambar , buat huat gelak jer tau... Sekian drpd aku BAE HARI iaitu maknae line MINAH ..Lots love from me ...
YOUR CUTIE HUNNIE BUNNY ARIE BBUING BBUING 💕
YOU ARE READING
Gojes_Minah
RandomMemori Group Minah melalui zaman remaja kami di sekolah direkod disini. School, 2017