Ahojdá! Tady Naty<33
Chci vám říct, že trošičku tu knížku/Fanfikci. Vše bude "popisovat" Letty. Prostě všechno bude z jejího pohledu a někdy tak bude i někoho jiného. Také proměním podobu. Snad nevadí. Užité si další kapitolu:3„ Kdo vyhrává?" Řekla jsem vítězně.„No ale toto není malá kočička. Není trošičku větší?!" Navrh Bucky.„To asi je. Nevadí" odpověděla jsem a zahnala Šimona. Přesunuly se dovnitř a já šla za nimi.
„ Nechceš nám o sobě něco povědět?" Opatrně se mě zeptala Natasha. „A co bys chtěla vědět?" „ Teď nic. Mame všichni jet na základnu. Fury otravuje. I ty" poukázal na mě Tony. „Já? Proč já? A navíc kdo to je?" Nedala mi zvědavost. „Nevím" Odbyl mě. Kretén. Co už. „Ne. Nikam nepojede" hned se začal Zakazovat taťulda. Stave hned zpustil „Clinte, kdyby to nebylo důležité nevolal by ji." Já jen pozorovala jak se hádají. Na konec jsem to nevydržela.
„Ne nikam nepojede"řekla jsem hlubokým hlasem „Ale clinte blablabla" řekla jsem pisklavím hlasem a začala jsem se smát. Holky se přidaly. Taťka začal zuřit„ Letty Annie Bartonová! Přestaň šaškovat!" Když jsem se konečně uklidnila vypadlo ze mě najednou„ Ale taťuldo nehraj si na rajče. Pojedu a ty s tím nic neuděláš." „Já tě do Jetu nevezmu." „Taky pojedu na mororce. PáPá" zamávala jsem a popadla klíče.
„Ani nezná cestu" pověděl Tony.*po 5 hodinách *
Přijela jsem před základnu, kterou mi Nia pomohla najít. BTW Nia je moje uměla inteligence, kterou jsem sama vyrobyla. Mám ji v hodinkách. Super ne? No nic a před budovou stál pirát bez jednoho oka. "Vítej te slečno Bartonová. Já jsem Nick Fury. Pojďte za mnou." Jen jsem kývla na souhlas a šly jsme do veliké budovy. Vyjely jsme výtahem asi milion pater. Pak jsme pochodovali dlouuuhoouuu chodbou šly jsme do místnosti kde byly všichni Avengers. Všechny pohledy byly na mě. Já v tu chvíli jsem se chtěla propadnout do země. V té místnosti byly další dveře do kterých já a pirát vešli. Byla to veliká kancelář. Pir- teda Ten Nick obešel stůl a posadil se. Naznačil mi ať se také posadím, tak jsem to radši sedla.
„Tak hele piráte. Pokud hledáte poklad, tak jste ho našel.Protože ten poklad jsem já" pověděla jsem a hned pirát zpustil. „Jak vtipné. Tak abych začal. Jak jsem říkal jsem Nick Fury a vedu S.H.I.E.L.D. Potřebuju aby jste se k nám přidala. Předem říkám, že vím úplně všechno o vašem životě.Vím kolik mate kamarádů, kdo patří do vaší adoptivní a biologické rodiny, taky kdo a jak vám udělal ty vaše "doživotní" problémy. Vím všechno a musím uznat. Máte fakt smutný život. A radím vám aby jste to místo přijala. Mám informace, že hydra něco chystá. A myslím, že tam se znovu nechtěla podívat." Celkem mě to dost zaskočilo. Chvilku jsem přemýšlela. „Beru" pověděla jsem. Pirát se jen usmál „on se umí usmát?" A něco brblal do sluchátka. Za chvilku jsme vyšli a pořád tam byly Avengers + nějaká agentka. „Agentko Weens odveďte agentku Bartonovou a uzkažte kde má věci" prohlásil pi-Fury. Musím se to naučit. Obě dvě jsme nahodily profesiální obličej „Agentko Weens" „Agentko Bartonová" začali jsme se smát a obejmuji jsme se.
„Tak utekla jsi. Už jsem se bála. Pojď mají tady super zbraně. Hlavně nože se ti budou líbit" zavolala na mě ně Ellie Weens.~Stavův pohled~
Holky odešly. Na obou šlo vidět, že jsou šťastný. Celkem by mě zajímalo od kamať se znaji.
„Holky" řekl Fury a přetočil oko. „Každopádně. Jak jste slyšeli slečna Bartonová vzala místo. Tudíž půjde dnes sváma na misi. Podle toho jak mise a hlasování dopadne. Přiřadil bych ji k vám. Takže kdo by ji chtěl v týmu? Předem říkám, že by vám hodně pomohla."Já, Nat, Wanda, Thor, Bucky, Tony a bruce hlasovaly jako souhlas. „Proč nechceš? Vždyť je to tvoje dcera?" Optat jsem se. „No právě, že je to moje dcera" „Adoptivní." Přidal se do debaty Fury. „Ale i tak ji mám rád a záleží mi na ni." „Jak dojemné. Je rozhodnuto. Omlouvte mě. Zatím počkejte na Letty"
Odešel a my se začali nudit.~Lettin pohled~
Přišla jsem s bílou unoformou. Vypadala jako uplý overál. Pirát nikde.
„Chyběla jsem vám? Hned vám zkurvím náladu No strest" „Slovnik!!"
Přetočila jsem oči a hupsla do křesla. „Tak poklad Jo?" Vyhrkl Tony. „Jasný" „No tak jestli si poklad tak by mě zajímalo co jsem já. Mě chce totiž každý" „No jo no. O levné zboží je vždy zájem" všichni vyprskly smíchem. Stark se zamračil a já jen vyplázla jazyk. Fury tam už stál. Aby na sebe upozornil zakašlal.„Vidím, že se bavíte" „Heleme se Pirát se vrátil" „tady máte složku.
Prostudujte si to." Oděšel.
„fajn Ignor"
„Dobře. Jaký je plán?" Optá se Stave. „já bych to udělala tak. Bucky, Stave
A Nat z leva,Wanda a Bruce z prava, Táta a Thor ze zadu, Tony nahoře a já zepředu." Navrchla jsem. „Jo to ne-" Thor to ani nedořekl a táta mu skočil do řeči.
„ Ne. Ne.Nene. Ty sama nebudeš" „Dle mého se dokáže obrátit sama" Řekla zamyšleně Nat. „Jo to dokážu. Neboj budu opatrná Slibuju" „Dobře ale nelíbí se mi to"(848 slov)
Znovu ahojdá!💖
Doufám, že se vám tato kapitola líbila. Taky doufám, že vám nevadí zpravování.😊
Jak myslíte že mise dopadne? A o co vlastně jde? Dozvíte se v příští kapitole :)Vaše Naty <3🥰