Antonia a vazut ca ea nu are multi oameni in echipa asa ca a mai adus ..
Alex cu Eric nu prea au fost de a cord dar trebuia.
Cand ia vazut pe GABI, MIHAI, BOGDAN SI ALBERT,,,...
Alex si Eric erau cam rai cu ei pana ce sau împrietenit si au inceput sa vorbeasca Antonia se bucura cand vedea ca vorbeau. Cand a venit timpul de prima misiune a baietilor noi Alex si Eric credeau ca o vor da in bara. Dar Antonia credea in ei.
Ei a trebuit sa opreasca mafioti care
au jefuit banca nationala. Antonia si echipa ei nu iau prins din prima penru ca Mihai a trebuit sa se duca la baie sa faca pipi si au intarziat la locul faptei.
Antonia era cam suparata dar nu avea ce sa ii faca fezici lui Mihai...
Eric si Alex au vrut sa il dea afara din echipa dar Antonia a zis ca nu ei decide si ea.
Alex era putin suparat dar nu avea ce sa ii faca.
In seara aceea Alex a dormit la Antonia. Pentru ca Baietii cei noi au ocupat casa lui.
De dimineata Alex sa dus sa ii trezeasca pe baieti si sa porneasca in cautarea celor care au jefuit banca.
Cand au plecat in cautarea mafiotilor Antonia a gasit la banca o bucata din costumul in care era imbracat unul din mafioti.
Lau dus la laborator si au aflat ca il cheama Marius si are 19 ani si numele de familie este Chemm.
Au incercat sa il caute dar mai greu au mai aflat ca locuieste in Barcelona pe o strada numita Perry.
La ora 4:00 dimineata a doua zi au plecat sa il caute in Barcelona.
Cand au ajuns acolo au inceput cautarile.
Prima strada controlata a fost strada Perry. Sau dus la politie si politia a spus ca sata la blocul cel mai inalt depe strada Perry la numarul 34 etajul 13. Cand sau dus el chiar iesea din apartament si Eric ia pus pistolul la cap si ia spus ca il omoara daca nu recunoste ca a facut parte din jaful care a avut loc la LOS ANGELES la banca nationala. El a recunoscu si lau luat si sau dus in Los Angeles. Acolo lau bagat la detectorul de minciunu ca sa raspunda la toate intrebarile puse de ei. El cu frica a raspuns la toate corect dar dupa ce au aflat tot ce aveau de aflat ei lau omorat defapt Eric la omorat.