Antonia le-a spus sa se duca Eric cu tipi cei noi ca sa vada cum se vor comporta cu un nou sef.Eric îi spune:
-vrei sa ii conduc pe tipi cei noi in cautarea de astazi?
-Da pana va intoaceti la noi tu îi conduci pe ei clar!!!
-Pai si daca nu ma vor asculta.
-Asta va fi treaba mea . Cu alte cuvinte.... PA, PA
Cand sau dus in cautarea mafiotilor Eric lea spus sa se duca sa caute la vest de banca dar Mihai sa ramana cu el sa caute in parte estica.
Antonia cu Alex îi urmarea ca sa vada cum se descuca.Alex a plecat acasa si Antonia a ramas sa îi urmarească.
Cand ea sa pus langa un stalp sa nu o vada a aparut un baiat care a luato de șold si a sarutato cand sa uitat mai atent la el era Kevin u. Baiat cu care a fost in copilarie sau luat in brate iar Kevin a sarutato din nou dar de data asta si ea a vrt sa il sarute fara sa se mai gandesca ca ea este cu Alex.
Ei sau luat la vorba:
-Ce cauti aici Kevin?
- Mama a venit cu munca aici pentru jaf, ca sti ca ea e politista.
-Ok. Viata ta cum mai e?
-Buna. Dar a ta ?
-Buna, miam facut un iubit nou si am o viata noua si diferita. Tu tai facut o noua iubita.
- Nu pentru ca de cand mam drspartit de tine totul sa schimbat
-Aha altceva.
-Nu nimic nou.
Cand sa dus acasa Antonia ia spus lui Alex ca ei sau descurcat de minune. Seara cand au venit baieti acasa Alex ia intebat cum a fost iar ei au spus ca au aflat ca ii cheama LUCASS,DARIUS,MARIO SI UN BAIT CARE ARE PORECLA LUCIFER.
Antonia il intreaba pe Eric:
-Dar care este numele adevarat a lui LUCIFER.
-Pai nu am aflat dar stiu ca numele de familie este Darck.
-Dar poti sa afli unde locuieste?
-Cred ca da dar nu sunt sigur.
-Bine o sa caut cu Alex dar trebuia sa il lasam pe tipul ala in viata sa ne spuna mai multe chesti. Asta e.
Vom mai incerca si maine acum trebuie sa mergem la somn maine avem o zi lunga