Bölüm 1

660 8 4
                                    

Merhaba ben Melis Kılıç.Size kendimden bahs etmek istiyorum, ilk olarak ben Antalyalıyım ve 28 yaşındayım.Ben yurtdışında üniversiteyi bitirip tekrar Türkiyeye geldim, ve size yaşadıklarımı anlatacağım...
Ilk olarak ben Amerika doğumluyum.Babamın işleri nedeniyle Amerikaya gelmişler ve bende iki sene sonra dünyaya gelmişim.Hayatımın yarısı Amerikada özel okullarda okuyarak geçti fakat bir türlü başarılı bir öğrenci olamamıştım.Ailem, benim ingilizce öğretmeni olmamı istiyorlardı ama ben istemiyordum, o yıllarda 10 yaşıma basmıştım ve hayat devam ediyordu.Ben beşinci sınıftaydım ve hiç arkadaşım yoktu ve bu yüzden okulumu hiç sevmiyordum.Bir gün eve döndüğümde çok yorulmuştum ve içeri girdiğimde annem ağlıyordu, babamda annemin başında annemi sakinleştirmeye çalışıyordu, daha sonra babama ne olduğunu sormuştum ve babam dedemin vefat ettiğini söylediğinde yıkılmıştım ve çok üzülmüştüm, ve o an sadece dedemi düşünüyordum.
Bi kaç gün sonra annemler bir karar almıştı ve dedemin cenazesi için bir kaç gün babamla beraber türkiyeye gitmeleri gerekiyordu, ve bende gitmek istiyordum, belki son kez dedemin yüzünü görebilirim diye, ama götürmemişlerdi ve onlara çok kırılmıştım.
Annemler gittikten sonra abimle beraber yaşıyorduk, ne zaman üzülsem abim hep beni koruyor, beni mutlu ediyordu, ve ben abimi çok seviyordum.

Abimin adı Yiğit Kılıç o benim için hayattaki en değerli insandı, onun sayesinde çok değil ama, mutlu bir hayatım olmuştu.....

Bu Benim HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin