Evet sonunda abime Orçunu anlatmıştım ve çok kızmıştı,
meğer Orçun abimin belalısı gibi bişeymiş sanırım,
ilkinde çok endişelenip abime bişey yapmasından korkmuştum daha sonra abim bana herşeyi anlatmıştı, abim bi gün okul çıkışı Orkunun tayfasıyla karşılaşmış,
Orkun abime ağır laf atmış sonra abim çocuğun üstüne gitmiş, baya kavga etmişler yani ve abim şimdi seninle uğraşıyolar dedi bi an korku girdi içime ve abim beni koruma altına alacağını söyledi,
bende bi kavga yüzünden neden böyle bi saçmalık yaptıklarını aşırı merak ettim.Bidahaki gün Orçun mesaj atmamıştı, ne güzel.
Ve gece olmuştu,
annemler misafirliğe gidiyordu ve abim arkadaşlarıyla bi yere gitmişti, yani ben evde yanlız kalmıştım.Korkudan hemen televizyonu açtım ve sevdiğim bi dizi vardı.Televizyonu izlerken bi an içerden 'Çıtt' diye ses çıktı ardından da elektrikler kesildi, bi an çok korktum.
Ilk olarak telefonumu elime alıp feneri açmaya çalıştım ve annemi arıyacaktım ama şarjım %2'ydi, o an kendimi dünyanın en şansız kızı hissetim.Şarjım bitmeden hemen mum aramaya başlamıştım, mumu bulmuştum ve tam yakacaktım ki şarjım bitti, bi kaç saniye kör gibi hissetim daha sonra çakmağı çaktım ve tam fitile doğru yaklaştırmaya çalıştım ve başardım, mum yanmıştı.Korkumu yenmek için MP3ümdenķ çok sesli ve eğlenceli bi şarkı açtım biraz saçma ama olsun korkumu dindiriyodu.
Bi anda kapı çaldı ve mumu alıp kapıya koşmuştum annemin gelmiş olması için dua ediyordum, 'Kim O!' dedim endişeli bir şekilde, bi erkeğin sesi gelmişti, kapının deliğinden baktım ama karanlık olduğu için kim olduğunu göremedim.
Acaba kapıyı açmalımıydım, kapı durmadan çalıyodu, sanırım başka çarem yoktu kapıyı açmam lazımdı.
Tekrar kim diye sordum 'ben' dedi, sanırım çok zeki bi insan, ben diyince kim olduğunu anlayacağımı sandı, sesini sanki duymuştum, Orçunun sesine benziyordu ama o olamazdı yani nerden bulcaktı bizim evi.
Ve sonunda kapıyı açmadım çaldı, çaldı ve gitti, o gittiği an elektrikler gelmişti ve içim fena rahatladı.
Telefonumu hemen şarja taktım ve abimi arayıp herşeyi anlattım.
Çok merak etmiştim kim olduğunu, inşallah Orçun değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Hayatım
RandomBu hikaye Melisin hüzünlü hayatından heyecandolu bir hayata başlangıcını anlatıyor. NOT:Bölümler kısadır☺