Kafamı kaldırdım gelen kişi bugün okulumuza gelen suzy idi.
" oh...merhaba "
" merhaba tae ben dışardaki iş ilanı için gelmiştim " tamam gel otur şöyle ben imzalayacağın evrakları getirim " ayağa kalkıp üst kata çıkıyordumki suzy nin seslenmesi ile durup arkamı döndüm " tae buranın sahibi kim onunla görüşsem daha iyi olacak " ilk önce güldüm yanına gidip masaya oturdum " merhaba ben buranın sahibi KİM TAE HYUNG " gözleri büymüştü aslında işe almak istemiyordum beni tanıması istemedim ama benim yakınımda olduğu için beni bilirse o zaman içim rahat ederdi. " oh gerçekten üzgünüm " dedi " neden " "..." " tamam boşver ben belgeleri getirim sen burada otur bir şey karıştırma " yukarı çıkıp belgeleri alıp aşağı geldim ama suzy ortalıkta yoktu " suzy " diye seslendim arka taraftan ses geldi " oh tae burdayım sadece bu deftere bakıyordum ama içi boş "
elindeki defter gizli sırlar kitabımdı hemen elinden aldım ve bağırdım " SANA BURDA OTUR DEDİM " sesim çok yüksekti ve sesi boğuk ve titrek çıkıyordu " b-ben ü-üz-üzgünüm " ahh kalbim çok duygusal oldu " şey özür dilerim gereğinden fazla tepki gösterdim zaten bu defterin ne olduğunu öğreneceksin " dediğimle şaşırmıştı
Kağıtları okuyup imzaladı
" istersen şimdi başlayabilirsin "
" tabi olur sadece birini aramam gerek "
"tamam "
dedim o konuşurken bende kitap okuyordum konuşmasını bitirip yanıma geldi " ben ne yapacağım" kafamı kitaptan kaldırıp suzye baktım " gördüğünü gibi burası kütüphane ve içecek dükkanı ben kitaplarla sen içeceklerle ilgileneceksin " kafasını olumlu şekilde salladı " bunlar nasıl kullanılıyor öğretirmisin " ahh niye bu kızı aldım ki yaa " tamam gel " ben ona öğretirken bana bakıyordu bişi anladımı diye " hadi gel sen yap şimdi " dedim ilk başta güzel gidiyordu " tae bu durmuyor " olamaz " sıkışmış ahh" hemen düzelttim üstümüz batmıştı " şimdi ne yapacağız tae " ona baktığımda onun üstü daha berbattı " dükkanı iki saatliğine kapatalım benim odama çıkalım üstümüzü değişelim '' dedim başını öne eğdi utandımı olamaz evime gelen ve hatta odama gelen ilk kız merdivenlerden yukarı çıkıyorduk odaya geldiğimde kapıyı kilitledim suzy gözleriyle korkmuş gibi bana bakıyordu yavaşça üstüne yürüdüm ben yürüdükçe o geri kaçıyordu sırtı duvara yapışınca biraz daha yaklaştım aramızda çok yakındı kulağına eğilip '' merak etme sana zarar verecek değilim sadece annem pat diye odama dalıyor o yüzden geri çekildim hala korkuyordu belli ''ilk sen gir banyoya ben de sana kıyafet hazırlayayım '' kafasını salladı banyoya girip kapıyı kilitledi bende dolabımdan hem kendime hem ona uygun kıyafetler hazırlayıp yatağa koydum üstümü çıkardım ( sadece üstünü altını değil fesatlaşmayalım) suzy kapıyı açıp '' kıyafetleri verir misin ?'' kıyafetleri uzattım o kıyafet giyerken bende bir atlet giydim suzy banyodan çıktı '' sen burda bekle '' banyoya girip duş aldım kısa bir sürede üstümü giyinip dışarı çıktım havluyla kafamı kurularken suzy'nin çalışma mamsamda uyuduğunu gördüm yanına gidip onu uyandıracakken çok tatlı uyuduğunu gördüm burnu gözü kaşı çok tatlı bir kızdı saçları ıslakken daha güzel görünüyordu ahh neler düşünüyorum ben ama bu tatlılığa kıyamam telefonunun ışığı yanıp sönüyordu elime aldım ARAYAN : AMBER açıp kulağıma tuttum amber denilen kız '' suzy neredesin saat kaç oldu '' ben '' suzy şu an çok yorgun merak etme ben onun arkadaşıyım bugünlük bende kalacak zaten uyuyor şuan yarın okulda görüşürsünüz '' dememle '' o-oh tamam '' dıt dıtt telefonu kapattı bende suzy nin yanına gidip onu kucağıma aldım o kadar masumdu ki yatağa yatırıp yanına yattım çünkü yatacak başka yerim yok yatağımda büyük zaten ikimizinde yüzü birbirine dönüktü ona bakarken uyuya kalmıştım sabah çığlıklarla uyanmıştım gözümü açtığımda suzy'nin örtüyü üstüne çekip korkmuş gözlerle bana bakması sonra gözünü kapatması yatağa yatıp konuşmaya başladım'' ahh dün gece beni öptün '' suzy'' nee'' ben '' ahh şaka şaka dün burda uyuya kaldın bende seni yatağa yatırdım benimde yatacak başka bir yerim olmadığı için senin yanında yattım '' suzy '' o zaman sen neden çıplaksın '' ben '' yatarken bir şey giymem ben huyum değil '' kalktım üstümü giyindim '' hadi kalk dolaptan okul ünüforması var al giy ve aşağı gel yemeği annem hazırlayıp gitmiştir yiyelim okula gidelim '' aşağı indim tamda tahmin ettiğim gibi herşey hazır masaya oturdum suzy de geldi kahvaltımızı yapıp çıktık motoro bindim suzy binmiyordu '' hadi atla'' suzy '' şey ben korkuyorum '' ben '' merak etme hızlı sürmem benden tutarsın '' korakarak bindi belimi öldürecek gibi sıkıyordu '' suzy biraz gevşet elini '' suzy '' özür dilerim '' okula geldiğimizde hereks bize bakıyordu suzy'nin kulağına eğilip '' sadece okulda yeni olduğun için yoları karıştırdın bende seni motoruma aldım aynı işte çalıştığımızı kimseye söyleme '' kafasını olumlu şekilde salladı ve önden gitti ben de arkadan gittim sonra arkadan bir el gözlerimi kapatıp '' Bil bakalım oppa ben kimim '' ohh shit bu kız nereden çıktı şimdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ SIRLAR KİTABI
Mystery / ThrillerSırların saklandığı bir kitap sadece kitabın sahibi bu kitabı okuyabiliyor başkası okuyamıyor bu kitap herkesin sırrını taşıyor ve bir kişi okuyor sahibi olan kişi o kişi...