promiň mi to 😶😐

563 22 10
                                    

Když jsem se vynořila z rybníčku tak jsem se koukla na toho kluka byl překrásný že jsem nevěděla jestli mám práci nebo ne. Najednou jsem ale byla z rybníčku venku (bowtea má sílu?? Ok 😂) řekl mi že se strašně moc omlouvá a táhl mě někam do pí ©i když po 4min mě dotáhl před nějaký domek. Odemčel dveře a táhl mě do vnitř "sezujsi boty" "ok?". Když jsem si zula boty táhl mě po schodech nahoru a pak směr nějaký pokoj. "Sedni si na postel" okej to je až moc podezřelí ze skříně vytáhl nějaký tepláky, dlouhou mikynu a kalhotky počkat počkat " kalhotky??" "Ségry 🙂" "emm...ok". Pak mě zase chytl za ruku a do druhý mi dal oblečení ale táhl mě do sprchy že se mám prý osprchovat nic jiného mě teda nezbývalo. Vyspchovala jsem se a oblékla a hurá hledat bowtea hledala jsem ho po celém domě ale bowtea nikde. Šla jsem do kuchyně jediná místo kde jsem nebyla Jediný co jsem tam našla byl papír  A4 celý popsaný papír: " ahoj neznámá dívko musel jsem jet za kamarádem něco vyřešit doufám že na mě počkáš a jinak si můžeš zapnout počítač Patrik (neznámí kluk co tě unesl 😂)" ok takže šla jsem zpátky do pokojíčku a vzala nějakou knížku která tam byla zalezla do postele a četla knížku která se jmenuje Spící Město (je to reálná knížka objednávala jsem jí v úterý ve škole 🙂 pro info)

           __________________________

Konec další díl aco bude příště se dozvíš v dalším díle (jak fotí😂)

Kuk Bowtea or Dejvík?Kde žijí příběhy. Začni objevovat