𝕻𝖆𝖗𝖙 1

61 3 0
                                    

𝕵𝖎𝖒𝖎𝖓

Reggel csörgött az ébresztőm, ami azt jelentette hogy egy újabb nap iskola. Egyépként annyira nem utálom a sulit, majdnem mindenki felnéz rám. MAJDNEM mindenki, ezt köszönhetem a drága Jeon Jungkook nevű évfolyamtársamnak. Utálom azt a gyereket. Egyszerűen idegesít a jelenléte is. Na de el is indultam a fürdőbe rendbe szedni magam. Arcot mostam, felöltöztem majd megcsináltam a hajam. Felvettem bőrkabátom, nike cipőm és elindultam az iskolába. Egy fekete farmer és egy fehér póló van rajtam, egyszerű de nagyszerű. Útközben becsatlakozott hozzám Taehyung és Hoseok ők a legjobb haverjaim. Mi lennénk a suli menői vagy rosszfiúi kinek hogy tetszik jobban. Mi is vagyunk csak az a gond hogy nem magunkban. Említettem Jeon-t , na ő és a bandája ugyanolyan rangban vannak mint mi. Ezért is utáljuk egymást.

Odaértünk a suliba és beléptünk a kapun. Minden szem ránk szegeződött és nyugiba bementünk volna ha valaki nem állit meg minket ebben. Jeon, a morcos törpe és az anyuka, azaz Jungkook, Yoongi és Jin.

-Mizu törpe?-kérdezte a nagypofájú Jeon.
-Rossz helyen álltok Jeon.-mondta Tae.
-Jól van ufókám elengedünk.- mondta a mamika azaz Jin.Majdnem lekevertem egyet viszont becsengettek ezért húztunk órára. Hálistennek nem egy osztályba járunk. V mellettem ül, Hobi meg egy kedves csaj mellett.
Elkezdődött az óra. Viszont Jeon-ék osztályfőnöke jött be és közölte velünk, hogy Jeon-ékkal közös lesz a tesink. Ördögi mosolyt villantottam majd bejött a történelem tanárnő. Vége volt a töri óránknak és most következett a tesink.
Elmentünk átöltözni majd lehúztunk a tornaterembe.

𝑽𝒂𝒋𝒐𝒏 𝒎𝒊𝒕 𝒕𝒆𝒓𝒗𝒆𝒛 𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏?
𝑴𝒆𝒌𝒌𝒐𝒓𝒂 𝒍𝒆𝒔𝒛 𝒂 𝒇𝒆𝒔𝒛𝒖̈𝒍𝒕𝒔𝒆́𝒈 𝒂 𝒕𝒆𝒔𝒊 𝒐́𝒓𝒂𝒏?
A köveztkező részből kiderül, ha tetszett küldj vissza jelzést^^

𝖀𝖙𝖆́𝖑𝖆𝖙-𝔍𝔦𝔨𝔬𝔬𝔨 𝔣𝔣Where stories live. Discover now