𝕻𝖆𝖗𝖙 2

28 3 0
                                    

𝕵𝖎𝖒𝖎𝖓

Miután lementünk a tornaterembe beálltunk tornasorba és vártuk a tanárt.
-Sziasztok!- köszönt a tesi tanár.
-Jó napot kívánok!-köszönt egyszerre mindenki.
-A mai nap 10 kör futás után mindenki játszani fog focit vagy kosarat ki mit szeretne.-adta ki a feladatokat a tanár majd elindultunk futni. Mellettem Tae futott míg Hoseok az egyik aranyos csaj mellett futott amit csodáltam is, hisz tudtommal Hobi olyan meleg mint a sivatag. V-vel végeztünk a köreinkkel, majd megvártuk míg a többiek is végeznek. Elkezdtünk focizni, én és Taehyung egy csapatban lettünk viszont velünk volt a Mamika, Yugyeom, Kai, Hyunjin és Lucas. A másik csapatban volt a Napsugarunk, Jeon, Felix, Sunghoon, Beomgyu, Minho és a Morcos törpe. Végül a meccs döntetlen lett hála nekem. Elindultunk az öltözőbe és mindenki elkezdett átöltözni és valaki le is zuhanyzott, ez a valaki Jeon barátunk volt. Ezért aranyosan megfogtam és a tustfürdőjét szépen kicseréltem volna festékre ha valaki ebben nem állít meg. Az a valaki pedig nem más volt mint maga akit megakartam szivatni.
-Park, te mit-lépett mögém és mivel kb 5 cm-vel magasabb nálam így vállam fölött tökéletesen látta ,hogy min ügyködöm.
-Jimin, ez még hozzád képest is béna volt.-röhögött Yugyeom viszont ránéztem és egyből beléfagyott a röhögés, még levegőt sem vett.
-Egy, te nem szólíthatsz Jimin-nek, Kettő mi jogon röhögsz ki?-lépkedtem hozzá közelebb.
-Én csak-fejezte volna be mondatát viszont rányomtam az összes kék festéket. Ezen mèg Jeon is felröhögött. Egyépként mi nem mindig voltunk ilyen szar viszonyban, sőt legjobb barátok voltunk. Pontosan tudom mi megy otthon nála. Sosem tud megfelelni az apjának. Túl nagyok az elvárásai felé. Sokszor van egyedül, és ennek örül is mert ha az apja otthon vannak az apja bántsa, testileg és lelkileg is. Nevelőanyja meg egy kurvinc. Ő is tudja nálunk mizu otthon. Egymáson éljük ki az otthoni traumát, de nèha ez másokon is elcsattan, ezért félnek tőlünk. Gondolataim közepette azon kaptam magam, hogy egyedül ülök az öltözőben valószínűleg nem válaszoltam ezért itt hagytak. Na mindegy.
Le mentem a termünkhöz. Ezután nem történt semmi érdekes volt egy föcink, egy angolunk és egy magyarunk, majd egy ének. Az ének évfolyamszinten van, és párokba állítanak minket eddig általában olyan embereket kaptam akikkel jóba vagyok, remélem most sem lesz ez másképp.
-Sziasztok gyerekek!-jött be tanárúr.
-Jó napot!-köszöntünk kórusba.
-Ugye múlthéten aki szeretett volna az küldött be videót a jelentkezésre, és lássuk kik kerültek be. Lesz ilyen sulis banda és mi is jelentkeztünk a fiúkkal.
-Akik bekerültek: Min Yoongi, Jung Hoseok, Kim Seokjin, Kim Taehyung, Kim Namjoon, Park Jimin és Jeon Jeongguk.- alapesetben örülnék de a két banda vegyítése nem volt a legjobb ötlet. Megöljük egymást.
-Na viszont mondok a mai órai párokat,
Hoseok-Chae, Taehyung-Jin ,Yeonjun-Hyunjin
Minho-Yugyeom-felsorolt már majdnem mindenkit mikor kimondta hogy ki lesz az én párom.
-Jimin és Jungkook.-azt hittem leszúrom magam. Mindenki húzott egy boritékot, hogy ki mit fog énekelni. Mi a Rewrite the starts című dalt kaptuk. Régen ez volt a közös kedvenc dalunk. Én kaptam Zendaya Jeon pedig Zac részét. Be kell vallani hogy Jeon-nak gyönyörű hangja van. V és Jin nagyon jól hangzottak együtt. Lehet mégsem lesz ez olyan rossz. Ha jól tudom az a Namjoon lesz a vezető, ő egy felsőbb éves de nagyon kedves és bölcs. Mi következtünk.

𝑽𝒂𝒋𝒐𝒏 𝒎𝒆𝒏𝒏𝒊 𝒇𝒐𝒈 𝒆𝒛 𝒂 𝒃𝒂𝒏𝒅𝒂 𝒅𝒐𝒍𝒐𝒈?
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏 𝒆́𝒔 𝑱𝒖𝒏𝒈𝒌𝒐𝒐𝒌 𝒕𝒆́𝒏𝒚𝒍𝒆𝒈 𝒖𝒕𝒂́𝒍𝒋𝒂́𝒌 𝒆𝒈𝒚𝒎𝒂́𝒔𝒕?
A folytatásban kiderül. Ha tetszett szavazz^^

𝖀𝖙𝖆́𝖑𝖆𝖙-𝔍𝔦𝔨𝔬𝔬𝔨 𝔣𝔣Where stories live. Discover now