-𝑌𝑜𝑢 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑖 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑦𝑜𝑢...-Jungkook kapta Zac én pedig Zendaya részét. Jungkook-nak olyan gyönyörű hangja van, és ahogy sötét csillogó szemeivel rámnéz miközben fekete dús hajának egy része az arcába lóg. Olyan gyönyörű. Én nekem nem tetszik Jungkook meg semmi ilyesmi de elismerem hogy egy gyönyörű fiú. Én következtem, szerintem nagyon jól hangzottunk együtt. A dal végére értünk és mindenki tapsolt. Éreztem magamon Jeon égető tekintetét, de nem mertem ránézni.
-Rendben gyerekek vége az órának, akik bekerültek a bandába diákok, azoknak itt kéne maradniuk.-mondta a tanár és szépen lassan mindenki elkezdett kiszállingózni a tagokon kívűl.
-Tehát a banda neve 𝐁𝐚𝐧𝐠𝐭𝐚𝐧 𝐒𝗼𝐧𝐲𝐞𝗼𝐧𝐝𝐚𝐧 lenne, aminek a rövidítése 𝐁𝐓𝐒. Mindenkinek kitaláltunk egy művész nevet , ha valakinek nem tetszik a sajátja akkor szóljon és kitalálunk egy újat, okés?-mindenki figyelemmel hallgatta a tanár szavait majd egyhangúan elkezdtünk bólogatni.
-Rendben, tehát Namjoon-𝑅𝑚 ez a 𝑅𝑎𝑝 𝑚𝑜𝑛𝑠𝑡𝑒𝑟 rövidítése, Seokjin-𝐽𝑖𝑛 , Yoongi-𝑆𝑢𝑔𝑎, Hoseok-𝐽-𝐻𝑜𝑝𝑒, Taehyung-𝑉, Jimin-nek maradna a 𝐽𝑖𝑚𝑖𝑛, Jeongguk-nak meg 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘 lenne. Mindenkinek megfelel?-kérdezte a tanár.
-Igen, de tanár úr a szerepek hogy lesznek mármint úgy értem ,hogy ki lesz a vezető meg ilyenek.-tette fel a kérdést Jin.
-Arra gondoltunk, hogy a vezető az Namjoon lenne, a fővokálos Jungkook, a vezető vokál Jimin, Jin meg Taehyung ugye énekesek és Yoongi, Namjoon és J-hope a rapperek. Emellett Hoseok lenne a tánc felelős mivel közületek ő a legjobb táncos.-mindenki egyetértően bólogatott.
-Mehettek.-mindenki felállt köszönt majd elindult kifele.
-Chim!-szólt utánam Taetae.
-Hm?-néztem rá.
-Nagyon jók vagytok Jeon-nal együtt.-mondatára a fejem jobban hasonlított egy jól megérett paradicsomra mint egy emberi fejre. Éppen mondott volna valami megjegyzést Tae mikor Hoseok odalépett hozzánk.
-Hali-köszönt mosolyogva.Elindultunk haza és végig dumáltuk az utat. Mikor hazaértem felnéztem instára.
𝙅𝙚𝙤𝙣𝙜𝙜𝙪𝙠.𝙅𝙠 𝙠𝙤̈𝙫𝙚𝙩𝙣𝙞 𝙠𝙚𝙯𝙙𝙚𝙩𝙩 𝙩𝙚́𝙜𝙚𝙙.
Szemem kitágult és nem értettem mi történik. Visszakövettem és megnéztem posztjait.@Jeongguk.Jk
♡︎ 💬 📲
77 700 megtekintés
@Jeongguk.Jk 𝒐𝒉𝒉 𝒃𝒂𝒃𝒚❤️🔥Ez az ember megörjít. Miután kifangörcsöltem magam elkezdtem tanulni. Viszont elkalandoztam, nekem nem tetszik Jeon ez biztos én a lányokhoz vonzódom. Ezek a gondolatok után visszamerültem a tanulásba. Miután megtanultam mindent, elmentem sétálni és sétálás közben rágyújtottam. Ritkán szoktam cigizni, de most nagyon úgy éreztem hogy kellett. Megláttam egy ismerős alakot egy padon, közelebb mentem megnézni ,hogy ki az...
𝑽𝒂𝒋𝒐𝒏 𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒆𝒊𝒔𝒎𝒆𝒓𝒊 𝒉𝒐𝒈𝒚 𝒕𝒆𝒕𝒔𝒛𝒊𝒌 𝒏𝒆𝒌𝒊 𝒂𝒛 𝒐̋𝒔𝒆𝒍𝒍𝒆𝒏𝒔𝒆́𝒈𝒆?
𝑲𝒊 𝒍𝒆𝒉𝒆𝒕 𝒂𝒛 𝒂𝒛 𝒊𝒔𝒎𝒆𝒓𝒐̋𝒔 𝒂𝒍𝒂𝒌 𝒂 𝒑𝒂𝒅𝒐𝒏?
A következő részben kiderül, ha tetszett szavazz<3
Bocsánat, hogy rövidek a részek<3𝕷𝖚𝖓𝖆𝖙𝖎𝖈
YOU ARE READING
𝖀𝖙𝖆́𝖑𝖆𝖙-𝔍𝔦𝔨𝔬𝔬𝔨 𝔣𝔣
Fanfiction𝙈𝙞 𝙩𝙤̈𝙧𝙩𝙚́𝙣𝙞𝙠 𝙝𝙖 𝙖 𝙠𝙚́𝙩 𝙤̋𝙨𝙚𝙡𝙡𝙚𝙣𝙨𝙚́𝙜 𝙚𝙜𝙮 𝙗𝙖𝙣𝙙𝙖𝙗𝙖́ 𝙠𝙚𝙧𝙪̈𝙡? ❗️𝐄𝐳 𝐚 𝐭𝗼̈𝐫𝐭𝐞́𝐧𝐞𝐭 𝐬𝐚𝐣𝐚́𝐭 𝐬𝐳𝐮̈𝐥𝐞𝗺𝐞́𝐧𝐲 𝐛𝐚́𝐫𝗺𝐢 𝐡𝐚𝐬𝗼𝐧𝐥𝗼́𝐬𝐚́𝐠 𝐚 𝐯𝐞́𝐥𝐞𝐭𝐥𝐞𝐧 𝗺𝐮̋𝐯𝐞❗️ -18 és 16+ előfordul...