Amanda P.O.V Amanda, oare mai poti tine secretul asta mult timp? Sper ca da. Vreodata voi spune adevarul? Cred ca nu. Mereu m-am simtit nefolositoare. Nu am prieteni. Singurul meu prieten este Charlie, cainele meu. Doar el stie cand ma doare, si cand nu. Daca as avea prieteni si le-as spune ca mereu ma simt nefolositoare, si ca ma simt ultima varianta pe care lumea ar alege-o, ar incepe sa rada. Insa, nimeni nu ma intelege, si nimeni nu ma va intelege vreodata. Mereu ma intreb, cu-i i-ar pasa daca as disparea? Bine inteles, nimanui. Pentru ca ma simt ca un nimeni. Mereu am fost fata singuratica. De fiecare data ma intreb "Oare cand zambetul meu nu va fi fals si voi spune sa sunt bine, fara sa minti?", si simt ca niciodata. Poate sunt putin cam ciudata, dar numai eu stiu ce e in inima mea. Se va schimba candva asta? Se vor schimba lucrurile? Va fi astazi oare, un nou inceput?
Caroline P.O.VLumea ma intreaba daca sunt bine. Le zambesc, si le spun ca sunt bine. Dar nu sunt. In gandul lor este "saraca fata orfana". M-am saturat ca toti oamenii sa ma intrebe daca sunt bine. Normal ca nu sunt bine., si niciodata nu voi fi bine. Cum pot uita ca parintii mei au fost ucisi chiar in fata mea? Asta e o chestie care se uita? Nu prea cred. Toti imi spun sa fiu puternica. Dar nu sunt. Nu pot sa fiu. Oricat as incerca, niciodata nu-mi iese. Timp de 5 ani am incercat sa uita asta, dar nimic. In fiecare seara am acelasi vis, cum ca stau intr-o incapere ingusta si intunecata, cu 20 de geamuri, in fiecare fereastra ma privesc cate 2 persoane si rad de mine iar eu stau in coltul camerei. Cand voi scapa de acest cosmar? Voi putea fi vreodata o fata normala? Se va schimba candva asta? Se vor schimba lucruirile? Va fi astazi oare, un nou inceput?
Amanda P.O.VSe pare ca e deja 8:50. Ar cam trebui sa plec. Nu vreau sa intarzii in prima mea zi de scoala.
Caroline P.O.VSe pare ca e deja 8:50. Ar cam trebui sa plec. Nu vreau sa intarzii in prima mea zi de scoala.
-Ei bine, uiate ca m-am apucat si de wattpad. :)). Stiu, e foarte scurt capitolul, dar e primul. Eu mereu am crezut ca primul capitol ar trebui sa fie scurt. Oricum, urmatoarele capitole vor fi mult mai lungi. ✌
CITEȘTI
Their Story
Mystery / ThrillerTheir Story este povestea a doua fete cu multe probleme.Odata intalnite, devin de neoprit. Impreuna sunt puternice. Pacat ca, binele nu e de partea lor. Lucy Hale: Amanda Mitchell Ariana Grande: Caroline Styles Christopher Nissen: Ashton Marshall Ha...