Amanda P.O.V
Am ajuns la scoala. Este atat de mare, cu atat de multe persoane in el, incat imi venea sa plec acasa. Un lucru insa e ciudat. La scoala, timp de 8 ani toti fugeau de mine. In aceste 5 minute de cand sunt aici, o multime de baieti mi-au facut cu ochiul, cu mana. Bineinteles, i-am evitat pe toti. Nu vreau deocamdata sa imi fac un prieten. Mai fac cativa pasi si ma ciocnesc de un baiat inalt, cu ochi albastri si cu un zambet magnific. "Scuze nu am vrut sa.." sunt intrerupta de catre acesta "Nu te scuza, nu ai de ce. Eu sunt Ashton. Esti noua, nu-i asa?". "Sunt Amanda, si da, sunt noua.Sti cumva este clasa domnului Fitz?" ii spun eu zambindu-i. "Domnul Fitz? Si acum ai engleza?" imi spune el uitandu-se la mine fericit. "Da. Nu-mi spune. Suntem in aceasi clasa." ii spun usor zambinu-i. "Pai, se pare ca da." Ma ia de incheietura mainii si ma duce spre clasa. Deci, oficial ziua mea e mai buna.
Caroline P.O.V
Odata ajunsa la scoala, deja ma simt mai bine. Imi place aici deoarece e cat mai departe de casa. Multe amintiri de neuitat acolo, insa aici parca scap de toate amintirile oribile. O fata cu parul brunet se indreapta spre mine. "Buna. Esti noua, asa-i? Eu sunt Nicole." imi indreapta mana pentru a face cunostiinta cu mine. "Buna. Ru sunt Caroline, si da, sunt noua. Sti cumva unde este clasa domnului Fitz?". "Domnul Fitz? Si ai ora de engleza acum?" se uita cu mirare la mine. "Da. Nu-mi spune. Suntem in aceeasi clasa." ma uit la ea zambind. "Da. Pai, se pare ca avem noroc." ma ia de incheietura mainii si ma trage pana ajungem la clasa. Intru pe usa, si se pare ca nu sunten in aceasi banca. Sunt in banca vu o fata inalta, cu parul negru si ochii caprui si foarte draguta. "Buna. Eu sunt Caroline. Se pare ca suntem colege de banca". "Hei. Sunt Amanda. Imi pare bine de cunostiinta. Tocmai te-ai facut cu o prietena. " imi zambeste. "Defapt, doua.". O chem pe Nicole. "S-a intamplat ceva?" ma intreaba Nicole. "Nu. Vreau doar sa-ti fac cunostiinta cu cineva. Ea e Amanda. Amanda, ea e Nicole." "Hei, imi pare bine. " ii spune Amanda. "Si mie. Pai, fetelor, dupa scoala, nu vreti sa veniti la mine? Sigur o sa avem din prima zi de studiat. " ne spune Nicole. "Sigur. Va fi super" spune Amanda.
Amanda P.O.V
Deja m-am facut cu 3 prieteni. Oare, cand am spus ca va fi un nou inceput, aveam dreptate? Poate, incepand de astazi nu voi mai Amanda singuratica. Poate incepand de astazi voi fi doar Amanda. Trec si cele 6 ore de stat la liceu si ma duc acasa. Incep sa ma pregatesc pentru a pleca la Nicole, cand cineva suna la usa. Ma duc sa vad cine e, si era chiar Caroline. "Hei. Ce cauti aici?" "Pai am venit sa mergem impreuna la nicole." imi spue ea. "Scuze, intra." o invit inauntru. "De unde stii unde stau?" ma uit la ea cu mirare. "Vecinii tai." imi spune razand. O invit pe canapea, ii audc o ceasca de cafea, iar eu ma dic sa ma pregatesc. Cand ma intorc, ea se uita la niste poze. "Poze cu prietenii tai nu ai?". "E tarziu. Hai sa mergem" ii spun grabita. Iau pozele, le pun pe raft si oesim pe usa. "Aproape am ajuns" imi spune ea. Si uite ca am ajuns. Sunam la sonerie, si iese un baiat inalt, brunet cu ochii verzi. "Voi sunteti prietenele Nicolei, nu? Eu sunt Cooper, fratele ei." "Buna. Eu sunt Amanda si ea este Caroline. Nicole este acasa, nu?" "Da. Va astepta.". Intram in casa. Avea o casa destul de mare, cu multe tablouri pe pereti. Cooper ne arata pe unde trebuie sa mergem.
Caroline P.O.V
Acest Cooper e chiar dragut. "Hei, Amanda, e dragut" ii spun incet si chicotesc. "Ati spus ceva?" ne intreaba el. "Nunu." ii spun eu. Am ajuns la camera Nicolei.
Boom. Capitol nou. Sper ca e lung. Nu prea mai am inspiratie. :)). Sper ca macar putin vi se pare interesant. :))
NECORECTAT
CITEȘTI
Their Story
Mystery / ThrillerTheir Story este povestea a doua fete cu multe probleme.Odata intalnite, devin de neoprit. Impreuna sunt puternice. Pacat ca, binele nu e de partea lor. Lucy Hale: Amanda Mitchell Ariana Grande: Caroline Styles Christopher Nissen: Ashton Marshall Ha...