Te vagy a tanúm, hogy megint elbaltáztam!

51 7 2
                                    

  Szokták mondani, vannak olyanok, akik kétballábas szerencsétlenek. Én is egy vagyok közülük.

  Hello, a nevem Midoriya Izuku és ez a történet arról szól, hogyan is lettem szerelmes az egyik barátomba!

***

  Nem igazán tudom, mikor is kezdődött.

  A Sportfesztiválon, mikor küzdtünk egymással? Hisz akkor leírhatatlanul segíteni akartam rajta. De én ilyen vagyok, biztos nem akkor tetszett meg! Igen, mert elmondta a múltját, emiatt éreztem azt, segítenem kell rajta. 

  Onnantól ketten vittük a családi súlyt, majd becsatlakozott pár ismerős. Talán volt bennem egy pici tüske, amiért már nem csak rám támaszkodik ezügyben.

***

  Ott van az, mikor Hősmészáros Stain ellen harcoltam. Küldtem az osztálynak a címet, hátha valaki a közelben van. Titkon reméltem, ő az és úgy is lett. Mikor megláttam a sikátor szájában, tudtam... ő az én hercegem.

  Talán ő miatta lennék meleg? Vagy csak egy fellángolás? Magam sem tudom...

***

  Lejegyzeteltem róla adatokat a füzetembe, talán még a rajza mellé egy szívecskét is helyeztem. Ezt láthatta meg Kacchan, így kacagva lobogtatta végig az osztályon, végezetül belenyomta annak arcába, akinek a legkevésbé kellett volna látnia.

     - Látom, van egy fiú rajongód... szerelemügyben.

  Összetalálkozott a tekintetünk, mire kiszaladtam a teremből.

Utálom magam, amiért beleszerettem!

***

  Egy hét múltán sem mertem előbújni a szobámból. Beteget jelentettem, amikor Recovery-t küldték, csak végignézett rajtam, majd a fejét csóválta, hogy "bizony a szerelembe is bele lehet betegedni, kicsim".

  Anyát is elrendeztem, aki aggódva hívogatott tíz percenként, tényleg jól vagyok-e.

***

  Iida meglátogatott és bátran hajtogatta, neki nem számít, hogy a fiúkat szeretem.

     - De a többieket igen! És... engem is...

Szegény barátom bocsánatot kérve hajlongott ki a szobából, engem pedig elnyomott az álom.

***

Kinyitottam a szemeim. Egy hetero krómiás szempárt véltem felfedezni.

  Azt hittem, ez álom, így nyugodt szívvel hajoltam ajkaira és loptam tőle csókot. Igen, AZT hittem! Mikor elhajoltam, jöttem rá, mi a francot is csinálok. Ijedten ugrottam el, bocsánatáért esedezve. Össze-vissza dadogtam.

    - Szóval igaz, amit Bakugo mondott - állt fel sóhajtva, a szívemre ezáltal újabb követ ejtve. Szomorúan bámultam a kedvenc hősömet ábrázoló takarómat. Ám utolsó mondata meglepett. - Örülök.

  Erre felkaptam a fejem, azonban egy igazán boldog mosolyt láttam arcán, ahogy behajtja z ajtót.

     - Aludj jól, Midoriya.

***

  Nem tudok aludni. Lehet, hogy szeret? TÉNYLEG?!!!!!

  Talán át kéne másznom Aoyama-hoz... Nem, inkább mégse. Felveri a francia szavaival az egész kollégiumot.

***

Nem tudom, mit tartogat a holnap, de a jövő útjai kifürkészhetetlenek... 

És én nem vagyok isten, szóval abba kéne hagynom ezt a veterán papolást!

***

Egyben azonban biztos vagyok: Todoroki Shoto, te vagy a tanúm, hogy megint elbaltáztam! ... De talán most jó értelemben.


*nagy levegő és bepötyögi az utolsó mondatot is*

YEAH, KÉSZ!!!!!!! Egy nap alatt 2 publikálás T-T most komolyan büszke vagyok magamra, hogy megírtam ezt... mit is? Ja, ezt a sz*rt se érő nyavalyát, amire MÉG büszke is vagyok.... 

  De ha tetszik nektek, akkor jó.

Valamiért szerettem írni (mégha pár perc is volt), mert tudtam írni az egyik kedvelt párosommal valamit.

Sz'asztok!


Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Sep 16, 2021 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

TodoDeku: Te vagy a tanúm, hogy megint elbaltáztam!Onde histórias criam vida. Descubra agora