————
————
Kumral oğlan bahçenin kuytu köşelerinden birine geçip yere oturdu.Yunho grip olmuştu, Mingi ise şehir dışındaki kuzeninin düğününe gitmişti. Bu yüzden sınıfta yalnız kalmak yerine bahçeye çıkıp diğer öğrencileri izlemeye karar vermişti.
Yanında getirdiği yemeğini kucağına koydu, plastik kabı kenarlarından açıp içindeki pilav ve kimchiyi yemek için tahta çubuklarını çıkardı. Sabah evden çıkmadan önce fazla bir şey yiyememişti, şimdi etrafa yayılmış baharat kokusu karnının iştahla guruldamasına sebep oldu.
Bir yandan yemeğini yerken bir yandan da ağaçların gölgesinde oturup önünden geçen insanları izlemeye devam etti.
Kendisinden küçük gibi görünen bir kız arkadaşlarına yeni saçının nasıl olduğunu soruyordu, onların biraz sağında duran iki erkekse kendisi gibi yere oturmuş, ellerindeki telefonda oyun oynuyorlardı.
Seonghwa öğretmene yakalanmaktan korkup korkmadıklarını merak etti.
Yemeğinin neredeyse yarısı bittiğinde ona doğru yaklaşan iki beden fark etti. Dikkatli baktığında ise aslında bu ikiliyi tanıdığını anlaması fazla uzun sürmedi.
İkisi de hiç konuşmadan kendilerini yerde oturan gencin sağına ve soluna bıraktılar. Hızlı hızlı aldıkları nefeslerden buraya gelirken koşturdukları belliydi.
Seonghwa itiraf etmekten biraz utansa da San ile ilk ve son karşılaşmalarında sonra onu ve sevgilisini sanki hastalıklılarmış gibi görmezden gelmeye başlamıştı. Kantinin kapısında onlarla karşılaşsa hemen geri dönüyor, bahçede göz göze geldiklerinden hemen Yunho'nun arkasına geçip başka bir yere odaklanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
woosanhwa || not complete without you ✓
FanfictionOkulun çiftlerinden biri olan Wooyoung ve San, Seonghwa'nın daha önce hiç dikkatini çekmemişti; ta ki bir gün Wooyoung, ardından da San onu öpene kadar. wooyoung × san × seonghwa | ateez fanfiction