————
————
❝Hey! Nereye gittiğine dikkat etsene orospu--❞
Metal dolapların birinin kapanma sesi tüm koridorda yankılandı. ❝Sözlerine dikkat et.❞
Neredeyse okuldaki herkesten daha uzun olan oğlan elini kapanmış dolaptan hiç çekmeden öne doğru eğildi, an önce gözlerinde tiksinti, dilinde nefretle tüküren çocuk şimdi korkuyla irkilmişti. Kara deliğe bakıyormuş gibi gelen gözlerle bakıştığı her saniye alnından bir damla ter kayıp gidiyordu.
En sonunda bir önündeki kumrala, bir de onun arkasında demir kapı gibi dikilmiş esmere baktı. Sonra da içinden birkaç küfür savurup sessizce sınıfına doğru geçti.
Seonghwa bıkkınlıkla iç çekip alnını ovuşturdu. Mingi az önceki çocuğu susturmuş olabilirdi, fakat koridorda çaktırmadan ona bakan gözler ve aralarında dönen fısıltılar dinmek yerine daha da artmıştı sanki.
Wooyoung ile --ona sorarsanız bir hayli garip olan-- karşılaşmasından sonra okul entrika dizisine dönmüştü sanki.
Hepsi de onun arkasında konuşmaya başlamış, okula girdiği an iğrenen bakışlar peşini bırakmamıştı.
En sinir bozucu şey ise Seonghwa aslında hiçbirinin ne Wooyoung'u ne de San'ı umursamadığını biliyordu. Bunu Seonghwa'yla dalga geçmek ve ona nefret kusmak için bir fırsat olarak görmüşlerdi, bu fırsatı da sonuna kadar kullanıyorlardı.
Wooyoung ile ise sonraki günlerde tek tük karşılaştı. Genellikle kantin veya bahçe gibi kalabalık ortamlarda karşılaşıyorlardı. Her defasında da diğer öğrencilerin Seonghwa'ya attığı bakışlar bir anda kesiliyor, sanki hiçbir şey olmamış gibi havadan sudan konuşmaya başlıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
woosanhwa || not complete without you ✓
FanfictionOkulun çiftlerinden biri olan Wooyoung ve San, Seonghwa'nın daha önce hiç dikkatini çekmemişti; ta ki bir gün Wooyoung, ardından da San onu öpene kadar. wooyoung × san × seonghwa | ateez fanfiction