Çilek Çocuk ve Aşkı -Final-

3.7K 198 346
                                    

İyi okumalar 💜💜💜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyi okumalar 💜💜💜

Yazar Ağzından;

Altı arkadaş üniversitenin kafesinde oturmuş dersten sonra birer kahve içerek muhabbet ediyorlardı.

"Bugün kuzenim Taehyung Daegu'dan geliyor. O bizden iki yaş küçük olduğu için bu sene kazandı. Bu üniversiteye gelecek."

"Ah çok sevindim Jin Hyung hangi bölüm peki?" diye sordu Jimin.

"Sınıf öğretmenliği istiyordu ve o bölüm olmuş."

"Çok sevindim. Gelince tanışırız tabii o da isterse değil mi çocuklar?" diyip diğerlerine baktı Jimin. Herkes onu onaylarken Jungkook pek hoşnut olmamış çünkü Jimin o çocuğa karşı çok ılımlı davranmıştı hemde daha görmeden! Bu onu biraz sinirlendirmişti. Uzun zamandır- iki yıl gibi bir zaman- Jimin'den hoşlanıyordu ancak aynı grupta arkadaş olduklarından bir türlü açılamamıştı ona.

En kısa sürede açılmalıyım diye düşündü. Açılayım ki aramıza başkaları girmesin...

"Çocuklar zaten benim son dersimdi ben çıkıyorum daha Taehyung'u karşılayacağım ve bir şeyler hazırlayayım çocuğa. Sizlede yarın okulda görüşürüz. Taehyung ile o zaman tanışırsınız."diyip masadan kalktı Jin. Sevgilisi Namjoon'un yanağına bir öpücük kondurdu ve ardından çıkışa yürümeye başladı.

" Görüşürüz bebeğim. "diye söyledi Namjoon arkasından.

"Olur görüşürüz."

Jin gidince herkes sohbete devam etti, Jungkook ise Jimin'i izlemeye...

Taehyung'un ağzından;

Zar zor getirdiğim valizim ile Jin Hyung'un evinin önünde bekliyordum. Eve gelmek üzere olduğunu söylemişti.

Beklemeye devam ederken Jin Hyung sonunda geldi.

" Üzgünüm Taetae beklettim seni. Hoş geldin Seoul'e." diyip gülümsedi ve bana sarıldı bende ona.

"Hoş buldum Hyung."

"Hadi içeri geçelim de sende yerleş dinlen bende sana yemek yapayım acıktın mı?"

Elimi karnıma koyup ovuşturdum. "Hemde çok Hyung~"

Valizimi alıp içeri girdim ve ayakkabılarımı çıkardım.

"Gel odanı göstereyim."Jin Hyung'u takip edip girdiği odaya girdim. Gayet güzel ve ferahtı. Bir buçuk kişilik yatak, iki kapaklı dolap, çalışma masası, aynalı masa ve bir tane komidin ve o da lila ve beyaz renklerden oluşuyordu. Çok güzeldi gerçekten.

"Beğendin mi? İstediğin bir şey varsa alırız."

"Hayır Hyung her şey var. Teşekkürler çok beğendim." diyip gülümsedim.

We Can't Be Friends -Kooktae-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin