"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best."
"Mak mak... maafkan ari. Ari janji takkan lambat balik rumah lagi "suara kelam ariana kedengaran di hadapan rumahnya.Kau memang tak faham bahasa ke betina aku cakap jangan panggil aku mak kau. Mak kau dh mampus dah ada dekat dalam kubur kau tak tau ke bodo kata puan zizah apabila terdengar ariana memanggilnya mak.
Ariana sudah tidak lagi berdaya untuk memohon maaf kepada mak tirinya lagi. Tidak lama kemudian pandangan ariana semakin lama semakin kelam dan kabur. Akhirnya ,ariana pun pengsan di tangga kayu rumah mereka.
Setelah pengsan dihadapan rumahnya tanpa dihiraukan oleh mak tirinya atau adik tirinya. Ariana tersedar apabila shasha jirannya yang selalu menolong dia mengejutkannya di hadapan rumah.
Wey ari bangun,wey pahal kau pengsan kat tangga ni kau sakit ke! Jom pergi klinik nanti lagi teruk ni kejut shasha melihat ariana di tangga rumah.
"Hoi kau tak payah nak kesah pasal betina ni. Kau betina reti pulak kau bangun ingatkan nak mampus terus depan rumah ni . Dah kau pergi masak makan malam.Tunggu kau bangun kebulur aku."ucap Puan zizah lalu masuk ke dalam rumah.
"Takpe sha..,aku okay je nanti jumpa esoknye."lemah suara ariana menjawab supaya shasha tidak berasa bersalah."Tapi kau sakit ni wey nanti melarat susah karang"ujar shasha lembut. Takpe..jawab ariana
30 minit kemudian
"Puan makanan dah siap"ucap ariana." Aku nampaklah makanan dah siap aku bukan buta tak nampak benda tu siap bodoh"sinis puan zizah.
"Dah kau pergi panggil Aly makan"suruh puan zizah.
(Jangan pelik kenapa alyssa ni tiba tiba je ada dekat rumah . Sebenarnya dia balik waktu ariana ni pengsan)
Lalu ariana pun berlalu pergi untuk memanggil Alyssa untuk makan malam bersama puan zizah. Terdengar sayu sayu suara Alyssa dihadapan pintu biliknya.
"Sayang... duit baby hari tu dah nak habislah"ucap Alyssa melalui panggilan telefon dengan teman lelakinya.
Terdiam ariana di hadapan pintu bilik tersebut apabila terdengar perbualan Alyssa antara teman lelakinya melalui corong telefon tersebut.Teman lelaki Alyssa pun menyahut"Takpe baby nanti baby minta jelah duit dekat mak baby."
Ariana pun tidak mampu untuk mendengarnya lagi merempuh masuk ke dalam bilik Alyssa dan memarahinya "Alyssa kau tipu mak kau ke selama ni."marah ariana
Alyssa terdiam lalu memarahi ariana semula"Wah suka hati mak bapak kau je rempuh bilik aku lepastu nak marah marah aku . Kau sapa sedar diri sikit"marah Alyssa. Kalau kau bagitau mak aku pun macam dia nak percaya kau pulak.
Alyssa pun berlalu pergi ke arah pintu dan berkata " Aku tau kau bagi tau mak aku. Aku suruh membe aku rogol kau ramai ramai.Faham tak bodoh . Anak sial macam kau ni sesuai je dengan jantan mana mana . Menyemak je aku tengok duduk rumah ni"ugut Alyssa.
Alyssa pun berlalu pergi . Ariana di situ terdiam tidak berdaya lagi untuk melawan kerana ugutan adiknya yang menakutkan itu.
__________________________________________
"Tuan ash ,kami dah jumpa perempuan yang larikan diri hari tu . Ni semua dia punya maklumat yang kami berjaya dapatkan"ucap Badrul orang kanan Ash lalu memberi maklumatnya kepada tangan Ash
BERSAMBUNG.......
YOU ARE READING
Mafia Untuk Ku {On-going}
RomanceSemakin jauh kita cuba lari dari menyelesai masalah, semakin dekat ianya datang menghampiri kita. Find this girl before you get killed-Ash Saya dah tak sanggup hidup lagi..-Ariana Apakah yang akan berlaku dekat Ariana? Siapa yang ash nak cari sampa...