Bölüm 1

4 2 1
                                    

Mutlu Mesut Hayatımı Yaşıyordum. Ama Bir Gün, En Sevdiğim Arkadaşımın Sorduğum Soruya Cevap Vermemesi İle Başladı.

Çok Kırılmıştım. Şimdi Söyle Söyleyebilirsiniz. "Sen De Her Şeye Kırılmışsın." Evet Biliyorum. Her Şeye Kırılan Biriyim. ALLAH Benim Kişiliğimi Böyle Yaratmış.

Her Neyse, O Günden Sonra Onu Ve Ona Soruyu Sorduğum Mesajlaşma Uygulamasını Terk Ettim. Onu Her Gördüğüm Zaman Ondan İğreniyordum. Onunla İrtibatı Kestim.

Uzun Bir Süre Sonra OKB (Obsesif Kompülsif Bozukluk) Olduğum Anlaşıldı. İlaçlardan Nefret Ederdim. Hele Ki Ruhsal Hastalık İlaçlarından. Ailem Bana İlaçları İçmem Konusunda Çok Baskı Uyguladı.

Depresyon, Baskı, İlaçlar. Hepsi Beni Mahvetti. Artık İntihar Etmeye Karar Vermiştim.

Ölmeden Önce Ailemden İntikam Almak İstedim. 450 TL Alışveriş Yaptım. Ama Korkum Yüzünden İntihar Edemedim. Kendimi Öldüremesem Bile Kendime Zarar Vermeye Kararlıydım. Elimi Kestim. Eninde Sonunda Ailem Para Harcadığımı Öğrendi.

Korkum İntiharı Önlemişti. Ama Hala Kararlıydım. Son Bir Kez Arkadaşım Tolga Ve Bana Cevap Vermeyen Arkadaşım Kerem'i Ziyaret Ettim.

Tolga İntihar Edeceğimi Duyunca Çok Endişelendi. Beni İntihardan Vazgeçirmek İçin Elinden Geleni Yaptı. Hatta Arkadaşlarını Bile Çağırdı. Nasihatler Ve Öğütler Verdi. Fayda Etmedi Ama Bu Düşünceli Davranıştan Sonra "İntihar Etmekten Vaz Mı Geçsem?" Diye Düşündüm.

Kerem Pek Tepki Vermedi. Ama Aslında İçinde Çok Büyük Bir Endişe Olduğunu Sonradan Anladım.

Tolga İle Çok Sık Görüşme Yapamıyorduk. O Yüzden İstemeye İstemeye O Mesajlaşma Uygulamasına Geri Döndüm.

Kerem Evini Değiştirmişti. Pek Umursamadım. Ama Bir Gün Ona Olan Kızgınlığımı Ona Anlatmak İstedim. Onun Canını Yakmak, Ona Zarar Vermek, Onu Üzmek.

Sonra O Mesajlaşma Uygulamasında Tekrar Karşılaştık.

- Benden Nefret Ediyorsun, Değil Mi?

- Sakın Öyle Düşünme. Senin Kadar Hassas Birinden Nefret Etmiyorum.

Bir An Duraksadım. Onu O Kadar Terk Etmeme, Ondan O Kadar Nefret Etmeme Rağmen Bana Hiç Kızmadı.

Tolga Gibi Nasihatler Ve Öğütler Verdi.

Ona Kızdığım İçin Çok Pişmanım.

DEVAM EDECEK

(NOT: Bu Hikaye Çok Sevdiğim Bir Akrabamın Hayat Hikayesidir.)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 17, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İntiharHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin