❬ the nightmare ❭
deiji: apa kita nak buat nih?
minsoo: kita berpe-
tiba ii mereka mendengar jeritan yang boleh dikatakan keluar dari suara leinaa.
youngwool: lein!!
yuji: woolie jgn pergi!
ketika semua fokus melihat yuji yang cuba menarik youngwool dari pergi tidak menyedari yang hyunjin tiba ii bergerak ke arah hutan di sebelah kanannya.
yoon: unnie...unnie!
gadis itu tercari-cari hyunjin yang tiba ii menghilangkan diri.
yoon: guys hyunjin unnie takde!
kelam kabut jadinya keadaan disitu.akhirnya,mereka bahagi kepada dua kumpulan.
satu cari hyunjin,satu lagi cari leinaa.selepas mereka berpecah,berdiri lah si roh di tengah ii rumah agam itu,tersenyum sinis.
kawan ii,aku bawak kan korang hadiah,jangan marahkan aku lagi ok?
skip,
hyeju yang telah sembub dibenarkan keluar dari hospital tanpa berlengah terus pergi ke stesen tv berdekatan dan meminta tolong.
petugas: maaf cik,cik tak dibenarkan masuk sebarangan!
hyeju: tolong saya jebal! kawan ii saya dalam bahaya!
nasib baik,ada ketua penyiar kebetulan lalu dihadapan pintu masuk mendekati mereka.
penyiar: kenapa nih?
hyeju: tolong saya,kawan ii saya dalam bahaya,diorang kena perangkap
penyiar: sabar ii,bagi tahu perkara yang sebenar
hyeju: kami semua trainee dari program sv shom l.i.f dan kami semua kena tipu dgn pd program tuh,sekarang diorang dalam bahaya,tolong lah!
ketua penyiar itu pun mengajak hyeju masuk ke dalam pejabat itu lalu menyuruh anak buahnya bersiap sedia untuk interview hyeju secara langsung.
jurukamera: on air in 3...2...1
maka sesi temu bual ringkas pun dimulakan.
banyak netizen yang melihat siaran langsung itu terkejut dan bersimpati pada masa yang sama.
tak lupa juga penduduk dan ahli keluarga mangsa sebelumnya yang tinggal berdekatan segera bergegas ke kawasan pergunungan tersebut.
setelah siaran langsung dibuat,satu negara itu riuh rendah dengan pelbagai gosip dan lain-lainnya.
hyeju dipanggil ke balai polis untuk membantu siasatan lalu dibawa ikut ke tempat itu.
[ netizen reaction ]
" cho jian? dia yang pernah
viral sebab psycho tu kan? "" omg,lindungi lah budak ii tuh "
" aku dah agak program ni tak betul "
" patutnya dia kena tangkap
awal lagi "" dia lari dari hospital
sakit jiwa tu ker? "" kesian keluarga mangsa,
anak diorang kena bunuh sia ii "" lepas ni,aku taknak
jadi idol,scary siak "
YOU ARE READING
𝙇.𝙄.𝙁 ⥑ 𝙖𝙥𝙥𝙡𝙮𝙛𝙞𝙘
Random⦂ girls survival show applyfic | another 𝗹𝗶𝗲𝘀 𝗶𝗻 𝗳𝘂𝗻 make them suffer | ↻slow update 𝗔𝗙 𝗙𝗜𝗥𝗦𝗧 𝗖𝗢𝗠𝗕𝗢 ©youngdoom,chaequinn 2021