❬ the prey ❭
group a,
mereka mencari hyunjin merata tempat tetapi tiada jejaknya sama sekali.malam semakin berlarut menyukarkan mereka untuk memantau dengan lebih baik.
yoon: hyunjin unnie!
heeyoung: hyunjin ah!
masing ii sibuk memanggil nama gadis itu sambil melihat sekitar mereka.
suasana kian sunyi,mereka mula ketakutan tambahan pula lokasi mereka yang semakin dalam ke hujung hutan itu.
hyunna: hyunjin unnie!
mereka dikejutkan dengan suara ketawa dari arah belakang tapi tiada apa ii yang ada disana.
haera: weh,aku rasa kita dah sesat nih
chaerin: takut weh *pegang tangan haera*
hyemin yang sedang memeriksa kawasan sekitar tiba ii melihat sosok seseorang.
hyemin: hyunjin unnie?
sosok itu memiringkan kepalanya yang mana mengeluarkan bunyi sepertu tulang yang retak dipatahkan.
matanya merah melihat tepat ke arah hyemin,membuatkan gadis itu menjerit.
heeyoung: hyem ii,kenapa nih?
hyemin: tuh hantu!
mereka melihat ke arah tempat yang ditunjuk hyemi tetapi tiada apa disana.
hyejin: argh!!
sama seperti leinaa,hyejin tiba ii ditarik oleh sesuatu dengan sangat laju sehingga yang lain tak dapat nak menariknya semula.
heeyoung: apa semua nih?!
hyunna yang sedari tadi diam tiba ii ketawa seakan mengilai(?) seperti dirasuk.
disebabkan itu,group a kelam kabut lari secara tidak langsung terpecah belah.
skip,
group b,
mereka mendengar suara jeritan dari group a yang mana membuatkan mereka langsung bergegas ke sana.
semasa bergegas kesana,gyuri terhenti kerana dia mendengar bisikan sesuatu datang dari hujung tebing.
dari jauh,dia melihat ada seorang perempuan sedang sibuk membuang mayat ke dalam sungai.
gyuri: hoi!
tiba ii perempuan itu menoleh dengan wajahnya yang buruk dan menyeramkan lalu berlari ke arah gyuri.
hyejin: gyur!
gyuri: unnie tuh!
hyejin: *tak nampak apa ii* aniya gwaenchana gyur-ah
skip,
hujan lebat yang tiba ii berlaku dan waktu yang tidak mengizinkan menyebabkan pasukan penyelamat terpaksa menangguh pencarian para peserta itu.
hyeju hanya mampu berharap dan berdoa untuk keselamatan rakan ii nya.
seketika kemudian,dia terdengar perbualan antara dua anggota polis tentang kes pembunuhan yang melibatkan 8 orang kanak ii perempuang yang menjadi korban pembunuhan bersiri itu.
mata hyeju terbuka luas menandakan yang dia benar ii terkejut dengar perbualan itu.
hyeju: woolie...
YOU ARE READING
𝙇.𝙄.𝙁 ⥑ 𝙖𝙥𝙥𝙡𝙮𝙛𝙞𝙘
Random⦂ girls survival show applyfic | another 𝗹𝗶𝗲𝘀 𝗶𝗻 𝗳𝘂𝗻 make them suffer | ↻slow update 𝗔𝗙 𝗙𝗜𝗥𝗦𝗧 𝗖𝗢𝗠𝗕𝗢 ©youngdoom,chaequinn 2021