כשנסעתי באוטו ראיתי כמות קטנה יחסית של עצים ,אני מאוד מחוברת לטבע. בבית הישן שלנו בכל מקום היה ירוק זה יהיה חסר לי כאן .
גבריאל ? צעקה נשמעת ברקע של המוזיקה שלי , אני מורידה את האוזניה , כן אמא ?
תקחי את הקופסאות הקטנות אבא יעזור לך נסעתי לקנות לנו נשנושים עד שיחברו לנו את המקרר .
נכנסתי לאוטו לקחתי את הקופסאות הקטנות אחת הייתה ממש כבדה , חכי גבי אני יעזור לך נשמע הקול של אבא ומשקל הוא לקח את הקופסה הכבדה שהייתה הכי גבוהה בהר של הקופסאות שלקחתי מישקד גדול ירד ממני , אבא תמיד פה לצידי מוכן להקל עליי , כרגיל ...
הכהסנו את הקופסאות לבית ... הוא היה ענק כולו מעץ מבפנים , הוא היה כמו בסרטים ...
לומרות שהבית הזה היה גדול יותר מהישן הפעם היו רק שלושה ולא ארבעה חדרים ...
הטלפון של אבא צילצל הוא מיהר לענות , זו הייתה אמא הוא שאל אותי מה ארצה לאכול עניתי שלא אכפת לי , הוא ליחשש לי שאלך לראות את החדר שלי בקומה השנייה דלת אחרונה במסדרון . הדלת הראשונה הייתה הדלת לחדר של ההורים שלי נכנסתי קודם לשם החד היה מאוד יפה הוא היה גדול היה להם מרפסת גדולה שירותים מקלחת הכל בחדר בבית הישן זה לא היה ככה .... בבית הישן שום דבר לא היה ככה .
החדר שלהם עדיין בלי רהיטים , הם הזמינו אותם אבל הם יגיעו רק מחר היום הם ישנו על הספות .
נכנסתי לחדש שלי , כשנכנסתי חשבתי שטעיתי החדש היה ענק לא כמו של ההורים שלי אבל הוא באמת היה ענק ! הייתה לי מרפסת גם כן גדולה כמו להורים וגם לי היו שירותים ומקלחת שהיו יותר יפים מהשירותים שבחדר של ההורים . הייתה לי מיטה גדולה ויפה לעומת ההורים הרהיטים שלי כבר הגיעו ארון גדול מעץ הרצפה מעץ , כמו שאני אוהבת . לשנייה הפסקת לנשום נפלתי על המיטה שלי נהנתי מכל רגע ... הרמתי את הראש ופתאום הייתה לי צויתה בלב ... הפעם יש רק מיטה אחת וכל הארון שלי הפעם כל החדר שלי ... לא יודעת אם התחושה ההיא היתה רעה או טובה , או שמחתי או שהתגעגעתי לימים שהיו פעם ...
YOU ARE READING
My TWiN SiSter
Romanceמאז שאחותי נעלמה מהחיים שלי באותו יום באותו הכביש , חיי השתנו לטובה או לרעה טוב תלוי איך מסתכלים על זה .... ככ הרבה מחשבות ודברים טעויות דמעות ושמחות ככ הרבה .... חבל שלעולם לא אדע אם אחותי רואה את כל מה שעובר עליי בפעם ראשונה , משו שאני לא חולקת א...