~רטט של טלפון ~
התהפכתי על הגב , בקושי פתחתי את העיניים .
לקחתי את הטלפון לראות למה הוא רטט
אוף עכשיו רק 6:23 !!!!!!
פותחת את הוותצאפ , קבוצת כיתתית ? ממתי אני שם ?איזה ילדים חופרים מתכתבים כל כך מוקדם
עשיתי את הקבוצה על השתק .
אני לא יכולה להרדם שוב , אני בחיים לא יקום .
קמתי התארגנתי , עכשיו 6:50 .
ירדתי למטבח לקחת לנשנש משהו בשביל לרצות את אמא ראיתי כמה וופלים על השולחן , לקחתי אותם והכלתי לחפש את אמא כדי להראות לה שאני אוכלת .
אמא ? אני פה בסלון חומד , הלכתי לסלון רציתי לשאול אותך למה הרהיטים לחדר שלכם עדיין לא הגיעו ? , אבא כבר טיפל בזה , נחמד מצידך שאת דואגת גבריאל , לא לא דאגתי אמא רק התעניינתי
אז מתי הם יגיעו ? היום , היא ענתה וצעקה שג'ס תרד , היא רצתה להראות לה את השמלה החדשה שלה ...
לא הייתי מעוניית להשתתף בשיחת " הבנות " הזו אז הלכתי לחדר שלי ~ הטלפון רטט ~
מה ? אני לא מאמינה אבל השתקתי את הקבוצה מי עכשיו , זה היה איידן , מה הוא רוצה ממני עכשיו רק 7:00 בבוקר למה הוא מסמס לי ככ מוקדם .
פתחתי את הוותצאפ
-----------------------------------------------------------------
איידן : בוקר טוב יפה , התעוררת כבר ?
אני : בוקר טוב , כן החפירות שלכם בקבוצה הכיתתית העירו אותי .
איידן : אני ככ מבין אותך , השתקתי אותה לשנה חח
אני : חח , רציתה משהו ?
איידן : אה כן , את רוצה אוליי לטייל איתי בהפסקה
אני : לא סורי , אני סיכמתי עם ג'ט אבל אוליי פעם אחרת ?
איידן : תפסתי אותך במילה !
אני : חח טוב מה שתגיד טוב ביי אני חייבת ללכת
-----------------------------------------------------------------
למה אמרתי לו פעם אחרת , מוזר ... נו טוב לא משנה הוא נראה לי נחמד אז לא כזה אכפת לי לטייל איתו פעם .
לקחתי את האוזניות הצהובות שלי שהתאימו לג'ינס הצהוב שלי וירדתי לקומה הראשונה .
אמא ? מתי אנחנו יוצאים צעקתי .
גבריאל רק שנייה כולם כבר מוכנים אנחנו כבר יוצאים .
יצאתי לאוטו של אבא לא רציתי לחכות לכולם בבית. ראיתי ילדה שרכבה על אופניים מרחוק , היא עצרה ליידי , פיתאום נזכרתי , אני ראיתי אותה בכיתה שלנו היא הייתה בחבורת הילדים ההם שצחקו אתמול בכיתה , היי , היא אמרה בקול חמוד
היי עניתי , כמובן שמתוך נימוס , אם הייתי יכולה לא הייתי עונה לה , אין לי חשק לדבר עם אנשים חדשים ולהיות מנומסת לאלה שלא אכפת לי מהם בכלל . את הולכת ברגל היא שאלה , לא אני נוסעת עם אחותי וההורים שלי , את גרה פה ? היא שאלה בקול רועד , אני מכירה את הקול הזה ... זה קול של ילדים ממעמד בינוני או נמוך , הם תמיד שואלים אותי את השאלות מהסוג הזה בקול הרועד הזה
כאילו שאני חייזר מפונק ועשיר , כן זה הבית שלי עניתי , היא הסתכלה עליו מספר שניות , וואו הוא מאוד גדול ויפהה , עניתי תודה , שוב רק מתוך נימוס . תקשיבי אני שואלת סתם רק מתעניינת את צבעת את השיער ? , פאאק !!! לגמריי שחכתי על השיער שלי , כניראה בגלל זה כולם הסתכלו עליי אתמול , לא , אני נולדתי ככה .
החלק העליון של השיער שלי בלונדיני והחלק התחתון כהה יותר ויותר עד שהגיע לקצוות שהיו כבר שחורות ,היא הייתה בלונדינית בכל השיער, אפילו בזה היא הייתה יותר טובה ממני. וואו הוא נראה כל כך ייפהה היא ענתה לי , באמת שאלתי מופטעת ! אף פעם לא חשבתי שהוא יפה , את לא רצינית ! הוא מושלם ! היא ענתה .
~ההורים שלי וג'ס יצאו מהבית ~
טוב אני צריכה ללכת אמרתי , אוליי את רוצה לינסוע איתנו ? אמרתי והפעם באמת התכוונתי לזה
היא הסתכלה על השעון , לא תודה אני אוהבת לנסוע על האופניים ולראות את הנוף הצנוע שיש לנו בדרך לבית ספר . אוקיי אז נתראה בבית ספר עניתי ורצתי למכונית . הייתי שמחה שדיברתי איתה
היא חמודה , והיא גם אוהבת טבע כמוני .
שמעתי את השירים של 5sos ועד שהגענו לבית ספר הספקתי להקשיב לכל שיר פעמיים , עכשיו כבר 7:37 .
יצאתי מהאוטו עם ג'ס אנחנו אמרנו אחת לשנייה בי
והלכנו לשני כיוונים שונים של הבית ספר .
הלכתי במסדרון , הרגשתי יד חמה נוגעת בשלי וחיבוק חמים , איידן ? , כן זה הריח של הבושם שלו.
בוקר טוב יפה , שמעתי את הקול שלו , הוא היה הרבה יותר גבוהה ממני , כשהוא חיבק אותי הפנים שלי היו בחזה שלו ולא ראיתי את הפנים שלו .
בעטתי לו ברגל , עוד פעם תחבק אותי ככה ותשאר בלי ילדים אמרתי בקול אדיש לגמריי לומרות שהיפה עמד לי בראש , הרגשתי חום , אוליי בגלל שעמדתי בחוץ אני מצוננת , צריך להגיד לאמא שאני צריכה לרופה .
הוא צחק , לא היה לי אכפת חיברתי את האוזניות לאוזניים לא הדלקתי את המוזיקה .
הוא רץ אחריי לכיתה , גבי ! ג'ט חיבק אותי
החיבוק שלו היה כל כך עדין , לרגע לא רציתי שהוא יעזוב אותי , אבל הוא עזב .
היי ג'ט הורדתי את האוזניות , את זוכרת על היום נכון גבי ? , כן כן זוכרת עניתי וגילגלתי עיניים .
איידן נכנס ישר אחריי .
הלכתי למקום שלי ראיתי את איידן וג'ט מדברים .
ניסיתי לחפש את הילדה ההיא שראיתי על האופניים היום , היא ישבה בצד הכיתה ליד הילדה הבלונדינית שאתמול עשתה בי חור מרוב שהסתכלה עליי כל כך הרבה .
ניגשתי אלייה , היי , היי ראיתי שנכנסת עם איידן לכיתה גבי חח , הילדה שישבה לידה בעטה בה
תסתמי סוקי !
היא צחקה ואז הסתכלה עליי , אה סליחה שחכתי להגיד לך את השם שלי , אויי הנימוסים שלי
חח קוראים לי סוקי אם את צריכה משהו את יכו...
לי קוראים דנה , בשבילך דניאלה !
הילדה הבלונדית ההיא קטעה את סוקי .
לא רק שהיא נראת כמוהה גם השם שלה כמו שלה.
נעים להכיר , חייכתי , ניסיתי להיות נחמדה לומרות שהטון שלה היה כל כך מגעיל , לי לא היא ענתה, קמה והלכה למקום שלה .
אל תשימי לב גבי , פשוט צריך לדעת איך להתחבר אלייה , את תראי היא לא כמו שאפשר לחשוב אלייה היא חברה טובה , סוקי אמרה לפני שהספקתי להגיד מילה .
אני רוצה להגיד לך משהו גבי , אבל זה אמור להישאר בינינו טוב ? , בטח עניתי לסוקי ,
היא מאוד מחבבת את איידן , הם כמו זוג לא רישמי מהגן , ואיידן מחבב אותה , ראיתי איך את נכנסת איתו , אם את יכולה גבי ... אל תפריעי להם .
הייתי בשוק ממה שהיא אמרה , אני לא יודעת על מה את מדברת , אני לא מתכוונת להיות השלישית בעיניין אל תדאגי ...
אני שמחה לישמוע , היא ענתה וחייכה אליי .
היה צלצול הלכתי והתיישבתי במקום שלי .
אני צריכה להתרחק ממנו , זה למה שסוקי התכוונה.
בזמן השיעור איידן לא הפסיק להשתתף וג'ט התחרה איתו , הם כאלה חכמים , לא יכולתי לתת להם לענות על הכל לבד , אז הצטרפתי .
צחקנו הרבה בשיעור , המורה אפילו העירה לאיידן על זה שהוא השפעה רעה בשבילי , חח מצחיק אבל זה נכון לעולם לא צחקתי בשיעור , זה היה התפקיד שלה ....של דנה...
בהפסקה הלכתי לג'ט היד החמימה שלו תפסה את היד שלי ויצאנו להפסקה , הוא לא הפסיק להצחיק אותי ואני אותו , צחקנו על הילדים שראינו בדרך על המורות , הוא אמר לי שהשיער שלי מהמם , הסמקתי לא יכולתי שלא להסמיק ...
הוא משך לי בלחי ואמר שאני מסמיקה .... אז הסמקתי עוד יותר והוא התחיל לצחוק עליי אז גלגלתי עיניים והפסקתי להסמיק אבל הצחוק שלו הצחיק אותי , כשהוא חייך ראיתי את הפנים שלו באור של השמש שבאביב ...
החיוך שלו היה כל כך יפה , כמו בסרטים ,
טיילנו הוא הראה לי שוב את הבית ספר , הפעם זכרתי כל מילה שלו ואת כל מה שהוא הראה לי ...
היום עבר מהר אחרי אותה ההפסקה יצאתי החוצה
ג'ס התקשרה אליי ואמרה שהיא נשארת לחכות עוד שעה לג'ון שהיה לו עוד שיעור אחד .
התקשרתי לאמא ואמרתי שג'ס לא תבוא איתי
אמא אמרה לי שהיא לא יכולה לקחת אותי אז שאני יחזור ברגל הביתה , לי לא היה כל כך אכפת אז אניתי טוב ביי .
איידן דניאלה סוקי וג'ט היו מאחוריי הם הלכו לכיוון שלי , היי גביריאל לא לוקחים אותך ?
לא , לא היום , אמא עסוקה או משהו כזה אני ילך ברגל . את הולכת לשם איידן שאל , אבל ראיתי שכולם רוצו לשאול , כן עניתי אתם גם ?
סוקי צעקה , יא איזה כיף כולנו הולכים לאותו הכיוון דניאלה משכה אותה אלייה , וגילגלה עיניים , כן כן אני ממש מקפצת מרוב אושר , תינשמי ג'ט קטע אותה , טוב אז מה את עושה היום איידן שאל , שום דבר מיוחד עניתי , סוקי שהכלה עם דניאלה מלפנינו הסתובבה , את רוצה לבוא אליי היום , ראיתי את המבט של דניאלה , לא תודה , אני לא רוצה להפריעה לכם , ג'ט שהלך מהצד הימני שלי יישר קטע את כולם , נו בבקשה את חייבת לבוא , היא לא חייבת לנו שום דבר הקול של דניאלה נשמע , תפסיקי היות כזאת דניאלה איידן צעק לה , תישתוק איידן !
דניאלה צעקה לו בחזרה , נו אז את באה גבי ? ג'ט שאל שוב
אמממ... אם אתם רוצים אני יבוא
ישששש ! סוקי צעקה , ג'ט לקח את היד שלי
והחזקנו ידיים עד שהייתי צריכה לפנות עם דניאלה וסוקי , זה לא שזה היה זכותו לגעת בי אבל זה לא הפריע לי חוץ מזה שהיד שלו הייתה כל כך חמימה ונעימה . איידן וג'ט חיבקו אותי ופנו לצד הנגדי לי לדניאלה ולסוקי .
סוקי ואני דיברנו בלי לנשום , פעם ראשונה שדיברתי ככה עם מישהיא , היא פשוט לא הפסיקה לפטפט והיא כל כך מצחיקה ומעננית שאי אפשר לא לשתף איתה פעולה , דניאלה גם שיתפה פעולה לאט לאט היא גם הפסיקה לדבר אליי כמו לאוויר ואפילו ציחקקה פעם או פעמיים ממה שאמרתי , הגענו לבית שלי , חיבקתי את סוקי והיא אותי , אני רציתי להגיד ביי לדניאלה אבל היא חיבקה אותי , את האמת לא ציפיתי לזה אבל חיבקתי אותה גם ונכנסתי לבית שלי , הן המשיכו ללכת לכיוון של הבתים שלהן .
היה לי מצב רוח טוב , הלכתי לאכול גלידה וכשסיימתי הלכתי לחדר שלי , סיימתי שיעורים התקלחתי החלפתי בגדים ולקחתי את הטלפון שלי
קראתי כל מיני הודעות שהיו לי בפייסבוק מג'ס , היא שאלה אם זה בסדר שאני ילך לחברות והיא תבוא עם ג'ון הביתה , עניתי לה שכן , היא רוצה להיות איתו בבית , בעע דוחה , לא רוצה לדעת מה הם מתכוונים לעשות ולא שאכפת לי .
הלכתי להכין אוכל לאבא לערב , הכנתי סלט , ועברתי לקציצות כמו שרק הוא מכולם בבית אוהב הטלפון שלי צילצל , הרמתי אותו בזהירות אחרי ששטפתי את הידיים , הלו ?
היי זאת סוקי , רציתי להגיד שאיידן וג'ט יאספו אותך ותלכו בייחד לבית שלי בחמש טוב ?
כן תודה , עניתי .
טוב אני חייבת לזוז ביי
ביי סוקי , ניתקתי . היתרגשתי אף פעם לא קרה לי כל מה שקרה היום , אף פעם לא היה מישהו שהלך איתי מהבית ספר , לא היו לי חברות שצחקו איתי , לא היו לי ידידים , וכמובן שלעולם לא יצאתי לבית של חברים שלי בלעדדיה , בלי דנה ...
וגם כשהזמינו אותי , זה כי ידעו שהיא תבוא גם .
התלבשתי רגיל שורט עם גזרה גבוהה , כפכפים , חולצת בטן , השעה הייתה 4:50 אחותי וג'ון הגיעו הביתה , בזמן שאחותי התלבשה בחדר שלה אני וג'ון דיברנו על כל מיני שטויות , ג'ון מאוד ! חתיך מצחיק חמוד וגבוהה , הוא מושלם , אני יודעת מה אחותי מצאה בו ... אבל גם אחותי מושלמת ! והם זוג מושלם , אני לא אוהבת את הקטעים הרומנטיים שלהם אבל הם זוג כל כך מקסים , חוץ מזה שג'ון מאוד חמוד , אני אוהבת לדבר איתו והוא תמיד אוהבת לדבר איתי גם אם זה בלי אחותי .
~צלצול בדלת ~ מה עכשיו כבר 5:19 ?
יצאתי ראיתי את ג'ט ואיידן , הם בחנו אותי ובייחד אמרו שאני נראת מהמם , לא רציתי שג'ט שוב יצחק עליי וניסיתי לא להסמיק , עניתי תודה .
לקחתי איתי את האוזניות הוורודות שלי שהיו מתאימים לחולצה , איידן שאל כמה אוזניות יש לי ,
צחקתי ואמרתי מאוד הרבה , יש לי מן קטע של לאסוף אוזניות , שנהם צחקו , ג'ט שאל אם פעם הם יוכלו לראות את האוסף ה....מוזר של האוזניות שלי , עניתי שאשמח , השיחה זרמה צחקנו פשוט כל כך הרבה שהבטן שלי כאבה , נזכרתי ששחכתי להכניס את הקציצות למקרר התקשרתי לג'ס ואמרתי לה להכניס אותם , איידן שאל אותי אם אני יודעת להכין , עניתי שאני אוהבת מדיי פעם להכין משהו , זה כייפי ומרגיע .
הגענו לבית של סוקי , הוא היה לא גדול , נכנסנו מבפנים הוא היה נראה כל כך חמוד , הוא היה קטן אבל כל כך אהבתי אותו .
דניאלה כבר הייתה שם , כשנכנסתי היא חיבקה אותי , ואני אותה , ישבנו בסלון אכלנו פיצה צחקנו כל הזמן שרק היה אפשר , לפעמים איידן וג'ט ירדו בייחד על אחת מאיתנו ואז סוקי אני ודניאלה זרקנו אלייהם חתיכות של זיתים מהפיצה , סוקי זרקה גם, ככה שלא פחדנו לבלגן לה את הבית , צחקמו כל כך הרבה שבשלב מסויים הבטן שלי פשוט לא יכלה יותר .
השעה הייתה 9:34 , אני אף פעם לא יצאתי לכל כך הרבה זמן אמרתי , לא שיצאתי בכלל , מחשבה רצה לי בראש .
ג'ט קם אמר שנסדר הכל ונלך , איידן קם גם ואחריו גם דניאלה וסוקי , סידרנו דניאלה לא הרגישה טוב אז איידן אמר שהוא ילך איתה הביתה.
ג'ט ואני יצאנו , הכל היה חשוך , לא היו הרבה פנסים , הוא ליווה אותי למקום גבוהה שממנו ראו יער גדול , אני חושב שאת תאהבי את זה הוא אמר, הוא צדק זה היה מושלם , היער היה כל כך יפה
השקיעה כמעט נגמרה , נעמדתי על הקצה כדי לראות יותר טוב את היער , הרגשתי ידיים חמימות מחזיקות אותי במותן , אני יחזיק אותך שלא תפלי טוב ? , טוב עניתי , הרגשתי ברגע מסויים גל של הריח שלו , זה היה רגע כל כך מושלם , הוא סובב אותי ואמר שיש לי ריס לייד העין ואמר שאני לא יזוז
הוא הזיז את הריס , ראיתי את הפנים שלו בקושי היה כל כך חשוך , הרגשתי את הידיים החמימות שלו הכל בחזה התכווץ , הרגשתי שאני רוצה פשוט ליפול ליער ההוא מחובקת איתו , הוא משך אותי לצד הנגדי של הקצה בייחד איתו , אם את רוצה אנחנו יכולים לבוא לפה בשבת בבוקר , כן אני אשמח , הלכנו לכיוון הבתים , הוא ליווה אותי עד הבית והמשיך ללכת , נכנסתי הביתה , התחושה ההיא לא עברה לי , הפעם ידעתי מהפירוש של התחושה הזאת , הפעם ידעתי ששום רופה לא יעזור לי ....
אמא אבא ג'ון וג'ס היו בסלון הם ראו סרט קומדיה וצחקו , אמרתי שאני בבית ועליתי לחדר שלי , לא רציתי להפריע להם , הלכתי להתקלח , החלפתי בגדים , קראתי ספר בערך חצי שעה ,
~דפיקה בדלת ~
כן ?
זו הייתה ג'ס .
גב , את נכנסת ולא הספקתי להגיד לך שלום אפילו אז איך היה עם החברים שלך ?
סיפרתי לה הכל , כולל החלק שהיה עם ג'ט
סיפרתי לה את מה שהרגשתי , היא חייכה אליי, פעם ראשונה שהיא הקשיבה לכל מה שאמרתי, היא לא הפסיקה לחייך נתנה לי נשיקה במצח אמרה שהיא שמחה לדעת שנהנתי ויצאה , אני הנחתי את הספר על השולחן ונכנסתי למיטה , הכנסתי את כל הגוף מתחת לשמיכה ולא הפסקתי להרגיש את ההרגשה ההיא בחזה עד שנרדמתי.
YOU ARE READING
My TWiN SiSter
Romanceמאז שאחותי נעלמה מהחיים שלי באותו יום באותו הכביש , חיי השתנו לטובה או לרעה טוב תלוי איך מסתכלים על זה .... ככ הרבה מחשבות ודברים טעויות דמעות ושמחות ככ הרבה .... חבל שלעולם לא אדע אם אחותי רואה את כל מה שעובר עליי בפעם ראשונה , משו שאני לא חולקת א...