ג'סיקה העירה אותי ב6:54 קמתי מהר והתחלתי להתארגן .
כשהגעתי לבית ספר ג'ס חיבקה אותי במסדרון והלכתי לכיתה כבר במשך שבוע היא מתנהגת מוזר אני צריכה לדבר איתה אבל בזמן האחרון אין לי זמן, עברו כבר חודשיים מאז שאני כאן
אבל ג'ט בכל הפעמים שנפגשנו לא הראה ייחס מיוחד אליי , אני וסוקי התקרבנו ודניאלה נפתחה אליי, הכרתי מספר בנות בשכבה הן היו ממש חמודות לאחת קראו נוי היא הייתה רזה וגבוהה שיערה היה שחור וקצר והעיניים היו חומות וכהות אפשר היה פשוט להסתכל לתוכן ולא להפסיק לבהות, ולשנייה קראו מוניק היא הייתה מצרפת אבל היא לא יודעת צרפתית רק אחותה היא הייתה נמוכה כמעט כמוני היה לה שיער שטני ועיניים שלה כחולות עדינות . בזמן שהורדתי את האוזניות הכחולות שלי הרגשתי יד חמה נוגעת בי , זאת נוי היא חיבקה אותי חזק וחיבקתי אותה בחזרה היא נראתה לי עצובה אבל היה צילצול ורצתי לכיתה אחרי שאמרתי לה שלום וכימעט נחנקתי מהחיבוק שלה , כמובן שהתכוונתי ללכת אלייה בסוף היום ולדבר . נכנסתי מתנשמת לכיתה והספקתי להיכנס שנייה לפני המורה שלי לפיזיקה .
התיישבתי ושמתי לב שאיידן ג'ט סוקי ודניאלה לא הגיעו ... זה היה מוזר. היום נגמר ממש מהר
הלכתי לנוי והספקתי לפני שהיא הלכה , לקחתי אותה לפארק שהיה ממש ליד הבית ספר שלנו היו שם כמה עצים מתקנים וכמה ספסלים בצל , התיישבנו על אחד מהם איפה שלא היו אנשים.
אני ראיתי שאת היית עצובה בבוקר נוי מה קרה ?
החלטתי פשוט יישר לשאול אותה .
היא חייכה חצי חיוך וראיתי דמעה על הגומה השמאלית שלה . היא פתחה את הפה וסיפרה לי שאתמול היא איידן ג'ט וכל מני ילדים אחרים יצאו ליער שלייד הבית שלי והיא ואיידן הלכו לצד לטייל.
היא ואיידן התחילו לצחוק ואז היא נפלה אבל איידן טפס אותה ופשוט ברגע אחד השפתיים שלהם נפגשו, אבל איידן נסוג אחורה הניח אותה התנצל ואמר שהוא מחבב ילדה אחרת , אני יודעת שנוי מהבנות האמיצות האלה שמוכנות לעשות את הצד הראשון אני לא הייתי אחת כזאת.
נוי ניגבה את הדמעות והמשיכה לדבר , אני ילדה מקובלת יפה ומצחיקה ו...שבן יסרב לי ?
ועוד בגלל מי ? דניאלה ! הפריקית המקובלת והבלונדינית הטיפשה הזאת ! ... אויי סליחה גבי אני יודעת שהיא חבר...לא לא זה בסדר עצרתי אותה . חיבקתי אותה חזק ואמרתי לה שאף בן לא שווה את הדמעות שלה . באותו הרגע לא הייתי איתה הייתי במחשבה שאני חייבת לספר לדניאלה שאיידן אוהב אותה !
אני ונוי ישבנו בפארק שעתיים בערך דיברנו על עד כמה שבנים הם דוחים ושצריך אותם רק להמשך המין האנושי ואז הלכתי הביתה . כשהגעתי הכל היה חשוך הלכתי להדליק את האור וכשהדלקתי אותו
~הפתעה , מזל טוב גבריאלהה !!~
וואו הרגשתי לרגע שהרגליים שלי לא יחזיקו מעמד, אני לא מאמינה ששחכתי מהיום הולדת שלי , אני לא מאמינה שהם חוגגים אותו כי זה הרי גן היום הולדת שלה , רק שההבדל שאני חייה .
לא הספקתי להגיב היו ככ הרבה חיבוקים אנשים שלא יגעתי מי הם חיבקו אותי ונישקו אותי ואיחלו לי את מה שמאחלים בימי הולדת שיגרתיים .
איידן וסוקי חיבקו אותי בייחד חיבוק חם ואוהב סוקי לא רצתה לשחרר אותי אבל דניאלה כימעט הרגה אותה אז סוקי שיחררה אותי ונתנה לדניאלה לתת לי חיבוק , החיבוק של דניאלה היה מיוחד בישבילי הרגשתי שהיא סוף סוף נפתחה לי הרגשתי את החום הפנימי שלה היא נתנה לי נשיקה בלחי ואז הגיע החיבוק שככ ציפיתי לו ... החיבוק של ג'ט
כשהגוף הגבוהה והשרירי שלו חיבק אותי הרגשתי שאני בוערת ולא רק מבפנים שמעתי את הלב שלי
ואת החום שלו , הוא נתן לי נשיקה בלחי , ולחש לי מזל טוב יפיפיה באוזן, באותו הרגע הפסקתי לנשום לכמה שניות האוזן והלחי שלי בערו הוא הלך לאיידן סוקי ודניאלה ואותי המשיכו לחבק אנשים הזויים כמו זקן אחד מהעבודה של אמא שנישק אותי והשאיר עליי ריר , זה היה ככ דוחה שדפקתי על אמא את המבט של ~וואו מה אני יעשה לך, פשוט רוצי אמא ~ עליתי לחדר שלי אחרי שהמסיבה נגמרה החלפתי את הבגדים החגיגיים החדשים שהחלפתי התחילת המסיבה , ג'ט איידן סוקי ודניאלה עזרו לסדר.
סיימתי להחליף בגדים ושמעתי דפיקה בדלת
~כן ? , צעקתי ~
זה היה ג'ט , הגל של הבושם שלו הגיע עד עליי כשהוא נכנס , לא היה לנו זמן לדבר במסיבה כי הזקן ההוא החליט לרקוד איתי כאילו שאין מחר , מה שלגביו דיי לגיטימי. הוא חיבק אותי חזק ואמר שהוא ככ רצה לבלות איתי אבל גנבו לו אותי
הרגשתי את הלב שלי מזנק החוצה ומתחיל לרקוד לי , החיבוק שלו היה מחניק אבל לא היה לי אכפת פשוט חיבקתי אותו בחזרה ועניתי דאני מיצטערת ושפעם הבאה הוא ילחם עליי .
ג'ט התחיל לדבר , שמעתי כל צליל עמוק של קולו.
את רוצה ללכת איתי ועם סוקי ומוניק ליער ביום שלישי ?
אני תוך כדי חיבוק עניתי לו כן . ניזכרתי שאני צריכה לספר לדניאלה על איידן ולדבר עם ג'ס אבל באותו הרגע הכל לא היה חשוב חוץ מלהיות איתו
אני והוא נשכבנו על המיטה שכבתי על הצד השמאלי של המיטה על הצד השמאלי שלי ומאחוריי שכב ג'ט היד שלו הייתה על המותן שלי , אני נירדמתי אבל כשהיתעוררתי הייתי לבד .
YOU ARE READING
My TWiN SiSter
Romanceמאז שאחותי נעלמה מהחיים שלי באותו יום באותו הכביש , חיי השתנו לטובה או לרעה טוב תלוי איך מסתכלים על זה .... ככ הרבה מחשבות ודברים טעויות דמעות ושמחות ככ הרבה .... חבל שלעולם לא אדע אם אחותי רואה את כל מה שעובר עליי בפעם ראשונה , משו שאני לא חולקת א...