Multi'de Jade'in kıyafeti var.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Yine lanet bir sabaha telefonumun alarm sesiyle uyandım.Her ne kadar okula gitmek istemesem de.Zeynep,Gamze ve Ezgi için gideceğim.Hey bir saniye! Bu gün okulda konser vereceğiz.Ne giyineceğim lan ben! İç ses yardım et.
Babanın geçenlerde aldığı elbiseyi giyin.Hani iki parça olan üstü siyah,alt kısmı lacivert olan.
Good Job! Saol ilk kez bir işe yaradın.
Teşekküre gerek yok.Git de hazırlan şimdi . Erdem'in karşısında güzel gözükmelisin.Aslında güzelsin de.Herneyse.
Oha!İç sesim bana yavşadı.Hemen intahar etmeliyim.Yine saçmalıyorum.Off.
İkinci söyleyişim.Saç malanmaz,taranır.
Üff tamam be.Şimdi hazırlanmam lazım.Sana elveda iç ses.
Elveda.
Dram filmine döndük.Herneyse.Ahh.Ben neden dikiliyorum burda?Hazırlanmam lazım benim.Kendi kendime konuşmaktan delirdim.Hemen iç sesimin anlattığı kıyafeti giyinip ten rengi rujumu sürdüm.Eyeliner çekip.Rimel de sürünce.Saçıma da bir maşa yaptım mı tamamdır.Tam bir sadelik kraliçesiyim.Herneyse.''Annecik,ben okula kaçıyorum.Orda atıştırırım birşeyler.Seni seviyorum.'' deyip yanağına öpücük kondurup kapıdan çıktım.Ayağıma lacivert ayakkabımı geçirip hemen spor arabama bindim.Evet,yanlış okumadınız.Spor arabam dedim.Yaşım tutmasa da bir araba sahibiyim.
Arabamı hemen okulun önüne park edip çıktım.Konserin yapılacağı büyük salona girince tüm gözler üstümdeydi.Tamam biliyorum ben popülerim tabiiki de bakacaklar.Erdem'inde bana baktığını görünce şaşırdım doğrusu.Ama ben duygularımı çok kolay dışa vurmam.İçimden şaşırdım diyelim.Hemen sahneye çıktığımızda ilk şarkı için oylama yapıyorduk.Herkes telefonuyla mesaj atıyor ve istediği şarkıyı belirtiyordu.Sonunda kazanan ''Little Mix-Little me'' oldu.Acaba neden şaşırmadım . Nedeni tüm okulun bu şarkıya olan büyük ilgisi olabilir mi? Tabiiki de ondan.
Şarkıya ben giriş yapıyordum.Hemen aklımdaki her şeyi silip şarkıya odaklandım.She lives in a shadow of a lonely girl.
Yalnız bir kızın gölgesinde yaşıyor,
Voices so quiet your don't hear a word.Sesi çok kısık, tek kelime duymazsın
Always talking but she can't be heard.Her zaman konuşuyor ama duymuş olamazsın.
Benim söylediğim en baştaki kısım burada bitmişti.Ezgi o herkesi büyüleyen sesiyle benim bıraktığım yerden devam etti.
You can see it there if you catch her eye,Eğer gözlerinin içine bakarsan, görebilirsin
I know she's brave but it's trapped inside,
Cesur olduğunu biliyorum ama içinden sarsılmış.
Scared to talk but she don't know why,
Konuşmaya korkuyor fakat nedenini bilmiyor.
~Şarkı bittikten sonra~
Şarkı bittiği an büyük bir alkış koptu.Bizim yerimizi okulun bir diğer gurubu olan Shinee gurubu aldı.Bu gurup bir erkek gurubuydu.Guruplarının ismini Kore'deki bir guruptan aldıklarını söylemişlerdi.Ben o gurubun fanlarındaydım.Başlarda her ne kadar sinirlensem de.Çok taşlar olum ben bunlara nasıl sinirleniyim? Ve aralarında Erdem var.Herneyse.
Shineeler şarkıyı söylerken ben en ön koltukta onları dinliyordum.Erdem beni izliyordu ama ben Erdem'e bakmıyordum.Trip atıyorum gibi bir'şey.Şarkı bitince Erdem sağıma oturdu.Niye?!Shineeler sahneden inince müdüremiz bir konuşma yapmak için sahneye çıktı.
''Çocuklar biliyorsunuz şuan burada yani İzmir merkezde bir yetenek yarışması var.Ben bu yarışmaya iki gurubumuzu göndermeyi düşünüyorum.Neon ve Shinee gurupları sizi sahneye bekliyorum'' müdüre bu sözleri söylediği an yavaş yavaş sahneye çıktık.Erdem yine sağımda duruyor.Tamam aşığım ama fazla yaklaşma nolursun.Ben içimden bu sözleri söylerken Erdem'in eli elime değince biraz ürperdim.Ama kızarmadım.Ben bu zamana kadar hiçbir anda kızarmadım,kızarmiycam.
Öğretmen bize yarışmanın yerini ve saatini verince tüm okul sınıflarına dağıldı. Ben de o anda bizim kızların en ortasına geçip kollarına girdim ve sırıttım.
''Kızlar size anlatmam gereken çok önemli bir'şey var ama önce sınıfa çıkalım'' deyince hızlıca sınıfa çıktık.Zeynep ile ben en arkada oturuyorduk.Gamze ile Ezgi de önümüzde. Pencere tarafındaydım. Şanslıyım .
''Söyl-'' sözümü kesen şey öğretmenin sınıfa girmesiydi.Lanet olasıca biraz daha geç gelsen olmuyor mu? Ben bu sözleri içimden söylerken öğretmen.
''Çocuklar, ben çok kötüyüm izin alıp eve gideceğim.Serbestsiniz'' deyip sınıftan çıkınca.Bizim sınıf her bir ağızdan.''Yaşasınn!!.'' diye bağırmaya başladı.Ben de Neonlarımı kapıp tuvalete götürdüm.
''Neonlarım galiba Erdem bana aşık!!'' deyince her bir ağızdan ''Böyle bir'şeyin olduğu kesindi sana acayip yakın davranıyor'' dediler. Ben de sırıttım.~Erdem'den~
Kaç yıldır kesinleştiremediğim şeyi birkaç dakika önce sağ tarafına oturunca kesinleştirebildim.Ben Jade'e aşığım.Ama ona açıklayacak kadar cesur değilim.Onun numarasına bir sapık gibi sana aşığım hemde 2 yıldır diye bilinmmeyen numarayla yazmak istedim ama o yine beni bulur anlardı.Ellerimle mektup gibi bir'şey yazsam yazımdan anlar.İçime mi atiyim lan aşkımı! Aslında Ezgi'ye söyleyebilirim o da Jade'e söyleyebilir.Evet kesinlikle böyle yapacağım.
''Ezgi bir dakika gelir misin?'' diye sorunca konuşmalarını böldüğüm için somurtup yanıma geldi.
''Ne var?'' dediğinde tam kuzenime layık bir efendim? deyişi deyip sırıttım.
''Niye sırıtıyorsun?'' diye sorunca sırıtışımın yerine ifadesiz bir ifade geçirip kolundan tutup koridorun sonuna kadar çekiştirdim kızı.
''Niye çekiştiriyorsun lan?'' diye sorunca durup ''Sana Jade hakkında önemli bir'şey söyleyeceğim'' deyince '' Söyle'' dedi. '' Ben ona aşığım'' dediğim anda sırıttı ve '' Biliyorum'' dedi. '' İstersen sır olarak saklayabilirim ya da Jade'e diyebilirim'' diye sorarcasına söyleyince '' Şimdilik sır olarak kalsın ben kendim söyleyeceğim'' dediğimde tamam anlamında başını sallayıp Jade'in yanına döndü bende sınıfa girip yerime yerleştim.~Jade'den~
''Ne istiyormuş?'' diye sorunca '' Yarın anaanneme gidecekmişiz.Onu dedi'' deyince ''Tamam'' dedim. Gamze '' Haydi okuldan kaçalım sıkıldım. Zaten dersler boş.Hastayız diye izin alıp gidelim'' diye fikir üretince hepimiz onayladık.Zaten bu saatlerde barda konserimiz vardı.Okuldan çıkınca çantamızı eve bırakıp bara gittik.Bardan girince büyük bir alkış koptu tanıdık bir bar olduğu için şanslıydık. '' Bir dakika Erdem! Senin barda ne işin var.'' diye kendi kendime içimden sorunca etrafına baktım bir tane bile kız yoktu ve bir kız gelince yerinden kalktı ve full erkek dolu bir yere geçti aşkım benim ya.
Sahneye çıkınca tüm kızlar bize kesicekmiş gibi bakıyordu ben onları takar mıyım? Tabiiki de takmam ben kaç kere bıçak yedim bilmiyorsunuz. Bilseniz korkutmaya çalışmazsınız. Ha bir de kaç kere bıçak attığımı.İçimde küçük bir sadist var ve onu çıkatırsanız sonunuz hastane olur.Ciddiyim.
Şarkı bitince bardan çıktık ve her zaman buluştuğumuz kafeye gittik. Burda da gözler üstümüzde.Ne lan çok mu güzeliz.Evet öyleyiz.En azından bazıları öyle diyor.Ama ben bizim güzel olduğumuza inanıyorum.Çünkü öyleyiz.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kısa oldu biliyorum ama ilk bölümler kısa olcak az anlayın beni :D