Ben Jade. Yarı İngiliz,yarı Türk'üm.Yaşadığım şeyleri başka kişiler yaşasaydı.Şuan bataklığın dibinde olurlardı. Ama ben Zeynep,Gamze ve Ezgi sayesinde ve de benim keçi inadımla hala gülümsüyorum.Şuan yurt dışında okuyorum.17 yaşındayım . Bir gurupta yer alıyorum. Zeynep,Gamze,Ezgi ve ben. Gurubumuzun adı ''Neon'' . Herbirimiz bir rengi ifade ediyoruz. Ben tabikide turkuaz,Zeynep sarı,Gamze turuncu,Ezgi ise pembe.Okulda yapılan festival gibi etkinliklerde şarkı söylüyoruz.Cover yapıyoruz.Bizim yanı Neonların en sevdiği şarkı ''Little mix-Little me'' -Multimedia'da- nedenini bilmiyoruz ama öyle işte.Zeynep benim gibi yarı Türk.Gamze ile Zeynep ise doğuştan.Biz ayrılmaz Neonlarız! Herneyse. Birde Erdem var tabii yahu insan bu kadar taş nasıl olabilir.Annesinin ellerinden öpüyorum.Tekrar ve tekrar herneyse diyorum.Bu zamanlar çok herneyse demeye başladım.
HERNEYSE.
Erdem'e 3 senedir aşığım.O da benim gibi popüler.Etrafında kızlar var.Yalnız bırakmıyorlar çocuğu.Erdem de aralarından kurtulmaya çalışıyor yerim ya.Bu aralar yani yaklaşık 2 yıldır.Biri bana mektup bırakarak bana aşık olduğumu yazıyor.Ama cesaret edemiyormuş. Herneyse.Ahh tekrar mı o sözcük.Bıktım artık.TDK'na şikayet edelim de herneyse sözcüğünü silsinler dilimizden.Saçmalamaya başladım.
Saç malanmaz,taranır.
Yine geldin değil mi iç ses. Hiç gelmeyeceksin sanıyordum.Özlemişim.-----------------------------------------------------------------------------------------
Multimedia'da Jade'imiz var :3 Bu benim ilk hikayem.Acemiyim Yani.Eleştirilere açığım.Vote ve yorumlarınızı beklerim.
Yarın 1. Bölümü yayımlamayı düşünüyorum.İyi Günler ^^