3.

5 1 0
                                    

Egyre többet jutottak eszembe a csalódások a hazugságok a sok álca meg a sok remény amit fűzök mindig mindenhez de veled olyan egyszerűnek tűnt minden...konkrétan minden. Csak veled voltam és élveztem semmi de semmi nem tudta megrontani bennem azokat  a pillanatokat amikor veled voltam. Szerettem veled lenni...

 A második alkalomnál már felszabadultabbak voltunk éreztem hogy eléggé őszinték vagyunk egymáshoz ami igen is tetszett. Tetszett, hogy úgy mesélted el a dolgokat mintha élet megváltó lett volna minden ami eddig történt. Csillogó szemekkel emlékeztél meg mindenről és lehetett az rossz is nekem elmondtad ami még is sokat jelentett, tudtad hogy én megértelek és hogy velem lehetsz őszinte. Én hallgattalak majd te hallgattál engem. Túlságosan is megértettük egymást. De imádtam ahogy magyaráztál és ahogy együtt voltunk. Szerettünk egymással lenni...jöttek a többes számú mondatok és szavak...

Nem dobálóztunk csak úgy üres szavakkal. Nem a mi műfajunk.

Az öledbe feküdtem, úgy meséltél tovább...közben simogattál és fogtál mintha vigyáznod kéne rám. Biztonságban éreztem magam. Mintha meg akarna védeni mindentől amitől csak lehet. Aztán megint csak nevettünk sose volt mosoly szünet. Szemeztünk...úgy néztem a szemeidbe mintha keresnék valamit de csak csillogtak és azt sugallták jó helyen vagyok...vagyunk. Figyeltelek és te is engem.  Hülyéskedtél én meg csak mentem utánad úgy éreztem mintha sok mindent át élhetnénk majd együtt. Bele vinnél minden rosszba én meg próbálnálak majd a jó dolgok felé húzni és így egészítenénk majd ki egymást. Bár az egész összhang az már megvolt meglepő módon hisz még nem is ismertelek. Már akkor féltem hogy szerelem lesz a vége. Ugyan akkor vártam is. Szinte megérintettél anélkül, hogy bármikor hozzám értél volna. Ilyenkor melletted...jöttem rá például olyanokra hogy néha a bocsánatkérés nem érkezik meg amikor várjuk...aztán amikor megérkezik már nem várjuk és nem is kell. 

A legfontosabb, hogy te vagy az az ember az életemben, aki teljesen máshogy mutatta meg nekem a világot.. amit kurva nagyra értékelek.

Ily?Where stories live. Discover now