Éppen most vertél szét egy vegyes lány-fiú csoportot, mert pusztán felhúztak. Üres tekintettel nézted őket, miközben észre sem vetted, nem egy diák állt meg, hogy megnézzék mi történik itt.
-Hé.-hallottál meg egy hangot mire odanéztél és egy szőke hosszú hajú srácot láttál meg feléd sétálni.-Te verted szét őket mind?-kérdezte nyugodt mosollyal.
-Ja, baj?-néztél rá mérgesen.
-Nem félsz a tanároktól?
-Nem, de max iskolátváltok.-vontál vállat egyszerűen.
-Mi lenne ha a barátom lennél?-kérdezte mire értetlenül néztél rá.
-Mi?
-Hogy hívnak?
-(Teljes neved).
-(Becenév), ezentúl a barátom vagy.-jelentette ki simán.
-Mi?-néztél rá újra értetlenül.-Mégis ki vagy egyáltalán?-kérdezted meg mire a körülöttetek lévő tömeg többsége megdöbbent.
-Tényleg nem tudja?
-Hogyhogy nem tudja?-sugdolóztak az embereket.
-Miért kellene tudnom, ha most látom először?!-kiabáltál az emberekre mire azok ijedten léptek hátra párat.
-Mikey vagyok.-válaszolt a kérdésedre a srác.-Majd találkozunk még (Becenév)!-intett neked vigyorogva, majd elment.
-Tch, milyen név az már hogy "Mikey...?-motyogtad magadnak miközben felvetted a táskádat a földről, majd elindultál, de egyből megálltál. Mikey? Egyből ránéztél a srácra és megláttad a fekete dzsekijén lévő mintákat mire egyből felismerted.-Komolyan, a Touman vezetője kijelentette hogy a barátja vagyok? Remélem nem ver szét...-suttogtad magadnak, majd újra elindultál.
YOU ARE READING
Sano Manjirou (Mikey) boyfriend preferences
FanfictionEnnél nem kell semmit részletezni, a cím magáért beszélt. Jó szórakozást! :D