-És így alakult ki a Touman.-mesélte el Mikey miközben kéz a kézben sétáltatok.
-Aha, szóval eleinte ilyen kis szórakozásból létrehozott baráti kis gang lett, mostmeg már Tokyo egyik legnagyobb bandája vagytok. Az aztán nagy ugrás volt.-jegyezted meg elismerően.
-Hát, tudod egy profi vezeti a Toumant!-vetett egy büszke vigyort.
-Azért ne szálljál el úgy magadtól, a végén kirepülsz az űrbe.-ütötted meg a vállát gyengén mire felnevetett.
-Éhes vagyok.-váltott egyből komoly hangnemre.
-Csodálkozom, hogy nem vagy kövér, mert annyit eszel.-ráztad a fejed egy halvány mosoly kíséretében miközben elkezdtél a táskádban kutakodni.
-Tudod leverekedem a kilókat.-vonta meg a vállát vidáman.
-Tessék.-nyomtál a kezébe egy tucat édességet mire meglepődve nézett rád.-Felkészültem erre az esetre.
-Te vagy a legjobb barátnő~!-kezdett el ölelgetni, míg te kicsit kínosan érezted magad, de attól függetlenül jól esett.
-K-Köszi...-motyogtad elpirulva mialatt elengedett, majd elkezdte nézegetni a kajákat, majd kibontott egyet.
-Kérsz?-nyújtotta feléd a kinyitott pockyt mire vettél egyet. Ekkor láttad hogy egy kicsit sunyi vigyor szállt fel az arcára mire kérdőn néztél rá, majd próbáltál rájönni ennek az okára, de nem jutottál semmire.
-Őőő, van valami baj?-kérdezted meg tőle mire csak megrázta a fejét.-Oké...?-néztél rá kérdőn, majd elkezdted enni a kivett pockyt.
Ekkor ő hirtelen megállt, ezzel pedig te is megálltál, magafelé fordított, majd ráharapott a pocky másik végére vigyorogva. Te hirtelen nem tudtál ezzel mit kezdeni, így elharaptad a pockyd végét ezzel otthagyva a szomorú kiskutya fejet vágó fiút.
-Ne nézz így rám...-morogtál rá miközben kezeddel próbáltad eltakarni a tűzcsapot is megalázó pirossággal rendelkező fejedet.
-De (Becenév)~! Ki szerettem volna próbálni~!-durcázott be.
-Bocsi, de hirtelen jött.-válaszoltad még mindig zavartan.
-Tudod mit?-nézett rád újra vidáman miközben lépett feléd párat.-Nem kell ide pocky!-hajolt közel, majd mielőtt felfoghattad volna mi történik megcsókolt.
Elpirulva álltál ott miközben láttad a szemében a jellegzetes energikus vidámságot. Habár azt távolról is észre lehet venni, ha pedig kb 3-4 cm távolság van a szemetek között, akkor meg főleg. Amikor elhajolt csak boldogan vigyorgott rád mialatt te lefagyva nézted őt.
-Megmondtam, hogy nem kell ehhez pocky!-jelentette ki egy nagy vigyor kíséretében. Pár másodpercig még mozdulatlanul álltál előtte, majd elindultál felé, de most te csókoltad meg.
Kezeit derekadra tette és úgy ölelt magához mialatt te kínosan tartottad a mellkasod előtt a kezeidet, mert nem tudtad, hogy most vissza kellene-e ölelned őt vagy sem, mivel nem nagyon ölelt meg még senki Mikeyn kívül.
-Hát ebbe még bele kell jönnöd.-kuncogott rajtad amit szétváltatok mire csak beleütöttél egyet a mellkasába.-Á, ez fájt! Betört a tüdőm!-dramatizálta túl a helyzetet mire csak felnevettél.
VOUS LISEZ
Sano Manjirou (Mikey) boyfriend preferences
FanfictionEnnél nem kell semmit részletezni, a cím magáért beszélt. Jó szórakozást! :D