Ajsa
Elérkezett a buli napja, ahol valószínűleg sok dolog fog napvilágot látni.
-Csak élvezd, és legyél önmagad- ezt mondtam magamnak miközben már a tükörben nézegettem magam hajszárítás közben. Alig múlt 17:00 én már félig meddig készen voltam.
Haj szárítás után mentem a szobámba valami egyszerű outfittet választani. a választás nem volt könnyű. Nem akartam nagyon kivágott ruhában menni mert az nem passzolt volna a ma esti mondanivalómhoz. Valami sokkal szolidabb ruha kellet..
-Ohh meg is van! - mondtam a szekrény előtt ülve.
Ez a szett nem volt túl unalmas és nem is valami szexi. A szemüveg pedig egy ráadás volt, alapvetően nem nagyon szeretem a szemüvegem de ehhez a ruhához pont passzolt.Miután felöltöztem vissza is mentem a tükörhöz és sminkelni kezdtem. Nem használhattam túl rikító színeket, hiszen nem akartam feltűnést kelteni a kinézetemmel. Muszáj volt elhitetnem mindenkivel, hogy nem készülök semmire.
~~~
18:20 volt. Már majdnem ott voltam Desh házánál. Hatalmas feszültség volt bennem és nagyon izgultam, hogy mi fog ebből az egészből kisülni. Meg persze az volt a nagy kérdés, hogy, hogy fogom kibírni, hogy ne tépjem meg Nellát. Mialatt ezeken rágottam, oda értem Deshez.
*kopogás*
-Szia! Gyere be! Atiék még nincsenek itt, tehát van egy kis időnk át beszélni a tervet-
-Szia! Huhh okés!-
Ez hatalmas megkönnyebbülést volt.
Bementünk a nappaliba, nem okozott meglepetést az a sok pia mindenhol. Ez csak a megszokott haha.-Mi lesz ha nem akarnak felelsz vagy merszezni?- kérdezte Desh
-Akkor majd improvizálunk- mondtam nevetve, de egyébként tényleg nem tudtam, hogy mi lesz akkor ha nem válna be.
-Nekem jó úgy-
Mire ezt Desh kimondta, már kopogtak is az ajtón.-MEGYEK- Kiabálta Desh
Kissé sok időt töltöttek az ajtóban de azt sajnos nem hallottam miről beszélnek.
-Sziasztok! -Köszöntem először én
-Jajj szia Ajsi! - Nella legnagyobb meglepetésemre odajött hozzám és megölelt.
-Hello! - Végül Attila is vette a fáradtságot köszönni.
Miután megvolt az üdvözölés része a dolognak, le ültünk a kanapéra és Zsombort vártuk aki szokásához híven, késik.
Desh próbálta oldani a hangulatot, több kevesebb sikerrel.
Kb. 20 percet várhattunk Zsombira mikor végre kopogást hallottunk.Megint mindenki eljátszotta, hogy milyen jóban is van Zsombival, pedig Atin rohadtul látszott, hogy megtudná fojtani.
-Nos, most, hogy mindenki megérkezett mi lenne ha játszanánk valamit? - kérdezte Desh
-Tesó, nem tudtam, hogy azért hívtál, hogy barbiezzünk vagy valami ilyesmi- Mondta Ati gúnyosan
-Haha, nagyon vicces vagy de nem, nem ilyen játékra gondoltam... Mi lenne ha felelsz vagy merszeznénk? -
Végre Desh megkérdezte, nagyon izgultam de reménykedtem, hogy beleegyeznek.
-Felőlem- Mondta Ati
Huhhh nagy megkönnyebbülést, így hogy Ati beleegyezett mostmár akkor mindenkinek megfelel.
-Kérdezzen először Desh- néztem Deshre aki értette mit akarok...
-Oké, ha már nekem adtak a kezdés jogát akkor... Ajsa felelsz..... Vagy..... Mersz....!? -
Kb. Így jött le bennem az egész. Nagyon durván remegtem de próbáltam nem feltűnést kelteni.
-Merek! -
-Jó akkor mondjuk.. Mi lenne ha végre el mondanád azt a bocsánatkérő szöveget Atinak? -
Úr Isten de jó színész lenne ebből az emberből haha.
-Hát jó- közelebb mentem Atiékhoz
-Szóval... Nella, gondolom te emlékszel még, hogy milyen állapotban voltam mikor Zsombor megcsalt. Teljesen összetörtem. Mondhatni Ati zenéi/videói mentettek meg.
De tartozom egy vallomással mindenkinek... Valójában életem első Azahriah koncertre azért mentem elsősorban, hogy láthassam....- hatás szünet -Szóval... Hogy láthassam Zsombort. - Láttam az értelmetlen arcokat akik felém bámultak, még Nella is... -Látom senkinek sem sikerül felfogni a dolgot de ha lehet akkor folytatnám... Ja de előtte még annyi, hogy Nella kérlek te ne nézz úgy mintha nem tudnád! Köszi! Tehát mikor Ati fellépett a színpadra éreztem, hogy elfelejtettem Zsombort. Pedig ez sokáig nem sikerült de neked Attila sikerül 2 mp alatt véghez vinned ezt. Viszont amikor megtaláltál instán akkor már más volt az egész... Végre éreztem hogy valakit érdeklek. Nem az volt, hogy mindig én írtam neked vagy én akartam találkozni hanem végre volt akinek ilyen fontos voltam. De én hibáztam, mindent elbasztam. Mivel, hogy abban a hülye buliban otthagytál egyedül... És elindultalak megkeresni de... De helyette Zsombornál kötöttem ki... De most jól figyeljetek mert ezt csak egyszer mondom el... Igen.. Érzek még valamit Zsombi iránt... De Attila... Amit irántad érzek az SOKKAL DE SOKKAL TÖBB- a végét meglepően nehezen esett kimondani mivel már a sírás kerülgetett de szerencsére csak pár könnycsepp jött ki a szememen.Ezután volt kb. Egy pár perces csend, és nagy nehezen de nekem sikerült ezt megszakítanom.
-Folytassuk légyszi, Desh ha nem baj akkor kérdeznél te helyettem? -
-dehogy baj-
A többieken is láttam, hogy nagyon lesokkolta őket amiket mondtam.
-Attila! Felelsz vagy mersz? -
-Merek-
Ezzel mostmár biztos volt hogy még lesz itt dráma, mivel Ati azt mondta mer, ezért biztossá vált, hogy ma még csókolózni fog vagy Nellával vagy velem.
Sziasztok!
Hát elérkezett az utolsó előtti rész..
Szerintetek mi fog történni végül?
YOU ARE READING
Kísért a múlt - Azahriah ff /BEFEJEZETT/
RomanceAjsa a legjobb barátnőjével Nellával Budapestre utazik egy átlagosnak tűnő Azahriah koncertre. A lányt igen csak meglepi mikor Ati közös kép készítés után kér valamit.